Skocz do zawartości
  • 0

Zwiększenie ataku i drop z mobów.


imor15

Pytanie

Mam tu gotowe respy randomowych mobów ale nie moge im załozyć zbroji, powiekszyc attaku lub ustawic kasy za zabicie danego moba a nawet dropu itemków z nich.

bardzo prosze o szybką odpowiedz jak to napisac..

a tu skrypt:

on spawn:
    if entity is zombie:
        chance of 10%:
            set max health of entity to 100
            heal entity
            set name of entity to "&2&lZombie &4&lHard"
    if entity is enderman:
        chance of 5%:
            set max health of entity to 80
            heal entity
            set name of entity to "&5&lEnderman &4&lHard"
    if entity is skeleton:
        chance of 10%:
            set max health of entity to 70
            heal entity
            set name of entity to "&7&lSkeleton &4&lHard"
    if entity is creeper:
        chance of 5%:
            set max health of entity to 50
            heal entity
            set name of entity to "&a&lCreeper &4&lHard"
    if entity is spider:
        chance of 10%:
            set max health of entity to 60
            heal entity
            set name of entity to "&c&lSpider &4&lHard"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
9 minut temu, imor15 napisał:

Mam tu gotowe respy randomowych mobów ale nie moge im załozyć zbroji, powiekszyc attaku lub ustawic kasy za zabicie danego moba a nawet dropu itemków z nich.

bardzo prosze o szybką odpowiedz jak to napisac..

1. Zbroję założysz poprzez efekt 'equip'. Oczywiście możesz to zrobić jedynie z graczem, zombie i szkieletem.

2. Obrażenia zwiększysz w evencie 'on damage' po sprawdzaniu nazwy attackera poprzez ustawianie 'damage'.

3. Kasę za danego moba i drop zrobisz w evencie 'on death' również po sprawdzaniu nazwy. Jeżeli 'attacker' to gracz, tylko wtedy dajesz kasę, a drop z moba będzie niezależnie od tego kim jest 'attacker' (oraz czy w ogóle jest w tym evencie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

1. Zbroję założysz poprzez efekt 'equip'. Oczywiście możesz to zrobić jedynie z graczem, zombie i szkieletem.

2. Obrażenia zwiększysz w evencie 'on damage' po sprawdzaniu nazwy attackera poprzez ustawianie 'damage'.

3. Kasę za danego moba i drop zrobisz w evencie 'on death' również po sprawdzaniu nazwy. Jeżeli 'attacker' to gracz, tylko wtedy dajesz kasę, a drop z moba będzie niezależnie od tego kim jest 'attacker' (oraz czy w ogóle jest w tym evencie).

a mogłbyś przytoczyć jakąś linijkę od kazdego co napisałes. bo nie za bardzo wiem o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
  • 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, imor15 napisał:

i tak co mi po początkach pisania skryptu jak nic sie ze sobą nie łaczy i nawet nie pisze jak rozwinąc kazde zdanie ...

Wiem, że to jest w dziale zleceń, ale opisałeś swój problem w taki sposób jakbyś chciał samemu to zrobić po nakierowaniu.

Dlatego też postaram ci się to wytłumaczyć. Pokaż twój kod, a ja się odniosę do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Wiem, że to jest w dziale zleceń, ale opisałeś swój problem w taki sposób jakbyś chciał samemu to zrobić po nakierowaniu.

Dlatego też postaram ci się to wytłumaczyć. Pokaż twój kod, a ja się odniosę do niego.

dobra zacznijmy od 

equip player with diamond helmet <- i tu jest problem 

         ?czemu tu jest player jak mam tu napisac istote którą nazwałem powyżej Zombie Hard np,

tak samo odnośnie

on damage: (?)

jak mam to rozwinąc co do attaku danego osobnika nie gracza czy tam itemu tylko moba.

 

a i nie napisałem tam to napisze tu

mianowicie effekt <speed,boostjump,explosion itp> jaki kolwiek dodany na stałe do moba o danej nazwie bo nigdzie nie moge znaleść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, imor15 napisał:

dobra zacznijmy od 

equip player with diamond helmet <- i tu jest problem 

         ?czemu tu jest player jak mam tu napisac istote którą nazwałem powyżej Zombie Hard np,

To jest tylko przykład w dokumentacji dla zrozumienia.

Składnię efektu masz nad przykładem. Jest to opisane słowem "Patterns:".

7 minut temu, imor15 napisał:

on damage: (?)

jak mam to rozwinąc co do attaku danego osobnika nie gracza czy tam itemu tylko moba.

