Skocz do zawartości
  • 0

Inventory w WildSkript


kondziu156
 Udostępnij

Pytanie

Nie wiem jak zrobić inventory w WildSkript, w doc jest tylko:

# Initialize inventory new Invnetory [id]; # Set row [Object].setRow{[number]}; # Set item [Object].setItem{[number], [itemtype]}; # Set lore [Object].setLore{[number], [text]}; # Set command [Object].setCommand{[number], [text]}; # Set executor [Object].setExecutor{[number], [text - "player"/"console"]}; # Set cancelled [Object].setCancelled{[number], [boolean]}; # Set closed [Object].setCommand{[number], [boolean]}; # Display inventory for player [Object].display{[player]}; # Update inventory object [Object].update{}; # Unregister inventory [Object].unregister{}; # Remove item from the slot [Object].removeItem{[number]}; # Remove lore from the slot [Object].removeLore{[number]}; # Remove command from the slot [Object].removeCommand{[number]}; # Remove executor from the slot [Object].removeExecutor{[number]}; # Get name [Object].getName{}; # Get row [Object].getRow{}; # Get item by slot [Object].getItem{[number]}; # Get lore by slot [Object].getLore{[number]}; # Get command by slot [Object].getCommand{[number]}; # Get cancelled by slot [Object].getCancelled{[number]}; # Get executor by slot [Object].getExecutor{[number]}; # Get closed by slot [Object].getCloased{[number]}; # Get first empty slot [Object].getFirstEmpty{};

Chciałbym zrobić inventory, które będzie miało np. na 1 slocie Kraty o nazwie "kraty" i opisie "costam" ktory wykonuje komende "/123" jako gracz, 2 slocie np. Kamien nazwa "kamien" opis "costam"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...