Skocz do zawartości
  • 0

Zwiększenie ataku i drop z mobów.


imor15

Pytanie

Mam tu gotowe respy randomowych mobów ale nie moge im załozyć zbroji, powiekszyc attaku lub ustawic kasy za zabicie danego moba a nawet dropu itemków z nich.

bardzo prosze o szybką odpowiedz jak to napisac..

a tu skrypt:

on spawn:
    if entity is zombie:
        chance of 10%:
            set max health of entity to 100
            heal entity
            set name of entity to "&2&lZombie &4&lHard"
    if entity is enderman:
        chance of 5%:
            set max health of entity to 80
            heal entity
            set name of entity to "&5&lEnderman &4&lHard"
    if entity is skeleton:
        chance of 10%:
            set max health of entity to 70
            heal entity
            set name of entity to "&7&lSkeleton &4&lHard"
    if entity is creeper:
        chance of 5%:
            set max health of entity to 50
            heal entity
            set name of entity to "&a&lCreeper &4&lHard"
    if entity is spider:
        chance of 10%:
            set max health of entity to 60
            heal entity
            set name of entity to "&c&lSpider &4&lHard"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
9 minut temu, imor15 napisał:

Mam tu gotowe respy randomowych mobów ale nie moge im załozyć zbroji, powiekszyc attaku lub ustawic kasy za zabicie danego moba a nawet dropu itemków z nich.

bardzo prosze o szybką odpowiedz jak to napisac..

1. Zbroję założysz poprzez efekt 'equip'. Oczywiście możesz to zrobić jedynie z graczem, zombie i szkieletem.

2. Obrażenia zwiększysz w evencie 'on damage' po sprawdzaniu nazwy attackera poprzez ustawianie 'damage'.

3. Kasę za danego moba i drop zrobisz w evencie 'on death' również po sprawdzaniu nazwy. Jeżeli 'attacker' to gracz, tylko wtedy dajesz kasę, a drop z moba będzie niezależnie od tego kim jest 'attacker' (oraz czy w ogóle jest w tym evencie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

1. Zbroję założysz poprzez efekt 'equip'. Oczywiście możesz to zrobić jedynie z graczem, zombie i szkieletem.

2. Obrażenia zwiększysz w evencie 'on damage' po sprawdzaniu nazwy attackera poprzez ustawianie 'damage'.

3. Kasę za danego moba i drop zrobisz w evencie 'on death' również po sprawdzaniu nazwy. Jeżeli 'attacker' to gracz, tylko wtedy dajesz kasę, a drop z moba będzie niezależnie od tego kim jest 'attacker' (oraz czy w ogóle jest w tym evencie).

a mogłbyś przytoczyć jakąś linijkę od kazdego co napisałes. bo nie za bardzo wiem o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, imor15 napisał:

a mogłbyś przytoczyć jakąś linijkę od kazdego co napisałes. bo nie za bardzo wiem o co chodzi

1. 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

2. 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

3. 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Powinno wystarczyć w zrozumieniu jak ma działać cały skrypt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, Kormic napisał:

1. 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

2. 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

3. 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Powinno wystarczyć w zrozumieniu jak ma działać cały skrypt.

i tak co mi po początkach pisania skryptu jak nic sie ze sobą nie łaczy i nawet nie pisze jak rozwinąc kazde zdanie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, imor15 napisał:

i tak co mi po początkach pisania skryptu jak nic sie ze sobą nie łaczy i nawet nie pisze jak rozwinąc kazde zdanie ...

Wiem, że to jest w dziale zleceń, ale opisałeś swój problem w taki sposób jakbyś chciał samemu to zrobić po nakierowaniu.

Dlatego też postaram ci się to wytłumaczyć. Pokaż twój kod, a ja się odniosę do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Wiem, że to jest w dziale zleceń, ale opisałeś swój problem w taki sposób jakbyś chciał samemu to zrobić po nakierowaniu.

Dlatego też postaram ci się to wytłumaczyć. Pokaż twój kod, a ja się odniosę do niego.

dobra zacznijmy od 

equip player with diamond helmet <- i tu jest problem 

         ?czemu tu jest player jak mam tu napisac istote którą nazwałem powyżej Zombie Hard np,

tak samo odnośnie

on damage: (?)

jak mam to rozwinąc co do attaku danego osobnika nie gracza czy tam itemu tylko moba.

 

a i nie napisałem tam to napisze tu

mianowicie effekt <speed,boostjump,explosion itp> jaki kolwiek dodany na stałe do moba o danej nazwie bo nigdzie nie moge znaleść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, imor15 napisał:

dobra zacznijmy od 

equip player with diamond helmet <- i tu jest problem 

         ?czemu tu jest player jak mam tu napisac istote którą nazwałem powyżej Zombie Hard np,

To jest tylko przykład w dokumentacji dla zrozumienia.

Składnię efektu masz nad przykładem. Jest to opisane słowem "Patterns:".

7 minut temu, imor15 napisał:

on damage: (?)

jak mam to rozwinąc co do attaku danego osobnika nie gracza czy tam itemu tylko moba.

Podałem linki. Sprawdzasz 'attacker' i 'victim'.

attacker is a player
name of victim is "Strong Zombie"

 

9 minut temu, imor15 napisał:

mianowicie effekt <speed,boostjump,explosion itp> jaki kolwiek dodany na stałe do moba o danej nazwie bo nigdzie nie moge znaleść

Najlepiej nadać ten efekt przy evencie 'on spawn' na 999 dni.

apply potion of speed 1 to event-entity for 999 days

Taki przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, Kormic napisał:

To jest tylko przykład w dokumentacji dla zrozumienia.

Składnię efektu masz nad przykładem. Jest to opisane słowem "Patterns:".

Podałem linki. Sprawdzasz 'attacker' i 'victim'.


attacker is a player
name of victim is "Strong Zombie"

 

Najlepiej nadać ten efekt przy evencie 'on spawn' na 999 dni.


apply potion of speed 1 to event-entity for 999 days

Taki przykład.

tak jak juz pisałem nadal nie ma odpowiedzi na moje pytanie na temat 

zmiany zadawanych obrażen co mi po definicji attacker is a player nic nie wnosi. a to name of victim is jakby rozumiem to name przed victim is a "nazwa moba" czemu ja mam sie wszystkiego na ślepe oko domyślac czemu odrazu nie napisałeś takiej definicji (attacker is a (dany Mob)) a dalej <name of> bo nazwa z moba musi być bo bedzie oddziaływać na inne moby podane przy attacker, nawet nie ujołeś tego szczegółu jakbyś go wzioł znikąd i ja mam sie domyślac? dobra dalej <victim is> jest ok rozumiem było we wskazówce ale jak zmieniasz bez wyjasnienia tego co napisałes to nic nie mozna z tego zrozumiec tak na zdrowy rozum to po <victim is np.<a zombie> mogłby spowodować całkiem inne skutki tego skryptu. nst razem wytłumacz skąd bedziesz słówka przed zdaniem nie kazdy jest anglikiem z urodzienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 minut temu, imor15 napisał:

tak jak juz pisałem nadal nie ma odpowiedzi na moje pytanie na temat 

zmiany zadawanych obrażen co mi po definicji attacker is a player nic nie wnosi. a to name of victim is jakby rozumiem to name przed victim is a "nazwa moba" czemu ja mam sie wszystkiego na ślepe oko domyślac czemu odrazu nie napisałeś takiej definicji (attacker is a (dany Mob)) a dalej <name of> bo nazwa z moba musi być bo bedzie oddziaływać na inne moby podane przy attacker, nawet nie ujołeś tego szczegółu jakbyś go wzioł znikąd i ja mam sie domyślac? dobra dalej <victim is> jest ok rozumiem było we wskazówce ale jak zmieniasz bez wyjasnienia tego co napisałes to nic nie mozna z tego zrozumiec tak na zdrowy rozum to po <victim is np.<a zombie> mogłby spowodować całkiem inne skutki tego skryptu. nst razem wytłumacz skąd bedziesz słówka przed zdaniem nie kazdy jest anglikiem z urodzienia.

1. Nie ma sensu wynajdywać koła na nowo. Masz przykłady wykorzystania kodu, nie są one w żadnym stopniu skomplikowane.

Po to ci podałem linki, abyś przeczytał co tam jest napisane, nie po to abym teraz dawał ci definicje z każdej z wyżej opisanych rzeczy.

2. Zadałeś pytania, to na nie odpowiedziałem oraz wyjaśniłem co i jak.

Teraz nie unoś się, bo to w niczym nie pomaga, a jedynie zniechęca mnie do pomocy tobie.

3. Co do obrażeń, również podałem ci link.

1 godzinę temu, Kormic napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Najpierw się upewnij, że oskarżenia są słuszne zanim zaczniesz rzucać nimi w moją stronę.

4. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy jest Anglikiem z urodzenia. Twórca tłumacza Google również zdawał sobie z tego sprawę i właśnie po to powstało te narzędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, Kormic napisał:

1. Nie ma sensu wynajdywać koła na nowo. Masz przykłady wykorzystania kodu, nie są one w żadnym stopniu skomplikowane.

Po to ci podałem linki, abyś przeczytał co tam jest napisane, nie po to abym teraz dawał ci definicje z każdej z wyżej opisanych rzeczy.

2. Zadałeś pytania, to na nie odpowiedziałem oraz wyjaśniłem co i jak.

Teraz nie unoś się, bo to w niczym nie pomaga, a jedynie zniechęca mnie do pomocy tobie.

3. Co do obrażeń, również podałem ci link.

Najpierw się upewnij, że oskarżenia są słuszne zanim zaczniesz rzucać nimi w moją stronę.

4. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy jest Anglikiem z urodzenia. Twórca tłumacza Google również zdawał sobie z tego sprawę i właśnie po to powstało te narzędzie.

dobra sam se poradze dzk za link do tej strony, a ten google niekompletnie tłumaczy ale coż, raczej zbędny komentarz dodałes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...