Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na monety


Trewur

Pytanie

Potrzebowałbym czegoś takiego że po wpisaniu np, /monety 10 dawało by jakiś blok który będzie nazywał się 10$ i zabierało z konta (vault) 10$, jeżeli ktoś nie ma pieniędzy to komunikat na chacie że nie ma pieniędzy. Chciałbym aby w owym skrypcie można było wypłacić więcej niż te przykładowe 10$, wystarczy mi 10$ , 100$, 1000$, 10000$, 100000$. Z góry Dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /wyplac [<text>]:
	trigger:
		set {_} to (arg-1 parsed as integer)
		if {_} is not set:
			send "&cPodaj liczbę! &7(/wyplac 10)"
			stop
		if player's balance < {_}:
			send "&cNie masz tyle pieniedzy!"
			stop
		give 1 of sunflower named "%{_}%"
		remove {_} from player's balance

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, CoFFeIN04 napisał:


command /wyplac [<text>]:
	trigger:
		set {_} to (arg-1 parsed as integer)
		if {_} is not set:
			send "&cPodaj liczbę! &7(/wyplac 10)"
			stop
		if player's balance < {_}:
			send "&cNie masz tyle pieniedzy!"
			stop
		give 1 of sunflower named "%{_}%"
		remove {_} from player's balance

 

cZa7rWH.png

 

A i czy można by jeszcze dodać żeby ten słonecznik po kliknięciu ppm dawał Tyle pieniędzy ile się nazywa? :D

Edytowane przez Trewur
Zapomniałem o jednej rzeczy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /wyplac [<text>]:
	trigger:
		set {_liczba} to (arg-1 parsed as integer)
		if {_liczba} is not set:
			send "&cPodaj liczbę! &7(/wyplac 10)"
			stop
		if player's balance < {_liczba}:
			send "&cNie masz tyle pieniedzy!"
			stop
		give 1 sunflower with lore "&aMoneta o wartosci %{_liczba}%" named "%{_liczba}%" to player
		remove {_liczba} from player's balance

on rightclick:
	if lore of player's tool contains "&aMoneta o wartosci":
		set {_liczba} to name of player's tool parsed as number
		remove 1 of tool from tool
		add {_liczba} to player's account

Wstawiam gotowe jakby ktoś potrzebował. Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Teraz sobie przypomniałem, że nazwę można zmienić w kowadle (XD)

command /wyplac [<text>]:
	trigger:
		set {_} to (arg-1 parsed as integer)
		if {_} is not set:
			send "&cPodaj liczbę! &7(/wyplac 10)"
			stop
		if player's balance < {_}:
			send "&cNie masz tyle pieniedzy!"
			stop
		give 1 of sunflower named "Moneta" with lore "%{_}%" to player
		remove {_} from player's balance
on rightclick with sunflower:
	name of player's tool = "Moneta"
	line 1 of lore of player's tool is set
	set {_} to (line 1 of lore of player's tool) parsed as integer
	set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
	add {_} to player's balance
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...