poprosturudy 1 Opublikowano 2 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 marca 2021 Witam, skrypt polegał by na tym że gracz pod komendą /kod ma swój kod (każdy ma własny) i jeśli nowy gracz wejdzie i wpisze kod kogoś innego (/kod <kod>) to właśicicel kodu dostaje 10$ (Valut) i gracz może tylko raz wpisać ten kod. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 2 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 marca 2021 Godzinę temu, poprosturudy napisał: Witam, skrypt polegał by na tym że gracz pod komendą /kod ma swój kod (każdy ma własny) i jeśli nowy gracz wejdzie i wpisze kod kogoś innego (/kod <kod>) to właśicicel kodu dostaje 10$ (Valut) i gracz może tylko raz wpisać ten kod. Z góry dzięki W sensie ten gracz może tylko raz komuś użyć kodu czy też kod jest jednorazowy? Rozumiem, że gracz nie może samemu sobie wpisać, tak? poprosturudy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 poprosturudy 1 Opublikowano 2 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 marca 2021 3 minuty temu, Kormic napisał: W sensie ten gracz może tylko raz komuś użyć kodu czy też kod jest jednorazowy? Rozumiem, że gracz nie może samemu sobie wpisać, tak? 1. Ten gracz może jeden raz komuś użyć kodu 2. Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 2 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 marca 2021 (edytowane) 15 minut temu, poprosturudy napisał: 1. Ten gracz może jeden raz komuś użyć kodu 2. Tak Proszę, skrypt nietestowany. Aby skrypt zadziałał poprawnie, należy wejść ponownie na serwer. function randomizedCode(znaki: text, ilosc: integer) :: text: if {_znaki} is "all": set {_znaki::*} to "a", "b", "c", "d", "e", "f", "g", "h", "i", "j", "k", "l", "m", "n", "o", "p", "q", "r", "s", "t", "u", "w", "x", "y", "z", "1", "2", "3", "4", "5", "6", "7", "8", "9", "0" else: set {_znaki::*} to {_znaki} split at "," set {_kod} to "" loop {_ilosc} times: set {_kod} to "%{_kod}%%random element out of {_znaki::*}%" return {_kod} command /kod [<text>]: executable by: players trigger: arg-1 is not set: send "&aTwój kod to &6%{personalCode::%player%}%" to player stop {hasTypedCode::%player%} is set: send "&cJuż wpisałeś czyjś kod!" to player stop {personalPlayer::%arg-1%} is player: send "&cNie możesz wpisać własnego kodu!" to player stop {personalCode::*} doesn't contain arg-1: send "&cNie ma takiego kodu!" to player stop send "&aPodarowałeś graczowi &6%{personalPlayer::%arg-1%}% &a10$!" to player add 10 to balance of {personalPlayer::%arg-1%} set {hasTypedCode::%player%} to true on join: {personalCode::%player%} is not set set {_t} to randomizedCode("all", 10) while {personalCode::*} contains {_t}: set {_t} to randomizedCode("all", 10) set {personalCode::%player%} to {_t} set {personalPlayer::%{_t}%} to player EDIT: Jeżeli oczekujesz dużej ilości graczy, daj znać, a przerobię to na nieco optymalniejszą wersję. Edytowane 2 marca 2021 przez Kormic poprosturudy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 poprosturudy 1 Opublikowano 2 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 marca 2021 2 minuty temu, Kormic napisał: Proszę, skrypt nietestowany. Aby skrypt zadziałał poprawnie, należy wejść ponownie na serwer. function randomizedCode(znaki: text, ilosc: integer) :: text: if {_znaki} is "all": set {_znaki::*} to "a", "b", "c", "d", "e", "f", "g", "h", "i", "j", "k", "l", "m", "n", "o", "p", "q", "r", "s", "t", "u", "w", "x", "y", "z", "1", "2", "3", "4", "5", "6", "7", "8", "9", "0" else: set {_znaki::*} to {_znaki} split at "," set {_kod} to "" loop {_ilosc} times: set {_kod} to "%{_kod}%%random element out of {_znaki::*}%" return {_kod} command /kod [<text>]: executable by: players trigger: arg-1 is not set: send "&aTwój kod to &6%{personalCode::%player%}%" to player stop {hasTypedCode::%player%} is set: send "&cJuż wpisałeś czyjś kod!" to player stop {personalPlayer::%arg-1%} is player: send "&cNie możesz wpisać własnego kodu!" to player stop {personalCode::*} doesn't contain arg-1: send "&cNie ma takiego kodu!" to player stop send "&aPodarowałeś graczowi &6%{personalPlayer::%arg-1%}% &a10$!" to player add 10 to balance of {personalPlayer::%arg-1%} set {hasTypedCode::%player%} to true on join: {personalCode::%player%} is not set set {_t} to randomizedCode("all", 10) while {personalCode::*} contains {_t}: set {_t} to randomizedCode("all", 10) set {personalCode::%player%} to {_t} set {personalPlayer::%{_t}%} to player EDIT: Jeżeli oczekujesz dużej ilości graczy, daj znać, a przerobię to na nieco optymalniejszą wersję. Nie trzeba, mam teraz około 10-15 graczy. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
poprosturudy 1
Witam, skrypt polegał by na tym że gracz pod komendą /kod ma swój kod (każdy ma własny) i jeśli nowy gracz wejdzie i wpisze kod kogoś innego (/kod <kod>) to właśicicel kodu dostaje 10$ (Valut) i gracz może tylko raz wpisać ten kod. Z góry dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.