Skocz do zawartości
  • 0

skript na banknot


shaqupl1

Pytanie

command /banknot [<integer=100>]:
	trigger:
		if arg-1 is greater than or equal to 10:
			if player's balance is greater than or equal to arg-1:
				remove arg-1 from player's balance
				if player has enough space for 1 paper named "&2Banknot" with lore "&7Wartość: &a%arg-1%&a$":
					give player 1 paper named "&2Banknot" with lore "&7Wartość: &a%arg-1%&a$"
				else:
					drop 1 paper named "&2Banknot" with lore "&7Wartość: &a%arg-1%&a$"
					send "&aNie masz miejsca w ekwipunku, banknot wypadł na ziemię"
				send "&aWypłaciłeś &6%arg-1%&6$ &aze swojego konta!" to player
			else:
				send "&aNie masz tyle pieniędzy!"
		else:
			send "&aKwota musi być większa od 10$"
on right click:
	if player's tool is paper:
		send "papier"
		if player's tool's name is "&2Banknot":
			send "banknot"
			if player's tool's lore is "&7Wartość:":
				send "lore"
				set {_} to (substring of (line 1 of player's tool's lore) from characters 14 to (length of (line 1 of player's tool's lore) - 3)) parsed as integer
				add {_} to player's balance
				set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
				send "&aWpłaciłeś &6%{_}%&6$ &ana swoje konto!" to player

Generalnie banknot daje, ale po kliknieciu prawy wykonuje się do linii send "banknot" 

v02Hnmp.png

Błędów nie wywala.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Poprawiona wersja:
 

command /banknot [<integer=100>]:
	trigger:
		if arg-1 is greater than or equal to 10:
			if player's balance is greater than or equal to arg-1:
				remove arg-1 from player's balance
				if player has enough space for 1 paper named "&2Banknot" with lore "&7Wartość: &a%arg-1%&a$":
					give player 1 paper named "&2Banknot" with lore "&7Wartość: &a%arg-1%&a$"
				else:
					drop 1 paper named "&2Banknot" with lore "&7Wartość: &a%arg-1%&a$"
					send "&aNie masz miejsca w ekwipunku, banknot wypadł na ziemię"
				send "&aWypłaciłeś &6%arg-1%&6$ &aze swojego konta!" to player
			else:
				send "&aNie masz tyle pieniędzy!"
		else:
			send "&aKwota musi być większa od 10$"
on right click:
	if player's tool is paper:
		if player's tool's name is "&2Banknot":
			if player's tool's lore is "&7Wartość:":
				send "lore"
				set {_} to (substring of (line 1 of player's tool's lore) from characters 14 to (length of (line 1 of player's tool's lore) - 3)) parsed as integer
				add {_} to player's balance
				set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
				send "&aWpłaciłeś &6%{_}%&6$ &ana swoje konto!" to player

chyba dobrze, wydaje mi się że nie może być żadnych linijek pomiędzy if player's tool... itp itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, Kubo0208 napisał:

Poprawiona wersja:
 

command /banknot [<integer=100>]:
	trigger:
		if arg-1 is greater than or equal to 10:
			if player's balance is greater than or equal to arg-1:
				remove arg-1 from player's balance
				if player has enough space for 1 paper named "&2Banknot" with lore "&7Wartość: &a%arg-1%&a$":
					give player 1 paper named "&2Banknot" with lore "&7Wartość: &a%arg-1%&a$"
				else:
					drop 1 paper named "&2Banknot" with lore "&7Wartość: &a%arg-1%&a$"
					send "&aNie masz miejsca w ekwipunku, banknot wypadł na ziemię"
				send "&aWypłaciłeś &6%arg-1%&6$ &aze swojego konta!" to player
			else:
				send "&aNie masz tyle pieniędzy!"
		else:
			send "&aKwota musi być większa od 10$"
on right click:
	if player's tool is paper:
		if player's tool's name is "&2Banknot":
			if player's tool's lore is "&7Wartość:":
				send "lore"
				set {_} to (substring of (line 1 of player's tool's lore) from characters 14 to (length of (line 1 of player's tool's lore) - 3)) parsed as integer
				add {_} to player's balance
				set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
				send "&aWpłaciłeś &6%{_}%&6$ &ana swoje konto!" to player

chyba dobrze, wydaje mi się że nie może być żadnych linijek pomiędzy if player's tool... itp itd

Nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
24 minuty temu, shaqupl1 napisał:

Nie działa

  • on right click:
    	if player's tool's lore is "&7Wartość:":
    		set {_} to (substring of (line 1 of player's tool's lore) from characters 14 to (length of (line 1 of player's tool's lore) - 3)) parsed as integer
    		add {_} to player's balance
    		set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
    		send "&aWpłaciłeś &6%{_}%&6$ &ana swoje konto!" to player

    może coś takkiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...