Skocz do zawartości
  • 0

level w pasku


Pietrekk144

Pytanie

Witam!

Poszukuje skryptu który bedzie dodawal 1 exp point do pasku gracza, za każdym razem jak napisze /sell i sprzeda pszenice, chyba ze są to marchewki to dostanie 2 exp points. 

Aliasem jest /sellall, który sprzedaje wszystko z ekwipunku tj. marchew i pszenice i dodaje adekwatną ilość expa.

Miłego dnia ;) 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 godziny temu, Pietrekk144 napisał:

Witam!

Poszukuje skryptu który bedzie dodawal 1 exp point do pasku gracza, za każdym razem jak napisze /sell i sprzeda pszenice, chyba ze są to marchewki to dostanie 2 exp points. 

Aliasem jest /sellall, który sprzedaje wszystko z ekwipunku tj. marchew i pszenice i dodaje adekwatną ilość expa.

Miłego dnia ;) 

Pozdrawiam

Proszę. Wymagany dodatek skript-reflect (bądź skript-mirror).

command /sell:
	executable by: players
	trigger:
		if type of player's tool is carrot:
			set {_a} to ((item amount of player's tool) * 2)
		else if type of player's tool is wheat:
			set {_a} to (item amount of player's tool)
		else:
			send "&cMożesz sprzedawać jedynie pszenicę i marchewki! Trzymaj je w ręce!" to player
			stop
		set player's tool to air	
		player.giveExp({_a})
		send "&7Sprzedałeś swój przedmiot w ręce i otrzymałeś &a%{_a}% &7doświadczenia!" to player
		
command /sellall:
	executable by: players
	trigger:
		set {_a} to ((amount of all carrots in player's inventory * 2) + (amount of all wheat in player's inventory))
		{_a} is 0:
			send "&cNie posiadasz żadnych marchewek ani pszenicy w ekwipunku!" to player
			stop
		remove (all carrots and all wheat) from player's inventory
		player.giveExp({_a})
		send "&7Sprzedałeś swoje marchewki oraz pszenicę i otrzymałeś &a%{_a}% &7doświadczenia!" to player

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Kormic napisał:

Proszę. Wymagany dodatek skript-reflect (bądź skript-mirror).


command /sell:
	executable by: players
	trigger:
		if type of player's tool is carrot:
			set {_a} to ((item amount of player's tool) * 2)
		else if type of player's tool is wheat:
			set {_a} to (item amount of player's tool)
		else:
			send "&cMożesz sprzedawać jedynie pszenicę i marchewki! Trzymaj je w ręce!" to player
			stop
		set player's tool to air	
		player.giveExp({_a})
		send "&7Sprzedałeś swój przedmiot w ręce i otrzymałeś &a%{_a}% &7doświadczenia!" to player
		
command /sellall:
	executable by: players
	trigger:
		set {_a} to ((amount of all carrots in player's inventory * 2) + (amount of all wheat in player's inventory))
		{_a} is 0:
			send "&cNie posiadasz żadnych marchewek ani pszenicy w ekwipunku!" to player
			stop
		remove (all carrots	and all wheat) from player's inventory
		player.giveExp({_a})
		send "&7Sprzedałeś swoje marchewki oraz pszenicę i otrzymałeś &a%{_a}% &7doświadczenia!" to player

 

A czy jest szansa jakos innaczej napisac skrypt abym nie musiał instalować tego addona do skripta? Bo na platformie na której mam postawiony serwis tj.Minehut. Niestety tego nie posiadają.

Przepraszam za problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Pietrekk144 napisał:

A czy jest szansa jakos innaczej napisac skrypt abym nie musiał instalować tego addona do skripta? Bo na platformie na której mam postawiony serwis tj.Minehut. Niestety tego nie posiadają.

Przepraszam za problem.

Nie mają nawet skript-mirrora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
54 minuty temu, Pietrekk144 napisał:

mam dodane skllett skquery tuske skbee dragon rayfall etc.

