Skocz do zawartości
  • 0

zabijanie mobow na regionie


SteveMinecraft

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 minut temu, steveq757 napisał:

Minecraft jak go zespawnuje (wiem ze w worldguard jest taka flaga na zablokowanie tego)

Proszę. Wymagany dodatek skript-reflect.

W obu eventach podmień sobie "twój_świat" na nazwę twojego świata.

import:
	org.bukkit.event.entity.EntityTeleportEvent
	
on EntityTeleportEvent:
	"%regions at event.getTo()%" contains "nomobs in world twój_świat"
	kill event.getEntity()
	
on spawn:
	"%regions at event-location%" contains "nomobs in world twój_świat"
	cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, Kormic napisał:

Proszę. Wymagany dodatek skript-reflect.

W obu eventach podmień sobie "twój_świat" na nazwę twojego świata.


import:
	org.bukkit.event.entity.EntityTeleportEvent
	
on EntityTeleportEvent:
	"%regions at event.getTo()%" contains "nomobs in world twój_świat"
	kill event.getEntity()
	
on spawn:
	"%regions at event-location%" contains "nomobs in world twój_świat"
	cancel event

 

Dziala to, ale to usuwa wszystkie itemy jakie zostaly wyrzucone na nomobs a chcialbym aby tylko moby usuwalo, ktore sie tam przeteleportuja z graczem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, steveq757 napisał:

Dziala to, ale to usuwa wszystkie itemy jakie zostaly wyrzucone na nomobs a chcialbym aby tylko moby usuwalo, ktore sie tam przeteleportuja z graczem

W takim razie masz poprawiony skrypt.

import:
	org.bukkit.event.entity.EntityTeleportEvent
	
on EntityTeleportEvent:
	"%regions at event.getTo()%" contains "nomobs in world twój_świat"
	event.getEntity() is a living entity
	kill event.getEntity()
	
on spawn:
	"%regions at event-location%" contains "nomobs in world twój_świat"
	cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, Kormic napisał:

W takim razie masz poprawiony skrypt.


import:
	org.bukkit.event.entity.EntityTeleportEvent
	
on EntityTeleportEvent:
	"%regions at event.getTo()%" contains "nomobs in world twój_świat"
	event.getEntity() is a living entity
	kill event.getEntity()
	
on spawn:
	"%regions at event-location%" contains "nomobs in world twój_świat"
	cancel event

 

Nadal itemy ktore gracz wyrzuca znikaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...