command /nowy:
trigger:
add 1 to {%player%::zmienna}
execute console command "mv create %{%player%::zmienna}% normal"
send "&aStworzono speedrun! &aTeleportowanie..." to player
execute console command "mvtp %player% %{%player%::zmienna}%"
wait 2 seconds
send title "&a5"
wait 1 second
send title "&a4"
wait 1 second
send title "&a3"
wait 1 second
send title "&a2"
wait 1 second
send title "&a1"
wait 1 second
send title "&eSTART"
set {_sek} to 0
set {_min} to 0
wait 1 tick
set {%player%} to true
while {%player%} is true:
if {_sek} is 60:
set {_sek} to 0
add 1 to {_min}
add 1 to {_sek}
wait 1 second
on death:
set {%player%} to false
set {_sek} to 0
set {_min} to 0
send title "&c&lNiestety przegrałeś..." with subtitle "&aCzas: &r%{min}%:%{sek}%"
execute console command "mv delete %{%player%::zmienna}%"
execute console command "mvconfirm"
send "&cUsunięto świat"
Skrypt nie ma błędów ale po śmierci pokazuje zamiast zmiennej {_min} i {_sek} pokazuje tylko 0:0
Myśle że pętla while nie nalicza zmiennych ale nie wiem czy mam racje może ktoś mi powiedzieć co robie źle?
Pytanie
SeIniKs 3
Mam taki skrypt
Skrypt nie ma błędów ale po śmierci pokazuje zamiast zmiennej {_min} i {_sek} pokazuje tylko 0:0
Myśle że pętla while nie nalicza zmiennych ale nie wiem czy mam racje może ktoś mi powiedzieć co robie źle?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.