A więc tak jak w temacie jak zablokować rzucane tnt na spawnie
skrypt:
on load:
set {_tnt} to "rzucane tnt"
new Recipe {_tnt};
{_tnt}.Recipe.setIngredient{1, 64 tnt};
{_tnt}.Recipe.setIngredient{2, 64 tnt};
{_tnt}.Recipe.setIngredient{3, 64 tnt};
{_tnt}.Recipe.setIngredient{4, 64 tnt};
{_tnt}.Recipe.setIngredient{5, 64 tnt};
{_tnt}.Recipe.setIngredient{6, 64 tnt};
{_tnt}.Recipe.setIngredient{7, 64 tnt};
{_tnt}.Recipe.setIngredient{8, 64 tnt};
{_tnt}.Recipe.setIngredient{9, 64 tnt};
{_tnt}.Recipe.setResult{tnt of infinity 10 named "&c&lRzucane TNT"};
{_tnt}.Recipe.register{};
on place tnt:
if name of player's tool is "&c&lRzucane TNT":
cancel event
on rightclick with tnt:
if name of player's tool is "&c&lRzucane TNT":
if player's gamemode is creative:
shoot tnt with speed 1
else:
remove 1 tnt named "&c&lRzucane TNT" from player
shoot tnt with speed 1
Pytanie
GBallQ 0
A więc tak jak w temacie jak zablokować rzucane tnt na spawnie
skrypt:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.