Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze sprawdzaniem enchantu


sworip

Pytanie

Spoiler
variables:
  {enchantsList::*} = "efficiency 5", "fortune 3", "mending 1" and "unbreaking 3"

function guiBlocks(P: player, t: text, item: item):
  if {_t} = "disenchanter":
    open chest with 3 rows named "%{name_de}%" to {_p}
    wait 1 tick
    set {_p}'s current inventory's slot 0 to light blue stained glass pane named " "
    loop 26 times:
      set {_p}'s current inventory's slot loop-number to light blue stained glass pane named " "
    set {_p}'s current inventory's slot 4 to {_item}
    set {_i} to 10
    set {_n} to 1
    loop {enchantsList::*}:
      if {_p}'s tool is {_item}:
        if {_item} is enchanted with {enchanteList::%{_n}%}:
          set {_p}'s current inventory's slot {_i} to red concrete
          add 1 to {_i}
          add 1 to {_n}
          send "tak" to {_p}
        else:
          add 1 to {_n}
          send "nie %{_n}% %{_i}%" to {_p}

on right click:
  if event-block is {@block_de}:
    if {deList::*} contains location of clicked block:
      cancel event
      if player's tool is any axe or any pickaxe or any shovel or any hoe or any sword or shears or fishing rod or bow or crossbow or trident or any helmet or any chestplate or any leggings or any boots:
        if player's tool is enchanted:
          set {_tool} to player's tool
          guiBlocks(player, "disenchanter", {_tool})
        else:
          send "{@tag} &cTwój przedmiot nie jest zaklęty!"
      else:
        send "{@tag} &cMożesz usunąć zaklęcie tylko z narzędzi!"

 

Potrzebuje pomocy z tą częścią kodu, próbowałem już wiele razy zmieniać różne rzeczy ale dalej nie wiem co jest nie tak. Cały czas wyrzuca mi "nie %{_n}% ..." z cyfrą do 111

Zmieniałem if'a, listę na kilka sposobów ale dalej nie działa :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

Zamień

variables:
  {enchantsList::*} = "efficiency 5", "fortune 3", "mending 1" and "unbreaking 3"
if {_item} is enchanted with {enchanteList::%{_n}%}:

na

on load:
	set {enchantsList::*} to efficiency, fortune, mending and unbreaking
if {_item} is enchanted with {enchantsList::%{_n}%}:

1. Nie możesz z stringa od tak zrobić enchantu i sprawdzic czy narzedzie go ma
2. Literówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 16.06.2022 o 12:57, sworip napisał:

Faktycznie była literówka... ehh Masz może jakiś pomysł jak napisać krótki kod z tymi enchantami? Jest teraz taki problem, że skript ładuje się bardzo długo a wręcz laguje serwer i się nie ładuje. 

A jak dokładnie ma działać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...