{player_online} zwraca wartości tylko yes i no i chciałem je zaminić na online lub offline
command /gui:
trigger:
#Vault
set {vault_eco_balance} to placeholder "vault_eco_balance"
#LuckyPerms
set {luckperms_prefix} to placeholder "luckperms_prefix"
#Player
set {player_name} to placeholder "player_name"
set {player_online} to placeholder "player_online"
open chest with 5 rows named "&6&lGUI" to player
if "%{player_online}%" = "yes":
set {player_online1} to placeholder "Onlineee"
set player's current inventory's slot 10 to player's head named "&a%{player_name}%" with lore "&7Ranga: %{luckperms_prefix}%" and "&7Poziom: &e1" and "&7Portfel: &6%{vault_eco_balance}%zł" and " " and "&7Status: &a%{player_online1}%"
on inventory click:
event-inventory is not player's inventory
if name of event-inventory is "&6&lGUI":
cancel event
i mi wyswietla Status: %Onlineee% i czy da sie to jakos zmienic bo ja probowalem roznych rzeczy i mi nic nie wychodzi lub ,czy jest jakis latwiejszy sposob na zaminae zmiennych z placeholder api
Pytanie
HubiRto 0
{player_online} zwraca wartości tylko yes i no i chciałem je zaminić na online lub offline
command /gui: trigger: #Vault set {vault_eco_balance} to placeholder "vault_eco_balance" #LuckyPerms set {luckperms_prefix} to placeholder "luckperms_prefix" #Player set {player_name} to placeholder "player_name" set {player_online} to placeholder "player_online" open chest with 5 rows named "&6&lGUI" to player if "%{player_online}%" = "yes": set {player_online1} to placeholder "Onlineee" set player's current inventory's slot 10 to player's head named "&a%{player_name}%" with lore "&7Ranga: %{luckperms_prefix}%" and "&7Poziom: &e1" and "&7Portfel: &6%{vault_eco_balance}%zł" and " " and "&7Status: &a%{player_online1}%" on inventory click: event-inventory is not player's inventory if name of event-inventory is "&6&lGUI": cancel eventi mi wyswietla Status: %Onlineee% i czy da sie to jakos zmienic bo ja probowalem roznych rzeczy i mi nic nie wychodzi lub ,czy jest jakis latwiejszy sposob na zaminae zmiennych z placeholder api
Edytowane przez HubiRtoOdnośnik do komentarza
https://skript.pl/temat/51558-mam-problem-z-zamiana-zmiennych/Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi