Skocz do zawartości
  • 0

Glowki


AxonGames

Pytanie

mam taki skrypt, jak moge do niego dodac zeby po klikneciu na glowke zamieniala sie na gracza ktory kliknal na glowe, oraz nazwa slima zmieniala sie z starego gracza na nowego? nie wiem jak to zmodefikowac co dodac co usunac?

 

on rightclick:
    if "%clicked block%" contains "skull" or "head":
        set {_x} to event-block's x-coordinate
        set {_y} to event-block's y-coordinate
        set {_z} to event-block's z-coordinate
        set {_world} to "world"
        remove 0.50 from {_y}
        set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world ({_world} parsed as world)
        spawn 1 slime at {_loc}
        add "{NoAI:1}" to nbt of last spawned slime
        set slime size of last spawned slime to 1
        set the name of last spawned slime to "%player%"

 

Edytowane przez AxonGames
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, AxonGames napisał:

mam taki skrypt, jak moge do niego dodac zeby po klikneciu na glowke zamieniala sie na gracza ktory kliknal na glowe, oraz nazwa slima zmieniala sie z starego gracza na nowego? nie wiem jak to zmodefikowac do dodac co usunac?

Co do ustawiania główki...

set clicked block to player's skull

Natomiast jeżeli chodzi o nazywanie tego slime'a, najprościej byłoby tego gdzieś teleportować pod bedrocka i zabić, a następnie stworzyć nowego z nazwą gracza.

Mimo wszystko nie powinno się tego robić slimem, a armor standem. Możesz nawet użyć hologramów i dodatków do Skript, którymi to zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Co do ustawiania główki...


set clicked block to player's skull

Natomiast jeżeli chodzi o nazywanie tego slime'a, najprościej byłoby tego gdzieś teleportować pod bedrocka i zabić, a następnie stworzyć nowego z nazwą gracza.

Mimo wszystko nie powinno się tego robić slimem, a armor standem. Możesz nawet użyć hologramów i dodatków do Skript, którymi to zrobisz.

Brak błędów przy przeładowywaniu ale nie zmienia glowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Pokaż cały kod.

on rightclick:
    if "%clicked block%" contains "skull" or "head":
        set clicked block to player's skull
        set {_x} to event-block's x-coordinate
        set {_y} to event-block's y-coordinate
        set {_z} to event-block's z-coordinate
        set {_world} to "hub"
        remove 0.50 from {_y}
        set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world ({_world} parsed as world)
        spawn 1 slime at {_loc}
        add "{NoAI:1}" to nbt of last spawned slime
        set slime size of last spawned slime to 1
        set the name of last spawned slime to "%player%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...