Skocz do zawartości
  • 0

Dzienne zadania, questy


myha

Pytanie

Witam, szukam skryptu dzięki któremu będę mógł zrobić zadanie. Gracz musi zabić 20 zombie, jak je zabije dostanie diament, zadanie można wykonać raz dziennie. Oraz żeby była komenda np /zadanie i po wpisaniu jej wyświetlało się jakie jest aktualne zadanie i postęp danego gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /zadanie:	trigger:     	if player has permission "zadanie.zombie":			if {zadanie.aktywne.%player%} is false:				if {zadanie::czas::%player%} is smaller than 1:					send "&2[&6Quest&2] &3Zabij 20 zombie aby otrzymac &bjeden diament&3!" to player					set {zadanie.aktywne.%player%} to true				else:					send "&2[&6Quest&2] &3Musisz jeszcze troche poczekac zanim znowy wezmiesz tego Questa" to player			else:				if {zadanie.zabite.zombie.%player%} is smaller than 20:					send "&2[&6Quest&2] &3Postep zadania: &2%{zadanie.zabite.zombie.%player%}%/20" to player				else:					send "&2[&6Quest&2] &cZadanie zaliczone! Otrzymujesz &bjeden diament" to player					set {zadanie::czas::%player%} to 1440					give 1 diamond to playeron death of  zombie:	if attacker is player:		if {zadanie.aktywne.%player%} is true:			add to {zadanie.zabite.zombie.%player%}every 1 second:	loop {zadanie::czas::*}:		remove 1 from {zadanie::czas::%loop-vaule%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tym razem jak wpiszę /zadanie nie wyskakuje "nieznana komenda" tylko nic się nie dzieje

Konsola:

[12:39:15 INFO]: [skript] Checking for the latest version of Skript...
[12:39:15 ERROR]: [skript] undefined option {@wiadomosc.%{_random} (join.sk, lin
e 9: broadcast {@wiadomosc.%{_random}%}')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 9 spa
ces (zadania.sk, line 3: if player has permission "zadanie.zombie":')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 12 sp
aces (zadania.sk, line 4: if {zadanie.aktywne.%player%} is false:')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 16 sp
aces (zadania.sk, line 5: if {zadanie::czas::%player%} is smaller than 1:')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 20 sp
aces (zadania.sk, line 6: send "&2[&6Quest&2] &3Zabij 20 zombie aby otrzymac &bj
eden diament&3!" to player')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 20 sp
aces (zadania.sk, line 7: set {zadanie.aktywne.%player%} to true')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 16 sp
aces (zadania.sk, line 8: else:')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 20 sp
aces (zadania.sk, line 9: send "&2[&6Quest&2] &3Musisz jeszcze troche poczekac z
anim znowy wezmiesz tego Questa" to player')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 12 sp
aces (zadania.sk, line 10: else:')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 16 sp
aces (zadania.sk, line 11: if {zadanie.zabite.zombie.%player%} is smaller than 2
0:')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 20 sp
aces (zadania.sk, line 12: send "&2[&6Quest&2] &3Postep zadania: &2%{zadanie.zab
ite.zombie.%player%}%/20" to player')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 16 sp
aces (zadania.sk, line 13: else:')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 20 sp
aces (zadania.sk, line 14: send "&2[&6Quest&2] &cZadanie zaliczone! Otrzymujesz
&bjeden diament" to player')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 20 sp
aces (zadania.sk, line 15: set {zadanie::czas::%player%} to 1440')
[12:39:15 ERROR]: [skript] indentation error: expected 8 spaces, but found 20 sp
aces (zadania.sk, line 16: give 1 diamond to player')
[12:39:15 WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent
one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remov
e the colon at the end of the line if you don't want this line to start a sectio
n. (zadania.sk, line 2: trigger:')
[12:39:15 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: add to {zadan
ie.zabite.zombie.%player%} (zadania.sk, line 20: add to {zadanie.zabite.zombie.%
player%}')
[12:39:15 ERROR]: [skript] There's no loop that matches 'loop-vaule' (zadania.sk
, line 23: remove 1 from {zadanie::czas::%loop-vaule%}')
[12:39:15 INFO]: [skript] Loaded 6 scripts with a total of 4 triggers and 4 comm
ands in 0.15 seconds
[12:39:15 INFO]: [skript] Finished loading.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

[12:39:15 INFO]: [skript] Checking for the latest version of Skript...
[12:39:15 ERROR]: [skript] undefined option {@wiadomosc.%{_random} (join.sk, lin
e 9: broadcast {@wiadomosc.%{_random}%}')

 

 

w moim skrypcie nie tworzyłem zmiennej {_radom} więc nie wiem skąd to się wzięło, a reszta jest źle wytabowana...

Źle wytabowałeś lub używałeś na przemian spacji lub tab'u

Musisz od nowa wytabować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ten u góry to kawałek innego, nie jest on istotny. Nie tabowałem, tylko kopiowałem i wklejałem bez edycji.
Już wytabowałem, skrypt działa, ale nie do końca. Gdy się wpiszę komendę do dostaje się diament bez względu na to czy się zabiło zombie, można to robić bez limitu. Mi chodziło o to że bez używania komendy graczowi naliczne są zombie, gdy zabije ich np 20 dostanie diament, nagroda dostępna tylko raz dziennie. Komeda ma służyć tylko dla informacji, żeby gracz mógł zobaczyć jakie jest aktualne zadanie i swój postęp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...