NaxterEK 2 Opublikowano 5 maja Udostępnij Opublikowano 5 maja Da sie zrobic tak aby te % rozdzielic jakos np tak ze 75% dmg na ludzi i 75% na potwory tak zrobic 2 miecze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 538 Opublikowano 5 maja Udostępnij Opublikowano 5 maja Sprawdzaj, kto jest victimem, czy gracz czy mob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TremeQ 2 Opublikowano 6 maja Udostępnij Opublikowano 6 maja Ogółem tu kolega fajne napisał, ale ja polecam dać: on damage: if tool of attacker is diamond sword with lore "&c=-=-=-=" and " &eUmiejętnosci miecza:" and " TU WPISUJESZ UMIEJĘTONOSCI" Ta funkcja daje nam większe bezpieczeństwo dla działania miecza, gdy np gracz zmieni nazwę skrypt dalej bedzie działal, ale zrób jak uważasz. Taki mały tip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 538 Opublikowano 7 maja Udostępnij Opublikowano 7 maja W dniu 6.05.2022 o 10:46, TremeQ napisał: Ogółem tu kolega fajne napisał, ale ja polecam dać: on damage: if tool of attacker is diamond sword with lore "&c=-=-=-=" and " &eUmiejętnosci miecza:" and " TU WPISUJESZ UMIEJĘTONOSCI" Ta funkcja daje nam większe bezpieczeństwo dla działania miecza, gdy np gracz zmieni nazwę skrypt dalej bedzie działal, ale zrób jak uważasz. Taki mały tip idąc tą drogą można użyć nawet NBT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
NaxterEK 2
Da sie zrobic tak aby te % rozdzielic jakos np tak
ze 75% dmg na ludzi
i 75% na potwory tak zrobic 2 miecze?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.