Więc tak nie jestem zbyt dobrym programistą nawet się do takiego nie umywam ale do sedna. Stworzyłem skrypt na visual studio do Unity który powinien powodować że postać się ruszy kiedy nacisnę W, D albo A lecz tak się nie dzieje a skrypt ma błędy których nie widzę, dodałem grawitacje itd. lecz kiedy jest dodany taki skrypt to postać stoi na bloku i nic nie robi kiedy co kolwiek nacisnę proszę o pomoc o to ten skrypt:
usingSystem.Collections;usingSystem.Collections.Generic;usingUnityEngine;publicclassPlayer:MonoBehaviour{Rigidbody2D rb;publicint jumpForse;publicint moventspeed;//use this for initialization void start(){
rb -GetComponent<Rigidbody2D>();}//update is called once per frame void update(){if(Input.GetKeyDown(KeyCode.W)){
rb.AddForce(Vector2.up * jumpForse);}if(Input.GetKeyDown(KeyCode.A)){
rb.AddForce(Vector2.left * moventspeed);}if(Input.GetKeyDown(KeyCode.D)){
rb.AddForce(Vector2.right * moventspeed);}}}
Pytanie
Zibi 0
Więc tak nie jestem zbyt dobrym programistą nawet się do takiego nie umywam ale do sedna. Stworzyłem skrypt na visual studio do Unity który powinien powodować że postać się ruszy kiedy nacisnę W, D albo A lecz tak się nie dzieje a skrypt ma błędy których nie widzę, dodałem grawitacje itd. lecz kiedy jest dodany taki skrypt to postać stoi na bloku i nic nie robi kiedy co kolwiek nacisnę proszę o pomoc o to ten skrypt:
Wstawiam kod w code.
Notatka dodana przez Glicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi