ktostoja 0 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 Czesc, Wie ktos czy bedzie dzialac when player execute command "/komenda": send "siema" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 1 minutę temu, ktostoja napisał: Czesc, Wie ktos czy bedzie dzialac Nie, nie będzie, gdyż nie ma takiego eventu. Skorzystaj z jednej z dokumentacji Skripta i poradników, bo widzę, że dopiero co zaczynasz. W twoim przypadku należy użyć eventu 'on command'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ktostoja 0 Opublikowano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 'on command "/komenda":' is not boolen (yes-no) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 2 minuty temu, ktostoja napisał: 'on command "/komenda":' is not boolen (yes-no) Pokaż twój kod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ktostoja 0 Opublikowano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 command /start [<text>]: trigger: while arg 1 is "mapa": drop emerald at location at (-100, 100, 67) in world "world" wait 10 second on command "/komenda": stop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 (edytowane) 4 minuty temu, ktostoja napisał: command /start [<text>]: trigger: while arg 1 is "mapa": drop emerald at location at (-100, 100, 67) in world "world" wait 10 second on command "/komenda": stop Nie można zagnieżdżać w sobie eventów. Jeżeli chcesz, aby komenda "/komenda" zastopowywała pętlę 'while', przed tą pętlą ustawiaj jakąś zmienną, w pętli 'while' warunkiem niech będzie sprawdzanie czy zmienna jest ustawiona. Następnie w komendzie "/komenda" czyścisz sobie tą zmienną, aby pętla została zatrzymana. EDIT: Jeżeli nie wiesz jak działają zmienne w Skript, zalecam również przeczytać poradniki na ich temat. Edytowane 23 lutego 2021 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ktostoja 0
Czesc, Wie ktos czy bedzie dzialac
when player execute command "/komenda": send "siema"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.