Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na efekty fajerwerek na spawnie


peguxio

Pytanie

Hej, Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość napisania skrypt na zrobienie czegoś stylu ,,deszczu tego białego efektu fajerwerek'' na spawnie. Podobne jest na serwerze GC2.pl co jakiś czas na całym obiekcie spawnu spawnowane jest kilka cząsteczek białego efektu fajerwerki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
12 minut temu, peguxio napisał:

Hej, Chciałbym zapytać czy istnieje możliwość napisania skrypt na zrobienie czegoś stylu ,,deszczu tego białego efektu fajerwerek'' na spawnie. Podobne jest na serwerze GC2.pl co jakiś czas na całym obiekcie spawnu spawnowane jest kilka cząsteczek białego efektu fajerwerki.

Tak, jest taka możliwość. Ustaw na górze skryptu zakres koordynatów oraz świat.

options:
	Xmin: -100
	Xmax: 100
	Y: 60
	Zmin: -100
	Zmax: 100
	world: world "world"
	
every 3 seconds:
	loop 50 times:
		set {_x} to random number between {@Xmin} and {@Xmax}
		set {_z} to random number between {@Zmin} and {@Zmax}
		set {_loc} to location at ({_x}, {@Y}, {_z}) in {@world}
		play firework's spark at {_loc}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, Kormic napisał:

Tak, jest taka możliwość. Ustaw na górze skryptu zakres koordynatów oraz świat.


options:
	Xmin: -100
	Xmax: 100
	Y: 60
	Zmin: -100
	Zmax: 100
	world: world "world"
	
every 3 seconds:
	loop 50 times:
		set {_x} to random number between {@Xmin} and {@Xmax}
		set {_z} to random number between {@Zmin} and {@Zmax}
		set {_loc} to location at ({_x}, {@Y}, {_z}) in {@world}
		play firework's spark at {_loc}

 

Jest okej, a jest szansa żeby one spadały tak pomalutku w dół? bo na ten moment ,,wystrzeliwują" w różne strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, peguxio napisał:

Jest okej, a jest szansa żeby one spadały tak pomalutku w dół? bo na ten moment ,,wystrzeliwują" w różne strony

Spróbujmy z dodatkiem skript-reflect.

import:
	org.bukkit.Particle

options:
	Xmin: -100
	Xmax: 100
	Y: 60
	Zmin: -100
	Zmax: 100
	world: world "world"
	
every 3 seconds:
	loop 50 times:
		set {_x} to random number between {@Xmin} and {@Xmax}
		set {_z} to random number between {@Zmin} and {@Zmax}
		set {_loc} to location at ({_x}, {@Y}, {_z}) in {@world}
		({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Spróbujmy z dodatkiem skript-reflect.


import:
	org.bukkit.Particle

options:
	Xmin: -100
	Xmax: 100
	Y: 60
	Zmin: -100
	Zmax: 100
	world: world "world"
	
every 3 seconds:
	loop 50 times:
		set {_x} to random number between {@Xmin} and {@Xmax}
		set {_z} to random number between {@Zmin} and {@Zmax}
		set {_loc} to location at ({_x}, {@Y}, {_z}) in {@world}
		({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true)

 

[10:20:31 INFO]: [Skript] Reloading spawn.sk...
[10:20:31 ERROR]: can't understand this event: 'import' (spawn.sk, line 1: import:')
[10:20:31 ERROR]: undefined option {@Y} (spawn.sk, line 19: ({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true)')
[10:20:31 ERROR]: Can't understand this condition/effect: ({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true) (spawn.sk, line 19: ({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true)')
[10:20:31 INFO]: [Skript] Encountered 3 errors while reloading spawn.sk!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, peguxio napisał:
[10:20:31 INFO]: [Skript] Reloading spawn.sk...
[10:20:31 ERROR]: can't understand this event: 'import' (spawn.sk, line 1: import:')
[10:20:31 ERROR]: undefined option {@Y} (spawn.sk, line 19: ({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true)')
[10:20:31 ERROR]: Can't understand this condition/effect: ({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true) (spawn.sk, line 19: ({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true)')
[10:20:31 INFO]: [Skript] Encountered 3 errors while reloading spawn.sk!

Pobrałeś dodatek czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Kormic napisał:

Spróbujmy z dodatkiem skript-reflect.


import:
	org.bukkit.Particle

options:
	Xmin: -100
	Xmax: 100
	Y: 60
	Zmin: -100
	Zmax: 100
	world: world "world"
	
every 3 seconds:
	loop 50 times:
		set {_x} to random number between {@Xmin} and {@Xmax}
		set {_z} to random number between {@Zmin} and {@Zmax}
		set {_loc} to location at ({_x}, {@Y}, {_z}) in {@world}
		({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true)

 

[10:27:55 INFO]: [Skript] Reloading spawn.sk...
[10:27:55 ERROR]: undefined option {@Y} (spawn.sk, line 19: ({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true)')
[10:27:55 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading spawn.sk!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
Teraz, peguxio napisał:
[10:27:55 INFO]: [Skript] Reloading spawn.sk...
[10:27:55 ERROR]: undefined option {@Y} (spawn.sk, line 19: ({_loc}'s world).spawnParticle(Particle.FIREWORKS_SPARK, {_x}, {@Y}, {_z}, 1, 0.01, 0.01, 0.01, 0.01, null, true)')
[10:27:55 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading spawn.sk!

Przecież jest ustawione 'Y'. Zrestartuj serwer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...