Skocz do zawartości
  • 0

[Przeróbka skryptów] 3 skrypty


fabi19876

Pytanie

Witam umie ktoś to zrobić, żeby nie pokazywało błędów skryptów jest 3.

Błędów 6

Bez-tytu-u.pngBez-tyererertu-u.png

kompas.sk

on join:
	set slot 4 of player to compass named "&f&lWYBIERZ TRYB"

on right click with a compass:
	if name of player's tool is "&f&lWYBIERZ TRYB":
     execute player command "/menu

Spawn.sk

#
#teleport spawn
command /setspawn:
    permission: *
	permission message: "&c&l✘ nie masz op"
	trigger:
		set {spawn.spawn.spawn.spawn.spawn} to location of player
		send "&cPoprawnie ustawiles spawn"
		
on join:
	teleport player to {spawn.spawn.spawn.spawn.spawn}

login.sk

options:
	nologin: message "&2Zaloguj się na &3&lP&b&lr&3&ly&b&lz&3&lm&b&la&3&lr&b&ly&3&ln&b&l.&3&lp&b&ll &2wpisujonc &6/login HASŁO"
	nopass: message "&2Zarejestruj się na &3&lP&b&lr&3&ly&b&lz&3&lm&b&la&3&lr&b&ly&3&ln&b&l.&3&lp&b&ll &2wpisujonc &6/register HASŁO HASLO"
	resetpass: message "&2aby zmienić hasło na &3&lP&b&lr&3&ly&b&lz&3&lm&b&la&3&lr&b&ly&3&ln&b&l.&3&lp&b&ll &6Wpisz /Zmienhaslo POWóD &2a &4&lAdministracia &2to rospatrzy"
	nopermoption: &cNie masz uprawnień do wykonania tego polecenia!
	noperm: message "&cNie masz uprawnień do wykonania tego polecenia"



on join:
	teleport player to {spawn.spawn.spawn.spawn.spawn}
	set {_loc} to player's location
	delete {player::login::loggedin::%player's uuid%}
	if {player::login::password::%player's uuid%} is not set:
		{@nopass}
	else:
		if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is not set:
			{@nologin}
	while player is online:
		teleport player to {_loc}
		if {player::login::password::%player's uuid%} is set:
			if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is set:
				stop loop
		wait 1 second
on disconnect:
	delete {player::login::loggedin::%player's uuid%}
on kick:
	delete {player::login::loggedin::%player's uuid%}
on click:
	if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is not set:
		cancel event
		{@nologin}
on drop:
	if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is not set:
		cancel event
		{@nologin}
on pickup:
	if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is not set:
		cancel event
		{@nologin}
on command:
	if executor is a player:
		if command is not "login" or "register" or "resetpassword" or "removepassword":
			if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is not set:
				cancel event
				{@nologin}
on chat:
	if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is not set:
		cancel event
		{@nologin}
on inventory click:
	if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is not set:
		cancel event
		{@nologin}
on inventory open:
	if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is not set:
		cancel event
		{@nologin}

		
command /register [<text>] [<text>] [<text>]:
	usage: /register
	trigger:
		if {player::login::password::%player's uuid%} is not set:
			set {_use} to "&2Zarejestruj się na &3&lP&b&lr&3&ly&b&lz&3&lm&b&la&3&lr&b&ly&3&ln&b&l.&3&lp&b&ll &2wpisujonc &6/register HASłO HASłO"
			if arg-1 is not set:
				message {_use}
			if arg-1 is set:
				if arg-2 is not set:
					message {_use}
				else:
					if length of arg-1 is less than 5:
						message "&cHasło musi mieć co najmniej 5 znaków!"
					else:
						if arg-1 is not arg-2:
							message "&cHasła się nie zgadzają!"
						else:
							message "&2Brawo zarejestrowałeś się"
							set {player::login::password::%player's uuid%} to arg-1
							set {player::login::loggedin::%player's uuid%} to true
		else:
			message "&cJesteś już zarejestrowany"
			{@resetpass}
command /login [<text>] [<text>]:
	usage: /login
	trigger:
		set {_use} to "&2Zaloguj się na &3&lP&b&lr&3&ly&b&lz&3&lm&b&la&3&lr&b&ly&3&ln&b&l.&3&lp&b&ll &2wpisujonc &6/login HASŁO"
		if arg-1 is not set:
			message {_use}
		else:
			if {player::login::password::%player's uuid%} is not set:
				{@nopass}
			else:
				if {player::login::loggedin::%player's uuid%} is set:
					message "&cJesteś już zalogowany!"
				else:
					if arg-1 is not {player::login::password::%player's uuid%}:
						message "&cNiepoprawne hasło"
						{@resetpass}
					else:
						set {player::login::loggedin::%player's uuid%} to true
						message "&2Brawo zalogowałeś się"
command /zmienhaslo [<text>]:
	usage: /zmienhaslo
	trigger:
		set {_use} to "&2aby zmienić hasło na &3&lP&b&lr&3&ly&b&lz&3&lm&b&la&3&lr&b&ly&3&ln&b&l.&3&lp&b&ll &6Wpisz /Zmienhaslo &2POWóD &2a &4&lAdministracia &2to rospatrzy"
		if arg-1 is set:
			if length of arg-1 is less than 25:
				message "&cMusisz użyć co najmniej 25 znaków, aby poprosić o reset"
			else:
				message "&2Pomyślnie poprosiłeś &4&lAdministracje &2o zresetowanie hasła &4&lAdministracja &2to rospatrzy!"
				loop all players:
					if loop-player has permission "staff.resetpassword":
						set {_arg1} to colored "%arg-1%"
						set {_arg1} to uncolored {_arg1}
						message "&8[&4&lProżba zresetowania haslo&8] &7%player%&8, &7Powód&8: &7%{_arg1}%&7."
		else:
			message {_use}
command /zresetujhaslo [<text>] [<text>]:
	permission: staff.resetpassword
	permission message: {@nopermoption}
	usage: /zresetujhaslo
	trigger:
		set {_use} to "&2Użyj &6/zresetujhaslo GRACZ"
		if arg-1 is not set:
			message {_use}
		if arg-1 is set:
			set {_arg1} to arg-1 parsed as offline player
			if {_arg1} is not set:
				message "&cGracz nieodnaleziony"
			else:
				set {_arg1uuid} to {_arg1}'s uuid
				delete {player::login::password::%{_arg1uuid}%}
				if {_arg1} is online:
					kick {_arg1} due to "&4&lAdministracja &2zresetowała ci haslo wejdz ponownie aby się zarejestrować"
				message "&2Hasło zostało pomyślnie usunięte of %{_arg1}%."                

najbardziej zależy mi, żeby naprawić kompas.sk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

kompas

on join:
	set slot 4 of player to compass named "&f&lWYBIERZ TRYB"

on right click with a compass:
	if name of player's tool is "&f&lWYBIERZ TRYB":
		execute player command "/menu"

spawn

command /setspawn:
	permission: *
	permission message: "&c&l✘ nie masz op"
	trigger:
		set {spawn::location} to location of player
		send "&cPoprawnie ustawiles spawn"
		
on join:
	teleport player to {spawn::location}

login

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...