Skocz do zawartości
  • 0

Napisałbym mi ktoś skrypt na to że gdy ktoś wskoczy do voida to dostaje effect lewitacji na 10 sekund?


mmichal

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, mmichal napisał:

Gdy wpadam do voida dostaje obrażenia od niego, mógłbyś to naprawić? Z góry dzięki.

on damage:
	victim is a player
	damage cause is void
	cancel event
	apply levitation to victim for 10 seconds

Możesz zostawić <3 oraz najlepszą odpowiedź ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, xAxee napisał:
on damage:
	victim is a player
	damage cause is void
	cancel event
	apply levitation to victim for 10 seconds

Możesz zostawić <3 oraz najlepszą odpowiedź ;D

Gdy wskakuje do voida dostaje ten efekt kilka razy co powoduje że zamiast dostawać lewitacje 10 sec dostaje na kilka minut, dało by się coś z tym zrobić? Z góry dzięki.

Edytowane przez mmichal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, mmichal napisał:

Gdy wskakuje do voida dostaje ten efekt kilka razy co powoduje że zamiast dostawać lewitacje 10 sec dostaje na kilka minut, dało by się coś z tym zrobić? Z góry dzięki.

on damage:
	victim is a player
	damage cause is void
	cancel event
	victim hasn't levitation
	apply levitation to victim for 10 seconds

tylko jezeli mu sie skonczy ten efekt a nadal bedzie w voidzie to dostanie go ponownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, xAxee napisał:
on damage:
	victim is a player
	damage cause is void
	cancel event
	victim hasn't levitation
	apply levitation to victim for 10 seconds

tylko jezeli mu sie skonczy ten efekt a nadal bedzie w voidzie to dostanie go ponownie

Przechwytywanie.png
 

Takie coś mi się wyświetliło gdy dodałem "victim hasn't levitation" i skrypt nadal działał tak samo jak wcześniej, da się jakoś zaradzić? Z góry dzięki.

Edytowane przez mmichal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
Teraz, mmichal napisał:

Przechwytywanie.png
 

Takie coś mi się wyświetliło gdy dodałem "victim hasn't levitation" da się jakoś zaradzić? Z góry dzięki.

Czyli nie mozna tak sprawdzic efektu gracza, no to może coś takiego:

on damage:
	victim is a player
	damage cause is void
	cancel event
	if {levitation::%victim%} is not set:
		set {levitation::%victim%} to now
		remove 15 second from {levitation::%victim%}
	if time since {levitation::%victim%} >= 10 second:
		apply levitation to victim for 10 seconds
		set {levitation::%victim%} to now

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...