AsthonHener 1 Opublikowano 8 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 Próbowałem dosłownie wszystkiego, np on death of zombie, if attacker is player, albo on death - if attacker is player - if victim is zombie, nic z tego nie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#23389 7 Opublikowano 8 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 Ale co nie działa? Bo po pierwsze to musisz według skryptu mieć lowca.%player% na 1 ustawione a tam nigdzie nie ma nic o ustawieniu tej zmiennej na 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 8 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 (edytowane) on death: if {lowca.%attacker%} is 1: #lvl 1 if {lowca.exp.%attacker%} < 1: add 0.03 to attacker's balance add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 2 if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2: add 0.06 to attacker's balance add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 3 if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3: add 0.09 to attacker's balance add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 4 if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4: add 0.12 to attacker's balance add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 5 if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5: add 0.15 to attacker's balance add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%} stop Edytowane 8 marca 2021 przez xAxee Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AsthonHener 1 Opublikowano 8 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 2 minuty temu, xAxee napisał: on death: if {lowca.%attacker%} is 1: #lvl 1 if {lowca.exp.%attacker%} < 1: add 0.03 to attacker's balance add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 2 if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2: add 0.06 to attacker's balance add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 3 if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3: add 0.09 to attacker's balance add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 4 if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4: add 0.12 to attacker's balance add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 5 if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5: add 0.15 to attacker's balance add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%} stop wsn ooglnie skrypt dziala bo np kopiąc stone dziala, problem pojawia sie przy smierci moba, jakby wgl nie zalicza smierci moba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AsthonHener 1 Opublikowano 8 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 4 minuty temu, szoppracz07 napisał: Ale co nie działa? Bo po pierwsze to musisz według skryptu mieć lowca.%player% na 1 ustawione a tam nigdzie nie ma nic o ustawieniu tej zmiennej na 1 jesli o to chodzi to przecez jest if {lowca.%attacker%} is 1: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#23389 7 Opublikowano 8 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 Teraz, AsthonHener napisał: jesli o to chodzi to przecez jest if {lowca.%attacker%} is 1: Tak jest ale gdzie w skrypcie jest ta zmienna ustawiana na 1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AsthonHener 1 Opublikowano 8 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 Teraz, szoppracz07 napisał: Tak jest ale gdzie w skrypcie jest ta zmienna ustawiana na 1? skrypt ma około 600 linijek, to jest tylko wycinek z tego co nie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#23389 7 Opublikowano 8 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 (edytowane) 4 minuty temu, AsthonHener napisał: skrypt ma około 600 linijek, to jest tylko wycinek z tego co nie dziala on death: if victim is not a player: if {lowca.%attacker%} is 1: #lvl 1 if {lowca.exp.%attacker%} < 1: add 0.03 to attacker's balance add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 2 if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2: add 0.06 to attacker's balance add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 3 if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3: add 0.09 to attacker's balance add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 4 if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4: add 0.12 to attacker's balance add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 5 if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5: add 0.15 to attacker's balance add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%} stop Chodzi ci o coś takiego? Edytowane 8 marca 2021 przez szoppracz07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AsthonHener 1 Opublikowano 8 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 Teraz, szoppracz07 napisał: on death: if victim is not player: if {lowca.%attacker%} is 1: #lvl 1 if {lowca.exp.%attacker%} < 1: add 0.03 to attacker's balance add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 2 if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2: add 0.06 to attacker's balance add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 3 if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3: add 0.09 to attacker's balance add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 4 if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4: add 0.12 to attacker's balance add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 5 if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5: add 0.15 to attacker's balance add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%} stop Chodzi ci o coś takiego? sprobuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AsthonHener 1 Opublikowano 8 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 2 minuty temu, szoppracz07 napisał: on death: if victim is not player: if {lowca.%attacker%} is 1: #lvl 1 if {lowca.exp.%attacker%} < 1: add 0.03 to attacker's balance add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 2 if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2: add 0.06 to attacker's balance add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 3 if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3: add 0.09 to attacker's balance add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 4 if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4: add 0.12 to attacker's balance add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 5 if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5: add 0.15 to attacker's balance add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%} stop Chodzi ci o coś takiego? nie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#23389 7 Opublikowano 8 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 Teraz, AsthonHener napisał: nie dziala Jakieś błędy ci piszą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AsthonHener 1 Opublikowano 8 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 marca 2021 1 minutę temu, szoppracz07 napisał: Jakieś błędy ci piszą? zadnych, jakby po prostu smierci moba nie liczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
AsthonHener 1
Próbowałem dosłownie wszystkiego, np on death of zombie, if attacker is player, albo on death - if attacker is player - if victim is zombie, nic z tego nie dziala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.