Skocz do zawartości
  • 0

nick nad głową


pruslay

Pytanie

Znalazłem na forum skript

on load:
    {numbers::*} is not set
    add (integers between 1 and 300) to {numbers::*}

function getPlayerById(id:number) :: offlineplayer:
    return {num::%{_id}%}

function getIdByPlayer(p:offlineplayer) :: number:
    return {number::%{_p}%}

on join:
    {number::%player%} is not set
    if size of {numbers::*} < 1:
        kick player due to "Sloty sie skonczyly!"
    set {number::%player%} to random element out of {numbers::*}
    remove {number::%player%} from {numbers::*}
    set {num::%{number::%player%}%} to player
    send "&cPrzypisano Ci numer: %{number::%player%}%"
	

command /idtp <number>:
    usage: /idtp ID
    permission: id.teleport
    aliases: /idteleport
    trigger:
        set {_p} to getPlayerById(arg)
        if {_p} is not set:
            send "&cNumer %arg% nie jest przypisany do zadnego gracza!"
            stop
        if {_p} is not online:
            send "&cGracz %arg% (%{_p}%) jest offline!"
            stop
        teleport player to {_p}
        send "Przeteleportowano do %arg% (%{_p}%)"
		

Na teleportacje po ID i mam pytanie, czy da się coś zrobić, aby zmienna {number::%player%} była wyświetlana jako nazwa gracza nad głową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
spawn armor stand 0.5 meters above player
set {_armor} to last spawned entity
{_armor}.setVisible(false)
{_armor}.setGravity(false)
{_armor}.setVulnerable(true)
set {_armor}'s custom name to {number::%player%}

wymaga dodatku https://github.com/TPGamesNL/skript-reflect/suites/3187134022/artifacts/73537539

Edytowane przez 3meraldK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...