Skocz do zawartości
  • 0

Zapisy Itemow


Voster

Pytanie

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
6 minut temu, Voster napisał:

{ModMode.Gracz.Ekwipunek.{count}::%player%::*}

Jak chcesz przypisać do slota item, przypisując zmienną grupową, gdzie może być wiele itemów? Zamień zmienną {ModMode.Gracz.Ekwipunek.{count}::%player%::*} na {ModMode.Gracz.Ekwipunek.{count}::%player%::%loop-number%}.

 

Edit:

Nie wiem też dlaczego zmienna {count::%player%::*} jest grupowa.

Edytowane przez KaWaNoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 minuty temu, Voster napisał:

			set {count::%player%::*} to 0
			loop 36 times:
				set slot {count::%player%::*} of player's inventory to {ModMode.Gracz.Ekwipunek.{count}::%player%::%loop-number%}
				add 1 to {count::%player%::*}

 

Ahh... prosiłem Cię o kod z przypisywania slotów do zmiennych...

Dobra, masz tu jak to powinno być:

Gdy przypisujesz item do zmiennej:

loop 36 times:
	set {sloty::%loop-number - 1%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of player's current inventory

Gdy chcesz przypisać item do slotu w gui:

loop 36 times:
	set slot (loop-number - 1) of player's current inventory to {sloty::%loop-number - 1%}

Przejrzyj sobie poradniki odnośnie zmiennych np. http://en.njol.ch/projects/skript/doc/variables

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...