Podałem linki. Sprawdzasz 'attacker' i 'victim'.

attacker is a player
name of victim is "Strong Zombie"

 

9 minut temu, imor15 napisał:

mianowicie effekt <speed,boostjump,explosion itp> jaki kolwiek dodany na stałe do moba o danej nazwie bo nigdzie nie moge znaleść

Najlepiej nadać ten efekt przy evencie 'on spawn' na 999 dni.

apply potion of speed 1 to event-entity for 999 days

Taki przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, Kormic napisał:

To jest tylko przykład w dokumentacji dla zrozumienia.

Składnię efektu masz nad przykładem. Jest to opisane słowem "Patterns:".

Podałem linki. Sprawdzasz 'attacker' i 'victim'.


attacker is a player
name of victim is "Strong Zombie"

 

Najlepiej nadać ten efekt przy evencie 'on spawn' na 999 dni.


apply potion of speed 1 to event-entity for 999 days

Taki przykład.

tak jak juz pisałem nadal nie ma odpowiedzi na moje pytanie na temat 

zmiany zadawanych obrażen co mi po definicji attacker is a player nic nie wnosi. a to name of victim is jakby rozumiem to name przed victim is a "nazwa moba" czemu ja mam sie wszystkiego na ślepe oko domyślac czemu odrazu nie napisałeś takiej definicji (attacker is a (dany Mob)) a dalej <name of> bo nazwa z moba musi być bo bedzie oddziaływać na inne moby podane przy attacker, nawet nie ujołeś tego szczegółu jakbyś go wzioł znikąd i ja mam sie domyślac? dobra dalej <victim is> jest ok rozumiem było we wskazówce ale jak zmieniasz bez wyjasnienia tego co napisałes to nic nie mozna z tego zrozumiec tak na zdrowy rozum to po <victim is np.<a zombie> mogłby spowodować całkiem inne skutki tego skryptu. nst razem wytłumacz skąd bedziesz słówka przed zdaniem nie kazdy jest anglikiem z urodzienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 minut temu, imor15 napisał:

tak jak juz pisałem nadal nie ma odpowiedzi na moje pytanie na temat 

zmiany zadawanych obrażen co mi po definicji attacker is a player nic nie wnosi. a to name of victim is jakby rozumiem to name przed victim is a "nazwa moba" czemu ja mam sie wszystkiego na ślepe oko domyślac czemu odrazu nie napisałeś takiej definicji (attacker is a (dany Mob)) a dalej <name of> bo nazwa z moba musi być bo bedzie oddziaływać na inne moby podane przy attacker, nawet nie ujołeś tego szczegółu jakbyś go wzioł znikąd i ja mam sie domyślac? dobra dalej <victim is> jest ok rozumiem było we wskazówce ale jak zmieniasz bez wyjasnienia tego co napisałes to nic nie mozna z tego zrozumiec tak na zdrowy rozum to po <victim is np.<a zombie> mogłby spowodować całkiem inne skutki tego skryptu. nst razem wytłumacz skąd bedziesz słówka przed zdaniem nie kazdy jest anglikiem z urodzienia.

1. Nie ma sensu wynajdywać koła na nowo. Masz przykłady wykorzystania kodu, nie są one w żadnym stopniu skomplikowane.

Po to ci podałem linki, abyś przeczytał co tam jest napisane, nie po to abym teraz dawał ci definicje z każdej z wyżej opisanych rzeczy.

2. Zadałeś pytania, to na nie odpowiedziałem oraz wyjaśniłem co i jak.

Teraz nie unoś się, bo to w niczym nie pomaga, a jedynie zniechęca mnie do pomocy tobie.

3. Co do obrażeń, również podałem ci link.

1 godzinę temu, Kormic napisał:

Najpierw się upewnij, że oskarżenia są słuszne zanim zaczniesz rzucać nimi w moją stronę.

4. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy jest Anglikiem z urodzenia. Twórca tłumacza Google również zdawał sobie z tego sprawę i właśnie po to powstało te narzędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, Kormic napisał:

1. Nie ma sensu wynajdywać koła na nowo. Masz przykłady wykorzystania kodu, nie są one w żadnym stopniu skomplikowane.

Po to ci podałem linki, abyś przeczytał co tam jest napisane, nie po to abym teraz dawał ci definicje z każdej z wyżej opisanych rzeczy.

2. Zadałeś pytania, to na nie odpowiedziałem oraz wyjaśniłem co i jak.

Teraz nie unoś się, bo to w niczym nie pomaga, a jedynie zniechęca mnie do pomocy tobie.

3. Co do obrażeń, również podałem ci link.

Najpierw się upewnij, że oskarżenia są słuszne zanim zaczniesz rzucać nimi w moją stronę.

4. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy jest Anglikiem z urodzenia. Twórca tłumacza Google również zdawał sobie z tego sprawę i właśnie po to powstało te narzędzie.

dobra sam se poradze dzk za link do tej strony, a ten google niekompletnie tłumaczy ale coż, raczej zbędny komentarz dodałes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...