Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na przerabianie Stone w Stone Brick


TheFightaz

Pytanie

Cześć,
Potrzebuje kod, który przerabia automatycznie ekwipunek gracza zawierający stone w stone bricki

Zrobiłem jedynie takie coś, ale fajnie by było gdyby działało to nie zalezne od ilości

command /stone:
	trigger:
		if player has 4 stone:
			remove 4 stone from player's inventory
			give player 4 stone bricks
		else:
			send "&7Nie posiadasz &8X4 &cStone"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Chodzilo ci o cos takiego?

command /stone:
    trigger:
        if player has 4 stone:
            while player has 4 stone:
                remove 4 stone from player's inventory
                give player 4 stone bricks
        else:
		    send "&7Nie posiadasz &8X4 &cStone"

jak ci nie bedzie dzialalo (bedzie wywalalo errory) to wytabuj se bo ja to w code edytowalem a nie w jakims vsc czy cos

Edytowane przez GrajdeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, GrajdeN napisał:

Chodzilo ci o cos takiego?

command /stone:
    trigger:
        if player has 4 stone:
            while player has 4 stone:
                remove 4 stone from player's inventory
                give player 4 stone bricks
        else:
		    send "&7Nie posiadasz &8X4 &cStone"

jak ci nie bedzie dzialalo (bedzie wywalalo errory) to wytabuj se bo ja to w code edytowalem a nie w jakims vsc czy cos

Tak, dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To ja wrzucę swoją wersję bez zbędnej pętli

 

command /stone:
    trigger:
        set {_stone} to (rounded down (number of stone in player's inventory/4))*4
        if {_stone} >= 4:
            remove {_stone} of stone from player
            add {_stone} of stone brick to player
            send "&7Zamieniłeś &8X%{_stone}% &cStone na &8X%{_stone}% &cStone Bricks"
        else:
            send "&7Nie posiadasz &8X4 &cStone"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To ja dodam swoją wersje (1 stone = 1 stone brick)

 

command /stone:
	trigger:
		if player has stone:
			set {_stone} to number of stone in player's inventory
			remove all stone from player's inventory
			add {_stone} of stone brick to player
		else:
			send "&7Musisz mieć stone'a"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...