Skocz do zawartości

Zbudujmy razem drogi do sukcesu!


JanekJaran

Rekomendowane odpowiedzi

Wychodząc na przeciw potrzebom obywateli związanych z ciągłą i intensywną rozbudową okolic centrum chciałbym ogłosić cesarski program "Zbudujmy razem drogi do sukcesu!"

O co chodzi?

Wraz ze wzrostem liczby zabudowań brakuje dróg, przy których można by budować nowe konstrukcje. Jako cesarz staram się, aby powstawały nowe drogi, jednak to ludzie są w stanie budować je szybciej i często wiedzą, gdzie bardziej ich potrzeba. Przy okazji program ten przyśpieszy proces rozliczania i decydowania o budowie dróg.

Jak to działa?

  1. Obywatel lub organizacja/grupa zgłasza na w tym wątku propozycję nowej trasy z jej wizualizacją na dynmapie, określeniem typu i długości
  2. Zatwierdzam lub odrzucam proponowaną trasę, a gdy zatwierdzam to:
  3. Obywatel na swój koszt robi teren pod budowę drogi
  4. Buduje drogę z wykorzystaniem własnych materiałów
  5. Zgłszasza ukończenie budowy drogi
  6. Dokonuję odbioru trasy i weryfikuję jej klasę
  7. zwracam wszystkie podatki pobrane za teren drogi, przenoszę własność drogi na cesarstwo i wypłacam wynagrodzenie.

Wynagrodzenie jest zryczałtowane i wynosi:

  • 100D za 100 metrów drogi klasy autostrady lub drogi głównej w tunelu
  • 75D za 100 metrów drogi klasy głównej
  • 40D za 100 metrów drogi klasy lokalnej

Wynagrodzenie oblicza się proporcjonalnie do długości drogi. Np. 50 metrów drogi lokalnej to 20D

W przypadku chęci wybudowania innej klasy drogi ustalę po kontakcie wysokość wynagrodzenia.

Dodatkowo można wnosić o dodatkowe wynagrodzenie za trudne ukształtowanie terenu. Jego przyznanie i wysokość będzie zależne od warunków terenowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OpalSoPL napisał:

link do wizualizacji przebiegu: https://imgur.com/a/26HHA9x
typ drogi : droga lokalna
długość: 130m 

Okej, ale może być to w klasie drogi głównej? Bo tak jest odcinek wcześniej, a dziwnie by to wyglądało. Masz zatwierdzenie na drogę główną możesz budować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

typ drogi : droga Główna
Długość : 295m

7UtxCEg.png
Postęp Prac: 
Wyznaczenie trasy w terenie
Kształtowanie terenu 
przygotowanie obiektów mostowych i tunelowych 
układanie betonu
wykończenia obiektów drogowych

Legenda:
Czerwony - Prace nie rozpoczęte
Pomarańczowy - Prace w toku
Zielony - Ukończone
X% - procent ukończenia prac



 

Edytowane przez OpalSoPL
Aktualizacja postępu prac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, JanekJaran napisał:

Na trasie znajduje się wzniesienia, chcesz ją poprowadzić górą, czy tunelem?

od początku myślałem by częściowo poprowadzić drogę w  tunelu , ale jeśli będzie możliwość zrobienia łagodnego podejścia będę wtedy robił na  powierzchni

Edytowane przez OpalSoPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, OpalSoPL napisał:

 

od początku myślałem by częściowo poprowadzić drogę w  tunelu , ale jeśli będzie możliwość zrobienia łagodnego podejścia będę wtedy robił na  powierzchni

Okej, buduj. Ale albo na powierzchni, albo tunele z klatkami schodowymi. Trzeba by było przemyśleć jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wizualizacja przebiegu (na brązowo) https://imgur.com/QFQ3wqt

Typ drogi : Droga lokalna - nawierzchnia gruntowo-brukowa

Długość : 100 kratek, po wybudowania łączeń do Trasy Północ-Południe 120 kratek

Jeśli nadal prowadzona jest ewidencja, droga może mieć numer 3000, jako odbicie od autostrady realizowanej w przyszłości o numerze 3

