Skocz do zawartości
  • 0

GUI, BLAD.


AJent

Pytanie

Hej, mam blad. Zmienilem silnik na 1.8, mam najstarszy skript i dodatek skquery oraz wildskript. 

on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player is "&b&lMistrz Magii":

Mam gui dziala tylko zle. Gdy klikam w swoim ekwipunku 1-8 slot to mi sie wysylaja wiadomosci, probowalem:

        if clicked inventory is player's inventory:
            cancel event
            stop
ale na 1.8 nie dziala, jest jakis inny sposob?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Oczywiście TuSKe nie użyjesz. Szkoda.

Dziwne, skoro nie działa. Może:

inventory click:
	inventory name of player's current inventory is "Test"
	clicked inventory is not player's inventory
	... reszta kodu

Jeśli nie, to możesz sprawdzać np. po przedmiocie, po jego nazwie, etc. Opcji jest sporo, wiadomo.

Przykład:

clicked slot = 5
clicked item = bedrock
name of clicked item = "Test"
lore of clicked item = "Test"

# Tak sobie możesz różnie sprawdzać.

 

Edytowane przez Okk
sprawdzać -> sprawdzać/próbować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ERROR: [01:23:20 ERROR]: 'inventory' is not an item type (cobblex.sk, line 18: clicked inventory is not player's inventory')

@Okk

Tak tuske nie uzyje i wersji nie zmienie poniewaz robie tryb pod 1.8, tuske mi nie dziala, probowalem wiele wersji ale coz, swieci na czerwono. 

clicked slot = 5 clicked item = bedrock name of clicked item = "Test" lore of clicked item = "Test" - Troche nie zrozumialem o co ci chodzilo z tym?

 

Edytowane przez AJent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
53 minuty temu, AJent napisał:

ERROR: [01:23:20 ERROR]: 'inventory' is not an item type (cobblex.sk, line 18: clicked inventory is not player's inventory')

@Okk

Tak tuske nie uzyje i wersji nie zmienie poniewaz robie tryb pod 1.8, tuske mi nie dziala, probowalem wiele wersji ale coz, swieci na czerwono. 

clicked slot = 5 clicked item = bedrock name of clicked item = "Test" lore of clicked item = "Test" - Troche nie zrozumialem o co ci chodzilo z tym?

 

Okej, jasne, już tłumaczę.

1. Rozumiem, nie musisz używać TuSKe, nie będzie nam tutaj potrzebny.

2. Wiesz co, o co mi chodziło. Jak sprawdzasz po slocie, np.:

item - przedmiot, każdy wie

(if) clicked slot is 5:
	(if) clicked item is stone: # Sprawdzasz po kliknięciu w slot 5, czy kliknięty item to stone. MOŻESZ, nie MUSISZ.
		(if) name of clicked item is "Test": # Po spełnieniu powyższych warunków MOŻESZ sprawdzać również nazwę tego przedmiotu.
			(if) lore of clicked item is "Test": # To samo co wyżej, tylko lore

# Możesz również sprawdzać enchanty, nawet glowing. :)
NP. clicked item is enchanted with sharpness 5

# Jest sporo możliwych warunków dot. właśnie klikniętego przedmiotu.

# (if) - Oznacza, że możesz lecz nie musisz dawać, zależy od sytuacji w kodzie. Ja dla ułatwienia i pojęcia tego dla Ciebie rozpiszę to dokładniej. Bardziej doprecyzowany kod Ci pomożę w dalszym "programowaniu" i tworzeniu swoich własnych rzeczy. Jeśli nie chcesz dawać np. właśnie tego "if", to nie dajesz również ani dwukropka, ani taba. Ja przykładowo, jeśli jest to możliwe, zamiast is daje takie znaki jak "=", etc.

3. Co do tego błędu - nie masz odpowiedniego dodatku (Skellet). SkStuff też to posiada, lecz nie działa to poprawnie, jak powinno.

 

Są też inne opcje dot. clicked inventory.  # Tego nie musisz wiedzieć (chyba).

clicked item = event-item. # To wiadomo, można zastąpić, ja używam najcześciej clicked item, chociaż powinienem się przerzucić na event-item, tak mi świadomość podpowiada xD.

Edytowane przez Okk
potrzebne -> potrzebny (plugin tuske)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...