Skocz do zawartości
  • 0

zabieranie z eq


thesochac
 Udostępnij

Pytanie

witam . od pewnego czasu pisze skrypt na sklep na mój serwer i spotkałem się z takim problem iż posiadam na serwerze Rzucane TNT i zwykłe tnt . Gdy gracz ma w eq rzucaneTNT i normalne to jak sprzedaje w sklepie zwykłe tnt to mu się tez sprzeda rzucane . jak temu zapobiec ? 

		if clicked slot is 16:
			if player has 16 tnt:
				remove 16 tnt from player's inventory
				add 560 to {kasa::%player%}
				add 560 to {zarobione::%player%}
				send "&8[&6Giga&fHC&8] &8» &aDodano 560 zł na twoje konto !"
			else:
				send "&8[&6Giga&fHC&8] &8» &cNie podsiadasz tyle TNT !"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, thesochac napisał:

witam . od pewnego czasu pisze skrypt na sklep na mój serwer i spotkałem się z takim problem iż posiadam na serwerze Rzucane TNT i zwykłe tnt . Gdy gracz ma w eq rzucaneTNT i normalne to jak sprzedaje w sklepie zwykłe tnt to mu się tez sprzeda rzucane . jak temu zapobiec ? 

Możesz ten problem rozwiązać na dwa sposoby.

1. Zapętlenie przedmiotów w ekwipunku gracza.

loop all items in player's inventory:
	loop-item is tnt named "Rzucane TNT"
	# Dalszy kod

2. Ustawienie ekwipunku gracza do listy, usunięcie rzucanych TNT z listy, a następnie zaktualizowanie ekwipunku gracza.

set {_e::*} to player's inventory
remove all tnt named "Rzucane TNT" from {_e::*}
set player's inventory to {_e::*}

Można równie dobrze połączyć oba sposoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, Kormic napisał:

Możesz ten problem rozwiązać na dwa sposoby.

1. Zapętlenie przedmiotów w ekwipunku gracza.

loop all items in player's inventory:
	loop-item is tnt named "Rzucane TNT"
	# Dalszy kod

2. Ustawienie ekwipunku gracza do listy, usunięcie rzucanych TNT z listy, a następnie zaktualizowanie ekwipunku gracza.

set {_e::*} to player's inventory
remove all tnt named "Rzucane TNT" from {_e::*}
set player's inventory to {_e::*}

Można równie dobrze połączyć oba sposoby.

		if clicked slot is 16:
			loop all items in player's inventory:
				loop-item is tnt named "&6Rzucane &cTNT"
				if player has 16 tnt:
					remove 16 tnt from player's inventory
					add 560 to {kasa::%player%}
					add 560 to {zarobione::%player%}
					send "&8[&6Giga&fHC&8] &8» &aDodano 560 zł na twoje konto !"
				else:
					send "&8[&6Giga&fHC&8] &8» &cNie podsiadasz tyle TNT !"

działa ale gdy gracz ma np. 10 rzucanegotnt a zeby sprzedac jest potrzebne 16 to te 6 dobiera ze zwykłego tnt 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, thesochac napisał:

działa ale gdy gracz ma np. 10 rzucanegotnt a zeby sprzedac jest potrzebne 16 to te 6 dobiera ze zwykłego tnt 

Źle to zrobiłeś. Sprawdzaj po prostu czy ilość TNT w loop-item jest większa, bądź równa 16. Jeżeli tak, odejmujesz 16 ze slotu. Jeżeli nie, i dodajesz x do jakiejś zmiennej i numer tego slotu gdzie x to ilość tego TNT.

Lepiej byłoby właściwie to zrobić pętlą 'loop 36 times' i sprawdzać slot 'loop-number - 1' gracza.

Podejrzewam jednak, że o wiele prościej byłoby zaktualizować Skripta do najnowszej wersji. Podaj wersję i silnik serwera, a wybiorę najlepszego Skripta dla ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Źle to zrobiłeś. Sprawdzaj po prostu czy ilość TNT w loop-item jest większa, bądź równa 16. Jeżeli tak, odejmujesz 16 ze slotu. Jeżeli nie, i dodajesz x do jakiejś zmiennej i numer tego slotu gdzie x to ilość tego TNT.

Lepiej byłoby właściwie to zrobić pętlą 'loop 36 times' i sprawdzać slot 'loop-number - 1' gracza.

Podejrzewam jednak, że o wiele prościej byłoby zaktualizować Skripta do najnowszej wersji. Podaj wersję i silnik serwera, a wybiorę najlepszego Skripta dla ciebie.

wersja skripta 2.5.3  silnik spigot ver. 1.8.8  (po zmianie skripta wszystkie skrypty które mam dotychczas będą działać bez błędnie ?)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, thesochac napisał:

wersja skripta 2.5.3  silnik spigot ver. 1.8.8  (po zmianie skripta wszystkie skrypty które mam dotychczas będą działać bez błędnie ?)
 

W takim razie użyj Skript 2.5.3 od Matocolotoe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...