Siemaneczko. Próbuje zrobić specjalne miecze do gry, przy których jest % na wywołanie jakiegoś efektu. Do tego miejsca mi się udało napisać, ale nie działa sprawnie.
Mój kod zaczyna się tak:
on left click:player is holding diamond sword named "&b&lArrow sword":chance of 100%:shoot an arrow at speed 5cancel event
(wytabowane)
Tutaj działa, ale chciałbym zamienić "left click" na "on damage of a player", ale ten efekt mi nie działa, jest jakiś zastępujący? W drugim mieczu mam wywoływanie efektu:
chance of 10%:apply slowness to targeted player for 1 minuteapply nausea to targeted player for 1 minuteapply blindness to targeted player for 1 minute
No i tutaj też jest problem, można ten efekt dać jak się jest daleko od siebie, a ja chce tylko przy walce. Dałbym "victim", ale to działa tylko przy "on damage".
Pytanie
PGmajster 49
Siemaneczko. Próbuje zrobić specjalne miecze do gry, przy których jest % na wywołanie jakiegoś efektu. Do tego miejsca mi się udało napisać, ale nie działa sprawnie.
Mój kod zaczyna się tak:
(wytabowane)
Tutaj działa, ale chciałbym zamienić "left click" na "on damage of a player", ale ten efekt mi nie działa, jest jakiś zastępujący? W drugim mieczu mam wywoływanie efektu:
No i tutaj też jest problem, można ten efekt dać jak się jest daleko od siebie, a ja chce tylko przy walce. Dałbym "victim", ale to działa tylko przy "on damage".
Z góry dziękuje za pomoc! :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi