Skocz do zawartości
  • 0

nie zabijanie gracza bez zbroji


zygiszu123
 Udostępnij

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Cześć, chodziło ci o coś takiego? Jeśli gracz nie ma zbroi to nie dostaje obrażeń, jeżeli ma chociaż jedną część założoną to dostaje + timer jak zdejmie jedną część to 30 sekund zanim będzie "nieśmieretelny".

options:
	kill.time: 30 seconds

on armor change:
	if air is player's helmet and player's chestplate and player's leggings and player's boots:
		set {killable::%player%} to now
	else:
		clear {killable::%player%}
		
on damage:
	if player is attacker and victim:
		if difference between {killable::%victim%} and now > {@kill.time}:
			cancel event
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...