Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzanie permisji

â—„ZiBaDiZajnâ–º

Pytanie

Witam mam pewne pytanie co do skriptu przedstawie to na przykladzie

Gdy klikamy na tabliczke wykonuje sie sprawdzanie czy gracz ma permisje tzn. mamy 3 permisje do wykupienia (sklep mam zrobiony w chestcommand) jezeli gracz kliknie tabliczke bez zadnej permisji dostanie mieczyk, gdy gracz kliknie na tabliczke z np permisja nr 2 ktora daje jablko dostanie to jablko a gdy gracz ma permisje nr 3 (daje koxa) i permisje nr 2 to dostanie ten miecz, koxa i jablko. Jest to mozliwe w skript? Tych permisji mam okolo 10 i chcialbym zeby sprawdzało pokolei i przydzielało po kliknięciu na tabliczkę.

Edytowane przez â—„ZiBaDiZajnâ–º

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Tak jest mozliwe

if player has permission "permisja"

Można troche więcej jak zrobić to sprawdzanie jestem dość nowy w skryptach

Bedzie dzialać?

on rightclick on sign:if player has permissions "arenyvip.1":execute console command "/give %player% 322 5"if player has permissions "arenyvip.2":execute console command "/give %player% 322:1 5"if player has permissions "arenyvip.3":execute console command "/give %player% 368 2"if player has permissions "dolaczenie.arena1":send " &2Dolaczyles do areny"loop all items in the player's inventory:                        add the loop-item to {inventory.%name of player%::*}                        remove loop-item from player's inventoryteleport player to {spawn.knock}
Edytowane przez Sebek4321

• 0

Hmm moim zdaniem bedzie dzialac ale to bedzie zapisywalo itemki ktore dostal i je usuwalo jak to ma byc na jakims swiecie itp. To dodaj

if player is in world "spawn"
Hmm i nwm czy dobrze dales komende give :D Edytowane przez Juraso

• 0

@UP to chyba do areny i to ma zapisywać obecne eq gracza i dawać mu nowe :D