Skocz do zawartości
  • 0

Dowód osobisty


Tofifik2137
 Udostępnij

Pytanie

Hej! chciałbym aby ktoś mi pomógł otóż potrzebuje skryptu na dowód osobisty i baze policyjną.

chciałbym aby były tam komendy takie jak

/dowod  #pokazuje dowod osobisty graczom w odległości 5 kratek

/dane imie nazwisko wiek #osoba która wchodzi po raz 1 na serwer po wpisaniu /register hasło hasło pokazuje jej się "Uzupełnij swoje dane /dane imię nazwisko wiek" 

/baza <imie> <nazwisko> #po wpisanu np. "/baza John Lockpick" pokazuje nam na chacie czy osoba

/poszukiwany TAK/NIE "nick gracza" #jeśli wpiszemy np. /poszukiwany TAK Tofifik to w bazie będzie widnieć Poszukiwany : TAK

/licencja TAK/NIE "nick gracza"  #jeśli wpiszemy np. /prawko TAK Tofifik to przy dowodzie będzie widać Prawko TAK

/prawko TAK/NIE "nick gracza" #jeśli wpiszemy np. /prawko TAK Tofifik to przy dowodzie będzie widać Licencja TAK

dowód by wyglądał tak :
# Nick : Tofifik
# Imie : John
# Nazwisko : Lockpick
# Wiek : 24

# Prawko : TAK
# Licencja : TAK

A baza policyjna tak :
# Imie : John
# Nazwisko : Lockpick
# Wiek : 24

# Poszukiwany : NIE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
command /dowod:
	trigger:
		loop all players in radius 5 around of player:
			send "&7# &aImie: &2%player%" to loop-player
			send "&7# &aImie: &2%{imie::%player%}%" to loop-player
			send "&7# &aNazwisko: &2%{nazwisko::%player%}%" to loop-player
			send "&7# &aImie: &2%{wiek::%player%}%" to loop-player
			send "&7# &aStatus: &2%{poszukiwany::%player%}%" to loop-player
			send "&7# &aPrawko: &2%{prawko::%player%}%" to loop-player
command /dane [<text>] [<text>] [<number>]:
	trigger:
		if arg 1 or arg 2 or arg 3 is not set:
			send "&cPoprawne użycie komendy: &7/dane [imie] [nazwisko] [wiek]" to player
		else:
			set {imie::%player%} to arg 1
			set {nazwisko::%player%} to arg 2
			set {wiek::%player%} to arg 3

command /poszukiwany [<offlineplayer>]:
	permission: poszukiwany.set
	trigger:
		if arg 1 is not set or if arg is not player:
			send "&cNie znaleziono gracza!" to player
		else:
			if {poszukiwany::%arg%} is not set or if {poszukiwany::%arg%} is not "TAK":
				set {poszukiwany::%arg%} to "TAK"
				send "&cGracz &e%arg% &cjest teraz poszukiwany!" to player
			else:
				set {poszukiwany::%arg%} to "NIE"
				send "&aGracz &e%arg% &ajest teraz poszukiwany!" to player

command /prawko [<offlineplayer>]:
	if arg 1 is not set or if arg is not player:
			send "&cNie znaleziono gracza!" to player
		else:
			if {prawko::%arg%} is not set or if {prawko::%arg%} is not "TAK":
				set {prawko::%arg%} to "TAK"
				send "&cGracz &e%arg% &cjest teraz poszukiwany!" to player
			else:
				set {prawko::%arg%} to "NIE"
				send "&aGracz &e%arg% &ajest teraz poszukiwany!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
34 minuty temu, hbrt napisał:
command /dowod:
	trigger:
		loop all players in radius 5 around of player:
			send "&7# &aImie: &2%player%" to loop-player
			send "&7# &aImie: &2%{imie::%player%}%" to loop-player
			send "&7# &aNazwisko: &2%{nazwisko::%player%}%" to loop-player
			send "&7# &aImie: &2%{wiek::%player%}%" to loop-player
			send "&7# &aStatus: &2%{poszukiwany::%player%}%" to loop-player
			send "&7# &aPrawko: &2%{prawko::%player%}%" to loop-player
command /dane [<text>] [<text>] [<number>]:
	trigger:
		if arg 1 or arg 2 or arg 3 is not set:
			send "&cPoprawne użycie komendy: &7/dane [imie] [nazwisko] [wiek]" to player
		else:
			set {imie::%player%} to arg 1
			set {nazwisko::%player%} to arg 2
			set {wiek::%player%} to arg 3

command /poszukiwany [<offlineplayer>]:
	permission: poszukiwany.set
	trigger:
		if arg 1 is not set or if arg is not player:
			send "&cNie znaleziono gracza!" to player
		else:
			if {poszukiwany::%arg%} is not set or if {poszukiwany::%arg%} is not "TAK":
				set {poszukiwany::%arg%} to "TAK"
				send "&cGracz &e%arg% &cjest teraz poszukiwany!" to player
			else:
				set {poszukiwany::%arg%} to "NIE"
				send "&aGracz &e%arg% &ajest teraz poszukiwany!" to player

command /prawko [<offlineplayer>]:
	if arg 1 is not set or if arg is not player:
			send "&cNie znaleziono gracza!" to player
		else:
			if {prawko::%arg%} is not set or if {prawko::%arg%} is not "TAK":
				set {prawko::%arg%} to "TAK"
				send "&cGracz &e%arg% &cjest teraz poszukiwany!" to player
			else:
				set {prawko::%arg%} to "NIE"
				send "&aGracz &e%arg% &ajest teraz poszukiwany!" to player

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...