Wpadłem jeszcze na nieco inny pomysł.

command /sell:
	executable by: players
	trigger:
		if type of player's tool is carrot:
			set {_a} to ((item amount of player's tool) * 2)
		else if type of player's tool is wheat:
			set {_a} to (item amount of player's tool)
		else:
			send "&cMożesz sprzedawać jedynie pszenicę i marchewki! Trzymaj je w ręce!" to player
			stop
		set player's tool to air	
		give ("%{_a}% xp" parsed as experience points) to player
		send "&7Sprzedałeś swój przedmiot w ręce i otrzymałeś &a%{_a}% &7doświadczenia!" to player
		
command /sellall:
	executable by: players
	trigger:
		set {_a} to ((amount of all carrots in player's inventory * 2) + (amount of all wheat in player's inventory))
		{_a} is 0:
			send "&cNie posiadasz żadnych marchewek ani pszenicy w ekwipunku!" to player
			stop
		remove (all carrots and all wheat) from player's inventory
		give ("%{_a}% xp" parsed as experience points) to player
		send "&7Sprzedałeś swoje marchewki oraz pszenicę i otrzymałeś &a%{_a}% &7doświadczenia!" to player

Zobacz czy to zadziała.

Wymagany sam Skript.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
39 minut temu, Kormic napisał:

Wpadłem jeszcze na nieco inny pomysł.


command /sell:
	executable by: players
	trigger:
		if type of player's tool is carrot:
			set {_a} to ((item amount of player's tool) * 2)
		else if type of player's tool is wheat:
			set {_a} to (item amount of player's tool)
		else:
			send "&cMożesz sprzedawać jedynie pszenicę i marchewki! Trzymaj je w ręce!" to player
			stop
		set player's tool to air	
		give ("%{_a}% xp" parsed as experience points) to player
		send "&7Sprzedałeś swój przedmiot w ręce i otrzymałeś &a%{_a}% &7doświadczenia!" to player
		
command /sellall:
	executable by: players
	trigger:
		set {_a} to ((amount of all carrots in player's inventory * 2) + (amount of all wheat in player's inventory))
		{_a} is 0:
			send "&cNie posiadasz żadnych marchewek ani pszenicy w ekwipunku!" to player
			stop
		remove (all carrots and all wheat) from player's inventory
		give ("%{_a}% xp" parsed as experience points) to player
		send "&7Sprzedałeś swoje marchewki oraz pszenicę i otrzymałeś &a%{_a}% &7doświadczenia!" to player

Zobacz czy to zadziała.

Wymagany sam Skript.

Dzięki wszystko działa, a jeszcze jedno pytanie; czy dało by się ten skrypt z tym połączyć?

Tak wiem ze nie podałem innych rodzai jedzenia etc. ale czy w ogóle jakoś da się to złączyć aby działało?

Pozdrawiam I dzięki wielkie

code.skript.pl - kod YxEVcSw1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Pietrekk144 napisał:

Dzięki wszystko działa, a jeszcze jedno pytanie; czy dało by się ten skrypt z tym połączyć?

Tak wiem ze nie podałem innych rodzai jedzenia etc. ale czy w ogóle jakoś da się to złączyć aby działało?

Pozdrawiam I dzięki wielkie

code.skript.pl - kod YxEVcSw1

Nie rozumiem za bardzo jak miałbym to połączyć. Mógłbyś wyjaśnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Nie rozumiem za bardzo jak miałbym to połączyć. Mógłbyś wyjaśnić?

Chodziło mi o to iż, skrypt jednocześnie by dodawał pieniądze ze skryptu który wysłałem, a zarazem dodawał exp, kiedy ktoś wpisze /sell.

Bo tak to mam dwa skrypty na /sell, a chciałbym aby w jednym od razu te dwie rzeczy zachodziły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Pietrekk144 napisał:

Chodziło mi o to iż, skrypt jednocześnie by dodawał pieniądze ze skryptu który wysłałem, a zarazem dodawał exp, kiedy ktoś wpisze /sell.

Bo tak to mam dwa skrypty na /sell, a chciałbym aby w jednym od razu te dwie rzeczy zachodziły.

Ciężko pogodzić te dwa skrypty z dwóch względów:

1. W moim skrypcie jest sprawdzany przedmiot w ręce gracza, a w tym skrypcie jest sprawdzany cały ekwipunek.

2. Jest tam masa zmiennych i nie wiem co za co odpowiada, gdzie co mam wstawić, aby to jakoś połączyć w jedną całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...