Skocz do zawartości

Zapraszamy do NewTeam!


lie_pan1

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa zespołu: NewTeam

Programiści:

- lie_pan1

- (10 Miejsc Wolnych!)

Administracja:

- lie_pan1

- szukamy

- szukamy

- szukamy

Data założenia:

- 15:15 / 10 Sierpnia / 2021 Rok

Opis:

- NewTeam, to zespół który pisze zlecenia, są darmowe opcje jak i płatne! Dla osób które nie chcą wydawać pieniędzy, NewTeam jest idealnym rozwiązaniem.

Cel:

- Pisanie zleceń za darmo aby osoby, które kupują "Skrypty", nie wydawały pieniedzy!

Usługi:

- Skrypty

- Pluginy (Premium/Free)

- Serwery Discord

Ceny:

- Serwer Discord: Darmowy

- Pluginy (Premium): 2 zł

Płatności z: 

- Blik

- Przelew

- PaySafeCard (Wkrótce)

Społeczność:

-  Discord: https://discord.gg/VHhx78wTwE (Tam piszesz swoje zlecenie)

- Kontakt Email: n[email protected]

 

Więcej na naszym Discordzie!

 

Jeżeli jesteś chętny/a, do bycia naszym Programistą/ką napisz podanie na naszym Discordzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już daję niektóre skrypty... 

Pierwszy skrypt jest na ankietę:
 

#Autor: LiePan (lie_pan1)
#Wersja skryptu: 1.0 
#Działanie skryptu: Zadajesz pytanie komendą /ankieta, a inni odpowiadają /tak lub /nie po skończonym głosowaniu wpisujesz komendę /koniecankiety
#Nazwa skryptu: AdvancedQuestions by LiePan

options:
	pyt: &7[&f&lPyt&4&lanie&7]
#To jest prefix całego skryptu! 

variables:
	pytanie = false
	
command /ankieta [<text>]:
	aliases: pyt, zapytaj, zapytanie, pytanie
	trigger:
		if player has permission "pytanie.zadaj" or "*":
			if arg 1 is set:
				if {pytanie} is false:
					broadcast "{@pyt} &6%player% &azapytał: &3%arg 1%"
					broadcast "&eMożesz odpowiedzieć komendą &4&l/tak &elub &4&l/nie&e!"
					set {pytanie} to true
			else:
				send "------{@pyt}&f------"
				send "&3/ankieta &b<tresc> &f&l- &cWysyła ankietę do graczy!"
				send "&3/koniecankiety &f&l- &cKończy ankietę."

command /koniecankiety:
	trigger:
		if player has permission "pytanie.zakoncz" or "*":
			if {pytanie} is true:
				set {pytanie} to false
				if {pytanie.tak} is greater than {pytanie.nie}:
					broadcast "{@pyt} &5Większość graczy zagłosowała na &a&nTAK"
				if {pytanie.nie} is greater than {pytanie.tak}:
					broadcast "{@pyt} &5Większość graczy zagłosowała na &c&nNIE"
			else:
				send "{@pyt} &4Nikt nie zadał pytania!"
		else:
			send "{@pyt} &4Nie masz do tego uprawnień!"
			
command /tak:
	trigger:	
		if {pytanie} is true:
			add 1 to {pytanie.tak}
			broadcast "{@pyt} &5%player% &azagłosował na &a&nTAK"
		else:
			send "{@pyt} &4Nikt nie zadał pytania!"
		
command /nie:
	trigger:
		if {pytanie} is true:
			add 1 to {pytanie.nie}
			broadcast "{@pyt} &5%player% &azagłosował na &c&nNIE"
		else:
			send "{@pyt} &4Nikt nie zadał pytania!"
		

Wszystko zrobione, testowane na wersji 1.16.4

Więcej skryptów dam na pv! 

Pluginy na razie niedostępne!

Edytowane przez lie_pan1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lie_pan1 napisał:

Już daję niektóre skrypty... 

Pierwszy skrypt jest na ankietę:
 

#Autor: LiePan (lie_pan1)
#Wersja skryptu: 1.0 
#Działanie skryptu: Zadajesz pytanie komendą /ankieta, a inni odpowiadają /tak lub /nie po skończonym głosowaniu wpisujesz komendę /koniecpytania
#Nazwa skryptu: AdvancedQuestions by LiePan

options:
	pyt: &7[&f&lPyt&4&lanie&7]
#To jest prefix całego skryptu! 

variables:
	pytanie = false
	
command /ankieta [<text>]:
	aliases: pyt, zapytaj, zapytanie, pytanie
	trigger:
		if player has permission "pytanie.zadaj" or "*":
			if arg 1 is set:
				if {pytanie} is false:
					broadcast "{@pyt} &6%player% &azapytał: &3%arg 1%"
					broadcast "&eMożesz odpowiedzieć komendą &4&l/tak &elub &4&l/nie&e!"
					set {pytanie} to true
			else:
				send "------{@pyt}&f------"
				send "&3/ankieta &b<tresc> &f&l- &cWysyła ankietę do graczy!"
				send "&3/koniecankiety &f&l- &cKończy ankietę."

