Skocz do zawartości
  • 0

On damage / efekt


PGmajster
 Udostępnij

Pytanie

Siemaneczko. Próbuje zrobić specjalne miecze do gry, przy których jest % na wywołanie jakiegoś efektu. Do tego miejsca mi się udało napisać, ale nie działa sprawnie.

 

Mój kod zaczyna się tak:

on left click:player is holding diamond sword named "&b&lArrow sword":chance of 100%:shoot an arrow at speed 5cancel event

(wytabowane)

Tutaj działa, ale chciałbym zamienić "left click" na "on damage of a player", ale ten efekt mi nie działa, jest jakiś zastępujący? W drugim mieczu mam wywoływanie efektu:

chance of 10%:apply slowness to targeted player for 1 minuteapply nausea to targeted player for 1 minuteapply blindness to targeted player for 1 minute

No i tutaj też jest problem, można ten efekt dać jak się jest daleko od siebie, a ja chce tylko przy walce. Dałbym "victim", ale to działa tylko przy "on damage". 

 

Z góry dziękuje za pomoc! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Prosze :)

on leftclick holding a diamond sword:    name of player's tool is "&b&lArrow Sword":        shoot a arrow from player at speed 5on damage:    damage cause is arrow    chance of 10%:    apply slowness to victim for 1 minute    stop    chance of 10%:    apply nausea to victim for 1 minute    stop    chance of 10%:    apply blindness to victim for 1 minute
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie zrozumiałeś mnie do końca, ale dzięki Tobie skonstruowałem trochę inny kod. :)

on leftclick holding a diamond sword:        name of player's tool is "&b&lArrow Sword":                if {strzala.%player%} is true:                        shoot a arrow from player at speed 5                        set {strzala.%player%} to false                        wait 200 ticks                        set {strzala.%player%} to true                        stopon damage:        damage cause is diamond sword named "&b&lApple Sword":                chance of 100%:                        apply slowness to victim for 1 minute                        send "{@tag}&7 Spowolniles gracza!" to attacker                chance of 10%:                        apply slowness to victim for 1 minute                        apply nausea to victim for 1 minute                        apply blindness to victim for 1 minute                        send "{@tag}&7 Oslepiles gracza!" to attacker                        stop

 

Oczywiście wytabowane (tutaj zastąpiłem spacjami).

 

Dziękuje za pomoc, łap repke. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...