Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem na zmienną


TheFightaz
 Udostępnij

Pytanie

Cześć,
mam pewien problem ze skryptem, ogólnie zasada działania jest taka, ze :
- Po zabiciu moba dostaje sie XP
- Gdy gracz wbije daną ilośc exp ze zmiennej, powinien awansować na koleny poziom, po czym zmienna wymagana powinna się zmienić na wyzszą np ze 100 na 250

Wszystko działa do momentu, gdy gracz zdobędzie wymaganą ilość xp nie przechodzi dalej, nie czyści zmiennej i punkty rosną dalej, np po wbiciu 100 na 100 wymagane, liczy dalej 105,110 i tak dalej.

Kod:

 

on script load:
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::1} to 100
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::2} to 250
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::3} to 550
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::4} to 950
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::5} to 1350
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::6} to 1750
on death:
	attacker is a player
	victim is entity
	add 5 to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%}
	set {_lvl} to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%::lvl}
	if {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::%{_lvl}+1%} is not set:
		stop
		
	if {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%} is larger than or equal to {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl:%{_lvl}%}:
		clear {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%}
		add 1 to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%::lvl}
		send "{@tag} &aAwansowałes na kolejny poziom &4Siły! &7- Sprawdź &2drzewko umiejętności &7i wydaj swoje &6punkty!" to attacker
		stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on script load:
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::1} to 100
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::2} to 250
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::3} to 550
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::4} to 950
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::5} to 1350
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::6} to 1750
on death:
	attacker is a player
	victim is entity
	add 5 to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%}
	set {_lvl} to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%::lvl}
	if {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::%{_lvl}+1%} is not set:
		stop
	if {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%} is bigger than or equal to {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl:%{_lvl}%}:	
		clear {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%}
		add 1 to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%::lvl}
		send "{@tag} &aAwansowałes na kolejny poziom &4Siły! &7- Sprawdź &2drzewko umiejętności &7i wydaj swoje &6punkty!" to attacker
		stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, Medyk324 napisał:
on script load:
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::1} to 100
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::2} to 250
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::3} to 550
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::4} to 950
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::5} to 1350
	set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::6} to 1750
on death:
	attacker is a player
	victim is entity
	add 5 to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%}
	set {_lvl} to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%::lvl}
	if {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::%{_lvl}+1%} is not set:
		stop
	if {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%} is bigger than or equal to {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl:%{_lvl}%}:	
		clear {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%}
		add 1 to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%::lvl}
		send "{@tag} &aAwansowałes na kolejny poziom &4Siły! &7- Sprawdź &2drzewko umiejętności &7i wydaj swoje &6punkty!" to attacker
		stop

 

W sumie to jest to samo, ale nadal nie dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, TheFightaz napisał:

W sumie to jest to samo, ale nadal nie dziala

W takim razie sprawdz może to. 

on script load:
    set {wyamagane.1} to 100
    set {wymagane.2} to 250
    set {wymagane.3} to 550
    set {wymagane.4} to 950
    set {wymagane.5} to 1350
    set {wymagane.6} to 1750

on death:
	if attacker is a player:
	    set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
        add 1 to {_lvl}
        set {_wymagane} to {wymagane.%{_lvl}%}
        set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
        add 1 to {_lvl}
        set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%}
        if {exp::%attacker%} is bigger than or equal to {_wymagane}: 
           add 1 to {lvl::%attacker%}
           set {exp::%attacker%} to 0
           send "Awansowales na %{lvl::%attacker%}% poziom" to attacker


Wytabuj sobie to odpowiednio.

Edytowane przez Medyk324
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Medyk324 napisał:

W takim razie sprawdz może to. 

on script load:
    set {wyamagane.1} to 100
    set {wymagane.2} to 250
    set {wymagane.3} to 550
    set {wymagane.4} to 950
    set {wymagane.5} to 1350
    set {wymagane.6} to 1750

on death:
	if attacker is a player:
	    set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
        add 1 to {_lvl}
        set {_wymagane} to {wymagane.%{_lvl}%}
        set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
        add 1 to {_lvl}
        set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%}
        if {exp::%attacker%} is bigger than or equal to {_wymagane}: 
           add 1 to {lvl::%attacker%}
           set {exp::%attacker%} to 0
           send "Awansowales na %{lvl::%attacker%}% poziom" to attacker


Wytabuj sobie to odpowiednio.