command /koniecankiety:
	trigger:
		if player has permission "pytanie.zakoncz" or "*":
			if {pytanie} is true:
				set {pytanie} to false
				if {pytanie.tak} is greater than {pytanie.nie}:
					broadcast "{@pyt} &5Większość graczy zagłosowała na &a&nTAK"
				if {pytanie.nie} is greater than {pytanie.tak}:
					broadcast "{@pyt} &5Większość graczy zagłosowała na &c&nNIE"
			else:
				send "{@pyt} &4Nikt nie zadał pytania!"
		else:
			send "{@pyt} &4Nie masz do tego uprawnień!"
			
command /tak:
	trigger:	
		if {pytanie} is true:
			add 1 to {pytanie.tak}
			broadcast "{@pyt} &5%player% &azagłosował na &a&nTAK"
		else:
			send "{@pyt} &4Nikt nie zadał pytania!"
		
command /nie:
	trigger:
		if {pytanie} is true:
			add 1 to {pytanie.nie}
			broadcast "{@pyt} &5%player% &azagłosował na &c&nNIE"
		else:
			send "{@pyt} &4Nikt nie zadał pytania!"
		

Wszystko zrobione, testowane na wersji 1.16.4

Więcej skryptów dam na pv! 

Pluginy na razie niedostępne!

no więc tak, mała ocenka kodu

  1. Nie rób drzew ifów, dodatkowo nie widzę sensu robienia uprawnień w warunku (lepiej dodać 'permission' przy tworzeniu komendy),
  2. Nie powinno się robić zmiennych {zmienna.zmienna}, poprawnie się robi {zmienna::zmienna}, gdyż może to ułatwić parę rzeczy,
  3. No i tu powinna być dalsza część oceny, lecz jej nie ma, gdyż ten skrypt jest tak banalny do napisania, że nie ma co tu więcej oceniać.

Tak szczerze, to słabe portfolio, ten skrypt nie jest jakiś wybitny a dodatkowo można w nim kilka rzeczy poprawić :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, lie_pan1 napisał:

A ten będzie prosto napisać? :

Nwm, zapewne nie.

        if player has permission "dowód.me":
            if {dowod.imie.%player%} is true:
                if {dowod.nazwisko.%player%} is true:
                    if {dowod.pesel.%player%} is true:
                        if {dowod.zamieszkanie.%player%} is true:
                            if {dowod.praca.%player%} is true:
                                if {dowod.wiek.%player%} is true:
                                    send "&3%{me.imie.%player%}% &3%{me.nazwisko.%player%}%"
                                    send "&2Pesel: &3%{me.pesel.%player%}%"
                                    send "&2Miejsce zamieszkania: &3%{me.zamieszkanie.%player%}%"
                                    send "&2Praca: &3%{me.praca.%player%}%"
                                    send "&2Wiek: &3%{me.wiek.%player%}%"
                                else:
                                    send "&cNie masz wypełnionego dowodu! Użyj &5&l/wypełnij &caby poznać komendy wypełniania dowodu!"
                            else:
                                send "&cNie masz wypełnionego dowodu! Użyj &5&l/wypełnij &caby poznać komendy wypełniania dowodu!"
                        else:
                            send "&cNie masz wypełnionego dowodu! Użyj &5&l/wypełnij &caby poznać komendy wypełniania dowodu!"
                    else:
                        send "&cNie masz wypełnionego dowodu! Użyj &5&l/wypełnij &caby poznać komendy wypełniania dowodu!"
                else:
                    send "&cNie masz wypełnionego dowodu! Użyj &5&l/wypełnij &caby poznać komendy wypełniania dowodu!"
            else:
                send "&cNie masz wypełnionego dowodu! Użyj &5&l/wypełnij &caby poznać komendy wypełniania dowodu!"

No i znowu drzewa ifów, chyba już coś o nich wspominałem nieprawdaż? 

8 minut temu, Glicz napisał:

Nie rób drzew ifów,

 

Tego komentować to ja już nawet nie będę...

if {dowod.imie.%player%} is true:
9 minut temu, Glicz napisał:

Nie powinno się robić zmiennych {zmienna.zmienna}, poprawnie się robi {zmienna::zmienna}, gdyż może to ułatwić parę rzeczy,

 

            loop all players:
                if loop-player has permission "policja.szczelanina" or "*" or "policja.*": 
                    if victim has permission "policja.*" or "policja.msg" or "*":
                        send "&cUważajcie! Strzelanina! Strzelał: &d%attacker% &cdo &1&lPOLICJANTA: &d%victim% &cna koordynatach &5%{strzelanina.crds}%" to loop-player 
                    else:
                        send "&cUważajcie! Strzelanina! Strzelał: &d%attacker% &cna koordynatach &5%{strzelanina.crds}%" to loop-player 

Poczekaj, jakoś to się teraz mówiło... Tylko jak to było... A no tak, "madafak co to było". Nie no, to można skrócić do 2 linijek xd.

Podsumowując. Ten kod można bardzo skrócić i poprawić w nim wiele rzeczy, gdyż nie jest do końca poprawnie napisany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...