Skocz do zawartości
  • 0

SKRIPT problem z budowlami


agrex1337

Pytanie

zloopowalem sobie budowle, ktora ma sie usunac i pojawic po 5 sekundach. usunalem ja "delete loop-blocks", jednak nie wiem jak ja spowrotem postawic.
kod:
 

on mine of stone:
    if player's tool is any pickaxe:
        loop blocks in radius 3 around the event-block:
            if loop-block is barrier:
                send "asd" to player
                if {test.%loop-block%} is not set:
                    set {test.%loop-block%} to 10
                if {cd.%player%} is true:
                    remove 1 from {test.%loop-block%}
                    send "&cWytrzymałość bryły: &e%{test.%loop-block%}%&7/&a10"
                    cancel event
                    wait 1 second
                    set {cd.%player%} to true
                if {test.%loop-block%} is less or equal to 0:
                    set {loc.%loop-block%} to location of loop-block
# # # 
# # # o ten fragment mi chodzi V V V V
# # #
                    loop blocks in radius 3 around {loc.%loop-block%}:
                        set {1.%loop-blocks-2%} to loop-blocks-2
                        delete loop-blocks-2
                        clear {test.%loop-block-1%}
                        wait 5 seconds
                        place loop-blocks-2 at location of loop-block-1

 

Usunięty#34161

Kod umieściłem w code.

Notatka dodana przez Usunięty#34161

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie lubię pracować na takich brzydkich zmiennych, jakieś kropki w nich są, a po co to komu, a do czego. Zmiennych grupowych lepiej użyj.

 

                    loop blocks in radius 3 around {loc.%loop-block%}:
                        set {1.%loop-blocks-2%} to loop-blocks-2
                        set {x::%location of loop-block%} to loop-block
                        delete loop-blocks-2
                        clear {test.%loop-block-1%}
                    wait 5 seconds
                    loop blocks in radius 3 around {loc.%loop-block%}:
                        set loop-block to {x::%location of loop-block%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...