Skocz do zawartości
  • 0

Pętla "loop" - pytanie


Kuba123580
 Udostępnij

Pytanie

Witam

Mam pytanie jeśli chodzi o pętlę loop. Wykonuje obecnie skrypt do topki i chciałbym dowiedzieć się jak zacząć wykonywać loop od danego slotu bo domyślnie zaczyna się od pierwszego (czyli zerowego). 

Poniżej zamieszczam fragment kodu, którym wykonuję "loope" 

loop (size of {_topka::*}) to times:
	set {_menu}'s slot (loop-number - 1) to diamond named "_top:%loop-number%:"

Wykonanie tej pętli się powiedzie fakt ale pętla wykonuje się od slotu zerowego. Zatem więc jak rozpocząć format np. od slotu 11?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dzięki ;) 

Skorzystam już z tego że mam ten post i nie będę tworzył kolejnego.

W swojej topce chciałbym żeby np. nick gracza przerzucić z "name" do "lore" jakiegoś tam itemu 

Samą topke już mam i działa lecz właśnie chciałem aby nick gracza zajmujący dane miejsce był wypisany w lore itemu

command /topzab [<integer=5>]:
	trigger:
		set {_topkazab::*} to createTop("kill", arg 1, "&6Miejsce: &7[I] &6Gracz: &7[PLAYER]")
		set {_topzab} to chest inventory with 4 rows named {@nazwa}
		loop 4*9 times:
			set {_topzab}'s slot (loop-number - 1) to black glass pane named "&8&l_"
		loop (size of {_topkazab::*}) times:
			set {_topzab}'s slot (loop-number + 10) to diamond sword named {_topkazab::%loop-number%}
		open {_topzab} to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, Kuba123580 napisał:
		loop 4*9 times:
			set {_topzab}'s slot (loop-number - 1) to black glass pane named "&8&l_"

to możesz zapisać łatwiej,

set {_topzab}'s slot (integers between 0 and 35) to black glass pane named "&8&l_"

 

co do pytania,

4 godziny temu, Kuba123580 napisał:

aby nick gracza zajmujący dane miejsce był wypisany w lore itemu

zamiast "named"

4 godziny temu, Kuba123580 napisał:
diamond sword named {_topkazab::%loop-number%}

dajesz "with lore" 

diamond sword with lore {_topkazab::%loop-number%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

co do pytania,

zamiast "named"

dajesz "with lore" 

diamond sword with lore {_topkazab::%loop-number%}

Okej dzięki ale chyba nie sprecyzowałem o co mi chodzi bo teraz kiedy ustawimy "with lore" otrzymuje kolejne wyniki z listy topki. Bardziej chodziło mi o system że w polu "name" przedmiotu mamy napis "Miejsce: (indeks z pyratop)" a w "lore" napisane jest "Gracz: (no i nazwa gracza)".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, CoFFeIN04 napisał:

dobra daj jeszcze kod aktualny

command /topzab [<integer=5>]:
	trigger:
		set {_topkazab::*} to createTop("kill", arg 1, "&6Miejsce: &7[I] &6Gracz: &7[PLAYER]")
		set {_topzab} to chest inventory with 4 rows named {@nazwa}
		loop 4*9 times:
			set {_topzab}'s slot (loop-number - 1) to black glass pane named "&8&l_"
		loop (size of {_topkazab::*}) times:
			set {_topzab}'s slot (loop-number + 10) to diamond sword with lore {_topkazab::%loop-number%}
		open {_topzab} to player

Zauważyłem też teraz, że mimo mamy ustawionego lore zapętlają się przedmioty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Lepiej zapętl {_topkazab::*}, a nie określoną ilość razy, ułatwi to o wiele zadanie

loop {_topkazab::*}:
	send "%loop-index% %loop-value%"

 

po 2 

6 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:
11 godzin temu, Kuba123580 napisał:
		loop 4*9 times:
			set {_topzab}'s slot (loop-number - 1) to black glass pane named "&8&l_"

to możesz zapisać łatwiej,

set {_topzab}'s slot (integers between 0 and 35) to black glass pane named "&8&l_"

 

 

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
42 minuty temu, CoFFeIN04 napisał:

 

loop {_topkazab::*}:
	send "%loop-index% %loop-value%"

 

 

Nie chcę wyświetlać wyników z topki na czacie (bo taki zapis to powoduje) tylko w GUI. Obecnie forma w GUI wygląda tak Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! a pytałem czy jest możliwość przerobienia tego na taki wzór Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 

 

 

Edytowane przez Kuba123580
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...