MrRexover 0 Opublikowano 3 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 grudnia 2014 Witam! Jestem początkujący i mam problem! Napisałem mój pierwszy skrypt ze zmiennymi ale wyskakuje mi 20 errorow! Prosiłbym o podanie mi naprawionego go i napisanie w czym zrobiłem błąd! http://pastebin.com/457EduGQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...