Skocz do zawartości
  • 0

Zapisy Itemow


Voster
 Udostępnij

Pytanie

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
6 minut temu, Voster napisał:

{ModMode.Gracz.Ekwipunek.{count}::%player%::*}

Jak chcesz przypisać do slota item, przypisując zmienną grupową, gdzie może być wiele itemów? Zamień zmienną {ModMode.Gracz.Ekwipunek.{count}::%player%::*} na {ModMode.Gracz.Ekwipunek.{count}::%player%::%loop-number%}.

 

Edit:

Nie wiem też dlaczego zmienna {count::%player%::*} jest grupowa.

Edytowane przez KaWaNoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 minuty temu, Voster napisał:
			set {count::%player%::*} to 0
			loop 36 times:
				set slot {count::%player%::*} of player's inventory to {ModMode.Gracz.Ekwipunek.{count}::%player%::%loop-number%}
				add 1 to {count::%player%::*}

 

Ahh... prosiłem Cię o kod z przypisywania slotów do zmiennych...

Dobra, masz tu jak to powinno być:

Gdy przypisujesz item do zmiennej:

loop 36 times:
	set {sloty::%loop-number - 1%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of player's current inventory

Gdy chcesz przypisać item do slotu w gui:

loop 36 times:
	set slot (loop-number - 1) of player's current inventory to {sloty::%loop-number - 1%}

Przejrzyj sobie poradniki odnośnie zmiennych np. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...