SteveMinecraft 3 Opublikowano 27 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2021 Jak zrobic w skript aby na regionie nomobs abytomatycznie jak sie na nim pojawi/ przez teleportacje (np. pies gracza) to automatycznie zostanie zabity? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 27 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2021 9 minut temu, steveq757 napisał: Jak zrobic w skript aby na regionie nomobs abytomatycznie jak sie na nim pojawi/ przez teleportacje (np. pies gracza) to automatycznie zostanie zabity? Pojawi tylko i wyłącznie poprzez teleportację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SteveMinecraft 3 Opublikowano 27 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2021 2 godziny temu, Kormic napisał: Pojawi tylko i wyłącznie poprzez teleportację? Jak sie pojawi badz teleportuje sie z graczem, to wtedy ma zostac zabity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 27 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2021 Teraz, steveq757 napisał: Jak sie pojawi badz teleportuje sie z graczem, to wtedy ma zostac zabity Dopytywania ciąg dalszy. Co rozumiesz poprzez "pojawi"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SteveMinecraft 3 Opublikowano 27 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2021 Teraz, Kormic napisał: Dopytywania ciąg dalszy. Co rozumiesz poprzez "pojawi"? Minecraft jak go zespawnuje (wiem ze w worldguard jest taka flaga na zablokowanie tego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 27 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2021 11 minut temu, steveq757 napisał: Minecraft jak go zespawnuje (wiem ze w worldguard jest taka flaga na zablokowanie tego) Proszę. Wymagany dodatek skript-reflect. W obu eventach podmień sobie "twój_świat" na nazwę twojego świata. import: org.bukkit.event.entity.EntityTeleportEvent on EntityTeleportEvent: "%regions at event.getTo()%" contains "nomobs in world twój_świat" kill event.getEntity() on spawn: "%regions at event-location%" contains "nomobs in world twój_świat" cancel event Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SteveMinecraft 3 Opublikowano 27 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2021 4 godziny temu, Kormic napisał: Proszę. Wymagany dodatek skript-reflect. W obu eventach podmień sobie "twój_świat" na nazwę twojego świata. import: org.bukkit.event.entity.EntityTeleportEvent on EntityTeleportEvent: "%regions at event.getTo()%" contains "nomobs in world twój_świat" kill event.getEntity() on spawn: "%regions at event-location%" contains "nomobs in world twój_świat" cancel event Dziala to, ale to usuwa wszystkie itemy jakie zostaly wyrzucone na nomobs a chcialbym aby tylko moby usuwalo, ktore sie tam przeteleportuja z graczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 27 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 lutego 2021 10 minut temu, steveq757 napisał: Dziala to, ale to usuwa wszystkie itemy jakie zostaly wyrzucone na nomobs a chcialbym aby tylko moby usuwalo, ktore sie tam przeteleportuja z graczem W takim razie masz poprawiony skrypt. import: org.bukkit.event.entity.EntityTeleportEvent on EntityTeleportEvent: "%regions at event.getTo()%" contains "nomobs in world twój_świat" event.getEntity() is a living entity kill event.getEntity() on spawn: "%regions at event-location%" contains "nomobs in world twój_świat" cancel event Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SteveMinecraft 3 Opublikowano 28 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2021 16 godzin temu, Kormic napisał: W takim razie masz poprawiony skrypt. import: org.bukkit.event.entity.EntityTeleportEvent on EntityTeleportEvent: "%regions at event.getTo()%" contains "nomobs in world twój_świat" event.getEntity() is a living entity kill event.getEntity() on spawn: "%regions at event-location%" contains "nomobs in world twój_świat" cancel event Nadal itemy ktore gracz wyrzuca znikaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
SteveMinecraft 3
Jak zrobic w skript aby na regionie nomobs abytomatycznie jak sie na nim pojawi/ przez teleportacje (np. pies gracza) to automatycznie zostanie zabity?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.