Skocz do zawartości
  • 0

stary skrypt do poprawnienia/zaktualizowania


HaszKu

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

U mnie działa ten kod:

options:
    item1: 2 of diamond
    item2: 15 of iron ingot
    item3: 10 of grass block
    item4: 32 of dirt
    item5: 8 of gold ingot
    item6: 16 of gold ingot
    item7: 3 of diamond
    item8: 4 of diamond
    item9: 2 of golden apple
    item10: 30 of apple
    item11: 5 of obsidian
    item12: 10 of glowstone
    item13: enchanted golden apple
    item14: diamond pickaxe of efficiency 3
    item15: diamond sword of unbreaking 3

on load:
    delete {drop::*}
    add {@item1} to {drop::*}
    add {@item2} to {drop::*}
    add {@item3} to {drop::*}
    add {@item4} to {drop::*}
    add {@item5} to {drop::*}
    add {@item6} to {drop::*}
    add {@item7} to {drop::*}
    add {@item8} to {drop::*}
    add {@item9} to {drop::*}
    add {@item10} to {drop::*}
    add {@item11} to {drop::*}
    add {@item12} to {drop::*}
    add {@item13} to {drop::*}
    add {@item14} to {drop::*}
    add {@item15} to {drop::*}

on mine of stone:
    chance of 0.05%:
        drop 1 chest named "&aSkrzynka" with lore "&6Jest ciężka i chyba coś jest w środku."

on place of chest:
    name of player's tool is "&aSkrzynka"
    cancel event
    set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
    drop a random item out of {drop::*}
    send "&cW skrzynce coś było!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...