Skocz do zawartości
  • 0

Potrzebuje pomocy z on death of zombie


AsthonHener

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death:
	if {lowca.%attacker%} is 1:
	#lvl 1
		if {lowca.exp.%attacker%} < 1:
			add 0.03 to attacker's balance        
			add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop
	#lvl 2
		if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2:
			add 0.06 to attacker's balance
			add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop
	#lvl 3
		if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3:
			add 0.09 to attacker's balance
			add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop
	#lvl 4
		if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4:
			add 0.12 to attacker's balance
			add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop
	#lvl 5
		if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5:
			add 0.15 to attacker's balance
			add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, xAxee napisał:

on death:
	if {lowca.%attacker%} is 1:
	#lvl 1
		if {lowca.exp.%attacker%} < 1:
			add 0.03 to attacker's balance        
			add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop
	#lvl 2
		if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2:
			add 0.06 to attacker's balance
			add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop
	#lvl 3
		if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3:
			add 0.09 to attacker's balance
			add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop
	#lvl 4
		if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4:
			add 0.12 to attacker's balance
			add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop
	#lvl 5
		if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5:
			add 0.15 to attacker's balance
			add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%}
			stop

 

wsn ooglnie skrypt dziala bo np kopiąc stone dziala, problem pojawia sie przy smierci moba, jakby wgl nie zalicza smierci moba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, AsthonHener napisał:

skrypt ma około 600 linijek, to jest tylko wycinek z tego co nie dziala

on death:
	if victim is not a player:
		if {lowca.%attacker%} is 1:
		#lvl 1
			if {lowca.exp.%attacker%} < 1:
				add 0.03 to attacker's balance        
				add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 2
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2:
				add 0.06 to attacker's balance
				add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 3
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3:
				add 0.09 to attacker's balance
				add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 4
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4:
				add 0.12 to attacker's balance
				add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 5
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5:
				add 0.15 to attacker's balance
				add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop

Chodzi ci o coś takiego? 

Edytowane przez szoppracz07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, szoppracz07 napisał:

on death:
	if victim is not player:
		if {lowca.%attacker%} is 1:
		#lvl 1
			if {lowca.exp.%attacker%} < 1:
				add 0.03 to attacker's balance        
				add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 2
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2:
				add 0.06 to attacker's balance
				add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 3
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3:
				add 0.09 to attacker's balance
				add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 4
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4:
				add 0.12 to attacker's balance
				add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 5
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5:
				add 0.15 to attacker's balance
				add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop

Chodzi ci o coś takiego? 

sprobuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, szoppracz07 napisał:

on death:
	if victim is not player:
		if {lowca.%attacker%} is 1:
		#lvl 1
			if {lowca.exp.%attacker%} < 1:
				add 0.03 to attacker's balance        
				add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 2
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2:
				add 0.06 to attacker's balance
				add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 3
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3:
				add 0.09 to attacker's balance
				add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 4
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4:
				add 0.12 to attacker's balance
				add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop
		#lvl 5
			if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5:
				add 0.15 to attacker's balance
				add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%}
				stop

Chodzi ci o coś takiego? 

nie dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...