EXEtokurapolska 4 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 Cześć, wie ktos jak zrobic tz "Bridge egg"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 Teraz, EXEtokurapolska napisał: Cześć, wie ktos jak zrobic tz "Bridge egg"? Tak. Używasz eventu 'on shoot', sprawdzasz czy 'event-projectile' to 'egg' i tworzysz pętlę 'while event-projectile is alive', w której ustawiasz platformę 3x3 i odczekujesz w pętli przykładowo 1 sekundę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 EXEtokurapolska 4 Opublikowano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 Pokazesz jak to by mialo wygladac? Nigdy nie pisalem skryptu z takimi warunkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 (edytowane) 2 minuty temu, EXEtokurapolska napisał: Pokazesz jak to by mialo wygladac? Nigdy nie pisalem skryptu z takimi warunkami Bez przesady. Ten skrypt będzie miał jakoś 10 linijek. Czego nie rozumiesz? Edytowane 23 lutego 2021 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 EXEtokurapolska 4 Opublikowano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 Nie wiem jak zrobic platworme 3x3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 14 minut temu, EXEtokurapolska napisał: Nie wiem jak zrobic platworme 3x3 Ustawiasz sobie dwie zmienne z lokalizacją event-projectile. Przy pierwszej dodajesz 1 do X i Z, a przy drugiej odejmujesz 1 od X i Z. Następnie ustawiasz bloki między tymi dwoma lokalizacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 EXEtokurapolska 4 Opublikowano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 Napiszesz jeszcze prosze jak uzyskac Lokalizacje event-projectile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 25 minut temu, EXEtokurapolska napisał: Napiszesz jeszcze prosze jak uzyskac Lokalizacje event-projectile? Nie ma w tym żadnej filozofii. location of event-projectile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 EXEtokurapolska 4 Opublikowano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 (edytowane) Napiszesz jeszcze jak ustawic bloki pomiedzy 1 lokalizacja a druga? Edytowane 23 lutego 2021 przez EXEtokurapolska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 1 minutę temu, EXEtokurapolska napisał: Napiszesz jeszcze jak ustawic bloki pomiedzy 1 lokalizacja a druga? Ehh... set blocks within {_loc1} and {_loc2} to stone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 EXEtokurapolska 4 Opublikowano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 Within is not an direction Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 (edytowane) 7 minut temu, EXEtokurapolska napisał: Within is not an direction No to masz zbyt starego Skripta. Wymagany jest Skript 2.5.1 lub nowszy. EDIT: Możesz ewentualnie pobrać SkQuery, tam masz to samo. Edytowane 23 lutego 2021 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
EXEtokurapolska 4
Cześć, wie ktos jak zrobic tz "Bridge egg"?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.