Wyskakuje powiadomienie o pustej konfiguracji w linijce "if exp::%attacker%} is bigger than...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Medyk324 napisał:

A masz kawałek kodu że po zabiciu moba dodaje wartośc do {exp::%attacker}? 

on death:
    if attacker is a player:
        if victim is entity:
            add 50 to {exp::%attacker%}
            set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
            add 1 to {_lvl}
            set {_wymagane} to {wymagane.%{_lvl}%}
            set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
            add 1 to {_lvl}
            set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%}
            if {lvl::%attacker%} is bigger than or equal to {_wymagane}:
                add 1 to {lvl::%attacker%}
                set {exp::%attacker%} to 0
                send "Awansowales na %{lvl::%attacker%}% poziom" to attacker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, TheFightaz napisał:
on death:
    if attacker is a player:
        if victim is entity:
            add 50 to {exp::%attacker%}
            set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
            add 1 to {_lvl}
            set {_wymagane} to {wymagane.%{_lvl}%}
            set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
            add 1 to {_lvl}
            set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%}
            if {lvl::%attacker%} is bigger than or equal to {_wymagane}:
                add 1 to {lvl::%attacker%}
                set {exp::%attacker%} to 0
                send "Awansowales na %{lvl::%attacker%}% poziom" to attacker

 

 

on script load:
    set {wyamagane.1} to 100
    set {wymagane.2} to 250
    set {wymagane.3} to 550
    set {wymagane.4} to 950
    set {wymagane.5} to 1350
    set {wymagane.6} to 1750

on death:
	if attacker is a player:
	    set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
        add 1 to {_lvl}
        set {_wymagane} to {wymagane.%{_lvl}%}
        set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
        add 1 to {_lvl}
        set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%}
        if {exp::%attacker%} is bigger than or equal to {_wymagane}: 
           add 1 to {lvl::%attacker%}
           set {exp::%attacker%} to 0
           send "Awansowales na %{lvl::%attacker%}% poziom" to attacker

on death of creature:
	if attacker is a player:
		set attacker's level to {lvl::%attacker%}
		set {_lvl} to {lvl::%attacker%} 
		add 1 to {_lvl}
		set {_next1} to {lvl::%attacker%}
		set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%}
		if name of creature is "&2Slaby Mutant &aLvl. 1":
			set {_exp} to 1
			set {_lvl} to 1
		add {_exp} to {exp::%attacker%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, Medyk324 napisał:

 

 

on script load:
    set {wyamagane.1} to 100
    set {wymagane.2} to 250
    set {wymagane.3} to 550
    set {wymagane.4} to 950
    set {wymagane.5} to 1350
    set {wymagane.6} to 1750

on death:
	if attacker is a player:
	    set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
        add 1 to {_lvl}
        set {_wymagane} to {wymagane.%{_lvl}%}
        set {_lvl} to {lvl::%attacker%}
        add 1 to {_lvl}
        set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%}
        if {exp::%attacker%} is bigger than or equal to {_wymagane}: 
           add 1 to {lvl::%attacker%}
           set {exp::%attacker%} to 0
           send "Awansowales na %{lvl::%attacker%}% poziom" to attacker

on death of creature:
	if attacker is a player:
		set attacker's level to {lvl::%attacker%}
		set {_lvl} to {lvl::%attacker%} 
		add 1 to {_lvl}
		set {_next1} to {lvl::%attacker%}
		set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%}
		if name of creature is "&2Slaby Mutant &aLvl. 1":
			set {_exp} to 1
			set {_lvl} to 1
		add {_exp} to {exp::%attacker%}

 

A jesli jeszcze chciałbym dodać zmienną wyświetlaną do lore'a z wymaganymi punktami, to jak to zrobic? ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...