Skocz do zawartości
  • 0

BOMBA JAK W CSGO


CzarnyRycerzTV

Pytanie

Cześć, 

 

potrzebuje skryptu, który ma polegać na tym, że da się podłożyć bombę jak w CSGO oraz da się ją rozbroić. 

 

Na czym ma polegać skrypt?

C4 jako blok ZIELONEJ GLINY z nazwą "C4" trzeba postawić na czerwonym bloku gliny, aby wybuchła, a żeby ją rozbroić trzeba ją niszczyć przez 8 sekund kamienną łopatą o nazwie "Rozbrajacz". 

 

Pozdrawiam :DD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 13.03.2022 o 21:24, CzarnyRycerzTV napisał:

Cześć, 

 

potrzebuje skryptu, który ma polegać na tym, że da się podłożyć bombę jak w CSGO oraz da się ją rozbroić. 

 

Na czym ma polegać skrypt?

C4 jako blok ZIELONEJ GLINY z nazwą "C4" trzeba postawić na czerwonym bloku gliny, aby wybuchła, a żeby ją rozbroić trzeba ją niszczyć przez 8 sekund kamienną łopatą o nazwie "Rozbrajacz". 

 

Pozdrawiam :DD 

Troszkę upłynęło czasu od wstawienia tematu, ale moja propozycja taka: 

 



on block place of 159:5:
	block under event-block is 159:14:
		add location of event-block to {bomba::*}
		send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&cZostala podlozona" for 2 seconds
		set {czasbomba} to 30
		set {zyciebomba} to 8


every 1 seconds:
	if {czasbomba} is set:
		{czasbomba} > 0:
			remove 1 from {czasbomba}
			send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&cWybuchnie za &e%{czasbomba}% &csekund" for 1 seconds
		{czasbomba} < 1:
			send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&cWybuchla" for 1 seconds
			create a fake explosion at {bomba::*}
			set blocks at {bomba::*} to air
			loop {bomba::*}:           
				set block at loop-value to air
			clear {bomba::*}
			delete {czasbomba}
			delete {zyciebomba}


on break of 159:5:
	block under event-block is 159:14:
		cancel event
		if player's tool is stone shovel named "Rozbrajacz":
			if {zyciebomba} is set:
				{zyciebomba} > 0:
					remove 1 from {zyciebomba}
					send "&cMusisz zniszczyc jeszcze %{zyciebomba}% razy" to player
				else:
					{zyciebomba} < 1:
						send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&aZostala rozbrojona" for 1 seconds
						set blocks at {bomba::*} to air
						loop {bomba::*}:           
							set block at loop-value to air
						clear {bomba::*}
						delete {czasbomba}
						delete {zyciebomba}


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 26.03.2022 o 21:41, Medyk324 napisał:

Troszkę upłynęło czasu od wstawienia tematu, ale moja propozycja taka: 

 



on block place of 159:5:
	block under event-block is 159:14:
		add location of event-block to {bomba::*}
		send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&cZostala podlozona" for 2 seconds
		set {czasbomba} to 30
		set {zyciebomba} to 8


every 1 seconds:
	if {czasbomba} is set:
		{czasbomba} > 0:
			remove 1 from {czasbomba}
			send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&cWybuchnie za &e%{czasbomba}% &csekund" for 1 seconds
		{czasbomba} < 1:
			send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&cWybuchla" for 1 seconds
			create a fake explosion at {bomba::*}
			set blocks at {bomba::*} to air
			loop {bomba::*}:           
				set block at loop-value to air
			clear {bomba::*}
			delete {czasbomba}
			delete {zyciebomba}


on break of 159:5:
	block under event-block is 159:14:
		cancel event
		if player's tool is stone shovel named "Rozbrajacz":
			if {zyciebomba} is set:
				{zyciebomba} > 0:
					remove 1 from {zyciebomba}
					send "&cMusisz zniszczyc jeszcze %{zyciebomba}% razy" to player
				else:
					{zyciebomba} < 1:
						send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&aZostala rozbrojona" for 1 seconds
						set blocks at {bomba::*} to air
						loop {bomba::*}:           
							set block at loop-value to air
						clear {bomba::*}
						delete {czasbomba}
						delete {zyciebomba}


 

a zmodyfikujesz to tak, że 5 sekund po wybuchu bomby regenerowały się bloki które zniszczyła?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 26.03.2022 o 21:41, Medyk324 napisał:

Troszkę upłynęło czasu od wstawienia tematu, ale moja propozycja taka: 

 



on block place of 159:5:
	block under event-block is 159:14:
		add location of event-block to {bomba::*}
		send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&cZostala podlozona" for 2 seconds
		set {czasbomba} to 30
		set {zyciebomba} to 8


every 1 seconds:
	if {czasbomba} is set:
		{czasbomba} > 0:
			remove 1 from {czasbomba}
			send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&cWybuchnie za &e%{czasbomba}% &csekund" for 1 seconds
		{czasbomba} < 1:
			send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&cWybuchla" for 1 seconds
			create a fake explosion at {bomba::*}
			set blocks at {bomba::*} to air
			loop {bomba::*}:           
				set block at loop-value to air
			clear {bomba::*}
			delete {czasbomba}
			delete {zyciebomba}


on break of 159:5:
	block under event-block is 159:14:
		cancel event
		if player's tool is stone shovel named "Rozbrajacz":
			if {zyciebomba} is set:
				{zyciebomba} > 0:
					remove 1 from {zyciebomba}
					send "&cMusisz zniszczyc jeszcze %{zyciebomba}% razy" to player
				else:
					{zyciebomba} < 1:
						send all players title "&4&lBomba" with subtitle "&aZostala rozbrojona" for 1 seconds
						set blocks at {bomba::*} to air
						loop {bomba::*}:           
							set block at loop-value to air
						clear {bomba::*}
						delete {czasbomba}
						delete {zyciebomba}


 

unknown.png Skrypt nie do końca działa, oczywiście potrzebuje go na 1.16.5 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...