Skocz do zawartości
  • 0

Komenda wykonywana on rightclick


hexero
 Udostępnij

Pytanie

Cześć, czemu to nie działa:

 

on rightclick:
    if item is 397:3 named "&eMoj Profil":
        execute player command "/profil"


dodam, że w tym przypadku 397:3 to główka gracza którą otrzymuje po wejściu na serwer (zefiniowana w innym skrypcie jako {_p}) if item is {_p} named "&eMoj Profil" tez nie dziala


EDIT. Skript nie wyrzuca żadnych bledow

Edytowane przez hexero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, hexero napisał:

Cześć, czemu to nie działa:

 

on rightclick:
    if item is 397:3 named "&eMoj Profil":
        execute player command "/profil"


dodam, że w tym przypadku 397:3 to główka gracza którą otrzymuje po wejściu na serwer (zefiniowana w innym skrypcie jako {_p}) if item is {_p} named "&eMoj Profil" tez nie dziala

Sprawdzaj 'player's tool', a nie 'item'.

Zmienna {_p} z innego skryptu tutaj nie działa, gdyż jest to zmienna lokalna, a ona działa tylko w tym fragmencie kodu (evencie, funkcji, itd.), w której została zdefiniowana. Po dobrnięciu do końca kodu jest czyszczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Sprawdzaj 'player's tool', a nie 'item'.

Zmienna {_p} z innego skryptu tutaj nie działa, gdyż jest to zmienna lokalna, a ona działa tylko w tym fragmencie kodu (evencie, funkcji, itd.), w której została zdefiniowana. Po dobrnięciu do końca kodu jest czyszczona.

Nie działa

on rightclick:
    if player's tool is 397:3 named "&eMoj Profil":
        execute player command "/profil"
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, hexero napisał:

Nie działa

on rightclick:
    if player's tool is 397:3 named "&eMoj Profil":
        execute player command "/profil"
 

Jeżeli ten przedmiot posiada jakiś lore, dlatego nie działa. Musi być on dokładnie taki sam.

Odradzam używanie numerycznych ID, gdyż w nowszych wersjach całkowicie straciły wsparcie i ogółem rzecz biorąc są stare. Użyj aliasu 'player head'.

player's tool is player head named...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Jeżeli ten przedmiot posiada jakiś lore, dlatego nie działa. Musi być on dokładnie taki sam.

Odradzam używanie numerycznych ID, gdyż w nowszych wersjach całkowicie straciły wsparcie i ogółem rzecz biorąc są stare. Użyj aliasu 'player head'.

player's tool is player head named...

 

Nadal nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, hexero napisał:

Nadal nie działa

Spróbuj jeszcze ze 'skull named...'.

Jeżeli nadal nie będzie działać, pokaż kod oraz zrób screenshota tej główki w ekwipunku trzymając kursor na niej, aby wszystko się wyświetlało.

Podaj również:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy przy przeładowaniu skryptu
  • błędy w konsoli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Spróbuj jeszcze ze 'skull named...'.

Jeżeli nadal nie będzie działać, pokaż kod oraz zrób screenshota tej główki w ekwipunku trzymając kursor na niej, aby wszystko się wyświetlało.

Podaj również:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy przy przeładowaniu skryptu
  • błędy w konsoli

A czy to może nie dzialac dlatego ze kazdy gracz ma swoja glowke? tj.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, hexero napisał:

A czy to może nie dzialac dlatego ze kazdy gracz ma swoja glowke? tj.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

1. Nie podałeś tego o co prosiłem.

2. Źle zrobiłeś screenshota. Miałeś w ekwipunku to zrobić.

Co do twojego pytania - może, ale nie musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
25 minut temu, Kormic napisał:

Spróbuj jeszcze ze 'skull named...'.

Jeżeli nadal nie będzie działać, pokaż kod oraz zrób screenshota tej główki w ekwipunku trzymając kursor na niej, aby wszystko się wyświetlało.

Podaj również:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy przy przeładowaniu skryptu
  • błędy w konsoli

1. 1.8.8

2. Spigot

3. 2.2-dev36

4. skunity - 1.1   skquery - 3.6.1-lime/

5. Nie ma zadnych bledow

6. rowniez nie ma zadnych bledow

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, hexero napisał:

1. 1.8.8

2. Spigot

3. 2.2-dev36

4. skunity - 1.1   skquery - 3.6.1-lime/

5. Nie ma zadnych bledow

6. rowniez nie ma zadnych bledow

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

1. Spróbuj bez dodatków do Skripta, sam Skript.

2. Jeżeli nie zadziała, podrzuć plik aliases-english.sk.

3. Jeżeli i aliasy zapisane w pliku nie zadziała, pobierz Skript 2.5.3 od Matocolotoe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Kormic napisał:

1. Spróbuj bez dodatków do Skripta, sam Skript.

2. Jeżeli nie zadziała, podrzuć plik aliases-english.sk.

3. Jeżeli i aliasy zapisane w pliku nie zadziała, pobierz Skript 2.5.3 od Matocolotoe.

Przeszukałem wszystkie podobne skrypty, nikt nie uzyl glowy jako cos co moze wywolac komende, wydaje mi sie ze nie da sie tego zrobic

Edytowane przez hexero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, hexero napisał:

Przeszukałem wszystkie podobne skrypty, nikt nie uzyl glowy jako czegos co moze wywolac komende, wydaje mi sie ze nie da sie tego zrobic

Da się.

Doczekam się odpowiedzi czy nie?

EDIT:

Możesz nawet sprawdzać nazwę samej główki.

name of player's tool is "nazwa"

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, hexero napisał:

Bez skQuery nie działają gui, musiałem wgrać z powrotem

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! tutaj aliases

Edytowałem wcześniej swój post.

Zobacz czy sprawdzanie nazwy ci wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

No to pokaż ponownie kod.

on rightclick:
    if player's tool is player head named "&eMoj Profil":
        execute player command "/profil"


on rightclick:
    if player's tool is Head named "&eMoj Profil":
        send "test"



wszystko co mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, hexero napisał:

on rightclick:
    if player's tool is player head named "&eMoj Profil":
        execute player command "/profil"


on rightclick:
    if player's tool is Head named "&eMoj Profil":
        send "test"



wszystko co mam

A ja napisałem o sprawdzaniu samej nazwy.

Nawet warunek ci dałem. Wystarczy sobie podmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...