NoName1232423235 0 Opublikowano 13 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2021 Chciałbym żeby ktoś mi napisał skrypt na kajdanki miałby polegać na tym ze wpisuje /kajdanki i dostaje Oak Fence Gate z nazwą &1Kajdanki Jak kogoś nimi udeżę kogoś LPM to nie będzie mógł się ruszyć A jak klikne na kogoś PPM to będzie mógł się ruszać Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sop24PL 40 Opublikowano 14 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 marca 2021 command /kajdanki: trigger: give 1 of oak fence gate named "&1Kajdanki" to player on damage: if victim is player: if attacker is player: if attacker's tool is oak fence gate named "&1Kajdanki": if {kajdanki::%victim%} is not set: cancel event set walk speed of victim to 0 set fly speed of victim to 0 set {kajdanki::%victim%} to true on rightclick on player: if {kajdanki::%clicked entity%} is set: set walk speed of clicked entity to 1 set fly speed of clicked entity to 1 delete {kajdanki::%clicked entity%} Coś takiego napisałem, ale nie testowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NoName1232423235 0 Opublikowano 26 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 marca 2021 Nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Karol123123123 16 Opublikowano 26 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2021 Pokaż błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
NoName1232423235 0
Chciałbym żeby ktoś mi napisał skrypt na kajdanki miałby polegać na tym ze wpisuje /kajdanki i dostaje Oak Fence Gate z nazwą &1Kajdanki
Jak kogoś nimi udeżę kogoś LPM to nie będzie mógł się ruszyć A jak klikne na kogoś PPM to będzie mógł się ruszać
Z góry dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.