Skocz do zawartości
  • 0

Zapisywanie bloków po których gracz chodził i załadowanie ich z powrotem


Nunekexe1
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on move:
	{blockLoc::%location of event-block%} is not set
	add type of event-block to {blockLoc::%location of event-block%::*}
	set {blockLoc::%location of event-block%} to true
command /odczyt:
	trigger:
		loop {blockLoc::*}:
			loop {blockLoc::%loop-index%::*}:
				send "%loop-index-1% %loop-value-2%"

nie bardzo wiem co chcesz zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
30 minut temu, CoFFeIN04 napisał:
on move:
	{blockLoc::%location of event-block%} is not set
	add type of event-block to {blockLoc::%location of event-block%::*}
	set {blockLoc::%location of event-block%} to true
command /odczyt:
	trigger:
		loop {blockLoc::*}:
			loop {blockLoc::%loop-index%::*}:
				send "%loop-index-1% %loop-value-2%"

nie bardzo wiem co chcesz zrobic

taką minigre a pytanie a jak zrobić żeby teraz to było można je odczytać czyli set block z danymi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...