Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na drop zlecenie/poprawa


Mr_AnTi
 Udostępnij

Pytanie

on mine:
    if event-block is stone:
        chance of 1%:
            drop 5 quartz of unbreaking 3 named "&6&lTECHNOLOGIA" with lore "&e&lDO KUPOWANIA COINSOW"
            

Siema potrzebuje poprawienie tego skryptu i dorobienie troche.... Potrzebuje że jeżeli jakiś gracz ma pełny ekwipunek to wylatuje z eq a jeżeli nie ma pełnego eq to leci mu do ekwipunku i też potrzbuje żeby ten kwarc miał zaklęcia niezniszczalność 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, Mr_AnTi napisał:
on mine:
    if event-block is stone:
        chance of 1%:
            drop 5 quartz of unbreaking 3 named "&6&lTECHNOLOGIA" with lore "&e&lDO KUPOWANIA COINSOW"
            

Siema potrzebuje poprawienie tego skryptu i dorobienie troche.... Potrzebuje że jeżeli jakiś gracz ma pełny ekwipunek to wylatuje z eq a jeżeli nie ma pełnego eq to leci mu do ekwipunku i też potrzbuje żeby ten kwarc miał zaklęcia niezniszczalność 3

Proszę.

options:
	quartz: quartz of unbreaking 3 named "&6&lTECHNOLOGIA" with lore "&e&lDO KUPOWANIA COINSOW"

on mine of stone:
	chance of 1%:
	if player has enough space for 5 of {@quartz}:
		give player 5 of {@quartz}
	else:	
		drop 5 of {@quartz} at player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Proszę.

options:
	quartz: quartz of unbreaking 3 named "&6&lTECHNOLOGIA" with lore "&e&lDO KUPOWANIA COINSOW"

on mine of stone:
	chance of 1%:
	if player has enough space for 5 of {@quartz}:
		give player 5 of {@quartz}
	else:	
		drop 5 of {@quartz} at player

 

Jest problem bo ten 1% nie działa z tym bo kopie 30 sekund i mam 2 stacki i też jest lipa że ten kwarc nie jest enchantowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Mr_AnTi napisał:

Jest problem bo ten 1% nie działa z tym bo kopie 30 sekund i mam 2 stacki i też jest lipa że ten kwarc nie jest enchantowany

Zapomniałem kod przesunąć.

options:
	quartz: quartz of unbreaking 3 named "&6&lTECHNOLOGIA" with lore "&e&lDO KUPOWANIA COINSOW"

on mine of stone:
	chance of 1%:
		if player has enough space for 5 of {@quartz}:
			give player 5 of {@quartz}
		else:	
			drop 5 of {@quartz} at player

Enchant ci nie działa?

Podaj proszę:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy przy przeładowaniu skryptu
  • błędy w konsoli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, Kormic napisał:

Zapomniałem kod przesunąć.

options:
	quartz: quartz of unbreaking 3 named "&6&lTECHNOLOGIA" with lore "&e&lDO KUPOWANIA COINSOW"

on mine of stone:
	chance of 1%:
		if player has enough space for 5 of {@quartz}:
			give player 5 of {@quartz}
		else:	
			drop 5 of {@quartz} at player

Enchant ci nie działa?

Podaj proszę:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • błędy przy przeładowaniu skryptu
  • błędy w konsoli

1.8.8

Paper - Build #443 1.8.8

2.2-Fixes-V8b

skDragon 0.17

SkQuery 3.21.4

skRayFall 1.9.12

WildSkript 1.6.1

WolvSK 1.7.2

Sorki że długo odpisywałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Kormic napisał:

1. Spróbuj bez dodatków do Skripta.

2. Jeżeli nie zadziała, użyj Skript 2.5.3 od Matocolotoe.

Nie działa a nie można by zrobić tak że jeżeli danemu graczu da kwarc to enchantuje komenda sie enchant np executecomand czy coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, Mr_AnTi napisał:

Nie działa a nie można by zrobić tak że jeżeli danemu graczu da kwarc to enchantuje komenda sie enchant np executecomand czy coś?

Można spróbować w ten sposób.

on mine of stone:
	chance of 1%:
		set {_t} to quartz named "&6&lTECHNOLOGIA" with lore "&e&lDO KUPOWANIA COINSOW"
		enchant {_t} with unbreaking 3
		if player has enough space for 5 of {_t}:
			give player 5 of {_t}
		else:	
			drop 5 of {_t} at player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
33 minuty temu, Kormic napisał:

Można spróbować w ten sposób.

on mine of stone:
	chance of 1%:
		set {_t} to quartz named "&6&lTECHNOLOGIA" with lore "&e&lDO KUPOWANIA COINSOW"
		enchant {_t} with unbreaking 3
		if player has enough space for 5 of {_t}:
			give player 5 of {_t}
		else:	
			drop 5 of {_t} at player

 

Gitarka działa tylko daje bloki kwarcu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...