Skocz do zawartości
  • 0

Skript Gui, Skomplikowane??


AJent

Pytanie

Ogolnie to hej mam pytanie i taki problem cn. Napisalem skript nizej wszystko dzialo tylko nie tak jak chce.

on inventory click:
    if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
        if clicked slot is 40:
            cancel event
            if amount of cobblestone in player's current inventory > 0:
                remove 1 cobblestone from player's current inventory
                add 70 to player's balance
                send "&6&lS&e&lA &8» dziala" to player
            else:
                send "&6&lS&e&lA &8» &cNie sprzedałeś żadnej skamieliny" to player
        if clicked slot is 36 or 37 or 38 or 39 or 41 or 42 or 43 or 44:
            cancel event

Chce zeby to dzialalo tak: Gdy gracz ma np w gui jednego cobbla to zeby usunelo mu jednego cobla i dodalo mu 70$, a gdy ma np 7 cobla to zeby mu usunelo 7 cobla i dodalo 490$, i jak np ma 64 to zeby od razu 64 usunelo i dodalo mu poprawna ilosc $

Pomoze mi ktos?

Glicz

Wstawiam kod w code, poprawiam formatowanie na ciemnym stylu.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on inventory click:
    if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
        if clicked slot is 40:
            cancel event
            if amount of cobblestone in player's current inventory > 0:
            	set {_amount} to amount of cobblestone in player's current inventory
            	remove {_amount} of cobblestone from player's current inventory
            	add {_amount}*70 to player's balance
                send "&6&lS&e&lA &8» dziala" to player
            else:
                send "&6&lS&e&lA &8» &cNie sprzedałeś żadnej skamieliny" to player
        if clicked slot is 36 or 37 or 38 or 39 or 41 or 42 or 43 or 44:
            cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@xAxee
Dziekuje dziala, a chcem w sumie jeszcze jedna rzecz, gdy otwieram gui i gdy wkladam przedmiot do gui i potem klikam "e" zeby wyjsc z gui to ten item ktory gracz wlozyl zniknie, a chce zeby ten item ktory gracz wlozyl wrocil mu do eq, da sie tak zrobic?

Edit: Do tego jeszcze bymchcial zeby pisalo ile zarobil z tego sprzedania cobla np; Zarobiles: 140$

Edytowane przez AJent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, AJent napisał:

@xAxee
Dziekuje dziala, a chcem w sumie jeszcze jedna rzecz, gdy otwieram gui i gdy wkladam przedmiot do gui i potem klikam "e" zeby wyjsc z gui to ten item ktory gracz wlozyl zniknie, a chce zeby ten item ktory gracz wlozyl wrocil mu do eq, da sie tak zrobic?

Edit: Do tego jeszcze bymchcial zeby pisalo ile zarobil z tego sprzedania cobla np; Zarobiles: 140$

on inventory click:
    if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
        if clicked slot is 40:
            cancel event
            if amount of cobblestone in player's current inventory > 0:
            	set {_amount} to amount of cobblestone in player's current inventory
            	remove {_amount} of cobblestone from player's current inventory
            	add {_amount}*70 to player's balance
                send "&6&lS&e&lA &8» zarobiles %{_amount}*70% kasy" to player
            else:
                send "&6&lS&e&lA &8» &cNie sprzedałeś żadnej skamieliny" to player
        if clicked slot is 36 or 37 or 38 or 39 or 41 or 42 or 43 or 44:
            cancel event
on inventory close:
	if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
		set {_amount} to amount of cobblestone in player's current inventory
		add {_amount} of cobblestone to player

Możesz zostawić <3 oraz najlepszą odpowiedź ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hej,

on inventory close:
if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
set {_amount} to amount of cobblestone in player's current inventory add {_amount} of cobblestone to player

hej chodzilo mi o to ale tez zeby oddawalo np miecz itp, nie tylko cobbla, jakikolwiek item ktory wlozy zeby mu oddawalo jezeli wlozy i zamknie eq nie tylko cobble

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, AJent napisał:

Hej,

on inventory close:
if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
set {_amount} to amount of cobblestone in player's current inventory add {_amount} of cobblestone to player

hej chodzilo mi o to ale tez zeby oddawalo np miecz itp, nie tylko cobbla, jakikolwiek item ktory wlozy zeby mu oddawalo jezeli wlozy i zamknie eq nie tylko cobble

hmm powinno byc ok 

on inventory click:
    if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
        if clicked slot is 40:
            cancel event
            if amount of cobblestone in player's current inventory > 0:
            	set {_amount} to amount of cobblestone in player's current inventory
            	remove {_amount} of cobblestone from player's current inventory
            	add {_amount}*70 to player's balance
                send "&6&lS&e&lA &8» zarobiles %{_amount}*70% kasy" to player
            else:
                send "&6&lS&e&lA &8» &cNie sprzedałeś żadnej skamieliny" to player
        if clicked slot is 36 or 37 or 38 or 39 or 41 or 42 or 43 or 44:
            cancel event
on inventory close:
	if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
		set {_s} to 0
		loop all items in player's current inventory:
			if {_s} is not 36 or 37 or 38 or 39 or 41 or 42 or 43 or 44:
				add loop-item to player
			add 1 to {_s}

Jeżeli będzie dodawać itemy z slotow 36 itp to podaj rozmiar gui

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czesc, nie dziala poprawnie, oddaje mi wszystkie itemy z gui nie ten itemek ktory tam wsadzilem :c

znaczy oddaje wszystko ten itemek tez ale te ta reszta szklo i diax tez mi oddaje a tego nei chce

on rightclick:
    if name of clicked entity is "&a&lArcheolog":
        open chest with 5 rows named "&2&lArcheolog" to player
        set player's current inventory's slot 40 to glowing diamond named "&a&lSprzedaj skamieliny" with lore "&8>> &7Zwykłe: 70$ &8<<" and "&8>> &3Rzadkie: 140$ &8<<" and "&8>> &5Epickie: 300$ &8<<" and "&8>> &6Legendarne: 700$ &8<<"
        set player's current inventory's slot 36 to black stained glass pane named " "
        set player's current inventory's slot 37 to black stained glass pane named " "
        set player's current inventory's slot 38 to black stained glass pane named " "
        set player's current inventory's slot 39 to black stained glass pane named " "
        set player's current inventory's slot 41 to black stained glass pane named " "
        set player's current inventory's slot 42 to black stained glass pane named " "
        set player's current inventory's slot 43 to black stained glass pane named " "
        set player's current inventory's slot 44 to black stained glass pane named " "

o to ci chodzi?

 

Edytowane przez AJent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, AJent napisał:

Czesc, nie dziala poprawnie, oddaje mi wszystkie itemy z gui nie ten itemek ktory tam wsadzilem :c

znaczy oddaje wszystko ten itemek tez ale te ta reszta szklo i diax tez mi oddaje a tego nei chce

 

hmm

on inventory click:
    if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
        if clicked slot is 40:
            cancel event
            if amount of cobblestone in player's current inventory > 0:
            	set {_amount} to amount of cobblestone in player's current inventory
            	remove {_amount} of cobblestone from player's current inventory
            	add {_amount}*70 to player's balance
                send "&6&lS&e&lA &8» zarobiles %{_amount}*70% kasy" to player
            else:
                send "&6&lS&e&lA &8» &cNie sprzedałeś żadnej skamieliny" to player
        if clicked slot is 36 or 37 or 38 or 39 or 41 or 42 or 43 or 44:
            cancel event
on inventory close:
	if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
		loop 9*5 times:
			if loop-number is not 36 or 37 or 38 or 39 or 41 or 42 or 43 or 44:
				set {_i} to slot loop-number of player's current inventory
				add {_i} to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, AJent napisał:

Teraz gdy wkladam przedmiot w pierwsze 9 slotow to mi nie oddaje ale gdy wkladam w inne to mi daje diaxa oraz przedmiot ktory wlozylem, a wiec diax nie powino oddawac i te 9 pierwsze sloty powinny dzialac :c

xD zobacz teraz

on inventory close:
	if name of player's current inventory is "&2&lArcheolog":
		loop all items in player's current inventory:
			if loop-item is not black stained glass pane named " " or glowing diamond named "&a&lSprzedaj skamieliny" with lore "&8>> &7Zwykłe: 70$ &8<<" and "&8>> &3Rzadkie: 140$ &8<<" and "&8>> &5Epickie: 300$ &8<<" and "&8>> &6Legendarne: 700$ &8<<":
				add loop-item to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...