Skocz do zawartości
  • 0

problemik


the_kakus

Pytanie

wymyslilem cos takiego zeby codziennie o 24 usuwal sie 1pkt ze zmiennej jezeli gracz ma tą zmienną ustawioną powyzej 0
lecz niestety nie dziala i nie mam juz pomyslow na to, pomoze ktos?

every 1 second:
    (now formatted as "HH:mm:ss") is "23:59:59"
    loop all offline players:
        if {czaszka.%loop-player%} is greater than 0:
            remove 1 from {czaszka.%loop-player%}

 

 

Edytowane przez the_kakus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
8 minut temu, the_kakus napisał:

wymyslilem cos takiego zeby codziennie o 24 usuwal sie 1pkt ze zmiennej jezeli gracz ma tą zmienną ustawioną powyzej 0
lecz niestety nie dziala i nie mam juz pomyslow na to, pomoze ktos?


every 1 second:
    (now formatted as "HH:mm:ss") is "23:59:59"
    loop all offline players:
        if {czaszka.%loop-player%} is greater than 0:
            remove 1 from {czaszka.%loop-player%}

 

W pętli 'loop all offline players' wartością zapętlaną nie jest 'loop-player', a 'loop-offlineplayer'. Możesz równie dobrze użyć 'loop-value'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...