Jest to obecnie droga lokalna, jednak po zrealizowaniu całego I planu drogowego Miksztensteinu będzie to kontynuacja autostrady 3

Plan drogowy (autostrady i inne drogi na szaro)  https://imgur.com/xnZXQEY 

Edytowane przez MikiCreator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.08.2023 o 21:41, MikiCreator napisał:

Wizualizacja przebiegu (na brązowo) https://imgur.com/QFQ3wqt

Typ drogi : Droga lokalna - nawierzchnia gruntowo-brukowa

Długość : 100 kratek, po wybudowania łączeń do Trasy Północ-Południe 120 kratek

Jeśli nadal prowadzona jest ewidencja, droga może mieć numer 3000, jako odbicie od autostrady realizowanej w przyszłości o numerze 3

Jest to obecnie droga lokalna, jednak po zrealizowaniu całego I planu drogowego Miksztensteinu będzie to kontynuacja autostrady 3

Plan drogowy (autostrady i inne drogi na szaro)  https://imgur.com/xnZXQEY 

Z dniem dzisiejszym droga zostaje oddana do użytku

https://imgur.com/82nJVqC

https://imgur.com/rezdops

https://imgur.com/wtLiSks

https://imgur.com/ynY5wkj

Wtem ubiegam się o przeniesienie drogi 3000 na własność Cesarstwa Utopii, zwrot kosztów poniesionych w wyniku zajęcia ziemi (denary), a także o zapłatę odpowiedniej kwoty (w denarach) naliczonej w oparciu o przelicznik 

W dniu 3.05.2022 o 15:52, JanekJaran napisał:

Wynagrodzenie jest zryczałtowane i wynosi:

  • 100D za 100 metrów drogi klasy autostrady lub drogi głównej w tunelu
  • 75D za 100 metrów drogi klasy głównej
  • 40D za 100 metrów drogi klasy lokalnej

Wynagrodzenie oblicza się proporcjonalnie do długości drogi. Np. 50 metrów drogi lokalnej to 20D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 4.09.2023 o 21:13, MikiCreator napisał:

Z dniem dzisiejszym droga zostaje oddana do użytku

https://imgur.com/82nJVqC

https://imgur.com/rezdops

https://imgur.com/wtLiSks

https://imgur.com/ynY5wkj

Wtem ubiegam się o przeniesienie drogi 3000 na własność Cesarstwa Utopii, zwrot kosztów poniesionych w wyniku zajęcia ziemi (denary), a także o zapłatę odpowiedniej kwoty (w denarach) naliczonej w oparciu o przelicznik 

 

W związku z tym że przez 10 dni od oddania drogi nie otrzymałem należnej zapłaty ze strony @JanekJaran za wybudowanie drogi, domagam się doliczenia do początkowej kwoty odsetek naliczanych od dnia dzisiejszego

w wysokości 5% za każdy dzień zwłoki, gdzie początkowa kwota wynosi 45 Denarów.

Edytowane przez MikiCreator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

 

Wizualizacja przebiegu https://imgur.com/vpT9sXa

Typ drogi : Droga główna - nawierzchnia betonowa, jedna jezdnia po jednym pasie ruchu w każdą stronę, szerokość 7 m wliczając pas awaryjny/pobocze po 1 m po każdej stronie.

Długość :  ~ 300 m

Edytowane przez MikiCreator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualizacja przebiegu https://imgur.com/ETH1FhM

Typ drogi : Droga ekspresowa - nawierzchnia betonowa, jedna jezdnia z trzema pasami ruchu, dwa pasy ruchu w jedną stronę, jeden w drugą, z tego na pasie środkowym kierunek co określony odstęp się zmienia.

Zmiana kierunku na pasie środkowym poprzedzona liniami przerywanymi. Szerokość 8 m + 1 m pobocza/pas awaryjny po obu stronach jezdni.

Długość : ~ 400 m

Edytowane przez MikiCreator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...