Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na licznik kiedy tnt wybuchnie


Usunięty#32366

Pytanie

Cześć, napisałby mi ktoś skrypt na licznik pokazujący kiedy tnt wybuchnie? Chodzi mi o to że jak położe tnt to nad tym tnt tworzy się hologram i odlicza 4 sekundy z milisekundami np 4.3 coś w tym stylu, i co chwile ten hologram jest teleportowany za tnt, np jak tnt spada to hologram leci za nim 

Jak ktoś by mi to zrobił bym był bardzo wdzięczny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, vCren napisał:

Cześć, napisałby mi ktoś skrypt na licznik pokazujący kiedy tnt wybuchnie? Chodzi mi o to że jak położe tnt to nad tym tnt tworzy się hologram i odlicza 4 sekundy z milisekundami np 4.3 coś w tym stylu, i co chwile ten hologram jest teleportowany za tnt, np jak tnt spada to hologram leci za nim 

Jak ktoś by mi to zrobił bym był bardzo wdzięczny!

Proszę.

on place of tnt:
	set event-block to air
	spawn a tnt at event-block
	set {_tnt} to last spawned tnt
	set {_t} to 40
	set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}/10)% s"
	loop 40 times:
		wait 2 ticks
		set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}/10)% s"
		remove 1 from {_t}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

on place of tnt: set event-block to air spawn a tnt at event-block set {_tnt} to last spawned tnt set {_t} to 40 set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}/10)% s" loop 40 times: wait 2 ticks set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}/10)% s" remove 1 from {_t}

Niestety wyrzuca mi błąd: 
GZxSnrc.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, vCren napisał:

Niestety wyrzuca mi błąd: 
GZxSnrc.png

Ach tak, z rozpędu dałem ukośnik zamiast przecinka.

on place of tnt:
	set event-block to air
	spawn a tnt at event-block
	set {_tnt} to last spawned tnt
	set {_t} to 40
	set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
	loop 40 times:
		wait 2 ticks
		set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}

EDIT:

Można nawet prościej to zrobić.

on place of tnt:
	set event-block to air
	spawn a tnt at event-block
	set {_tnt} to last spawned tnt
	set {_t} to 40
	loop 40 times:
		set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}
		wait 2 ticks

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Ach tak, z rozpędu dałem ukośnik zamiast przecinka.



on place of tnt:
	set event-block to air
	spawn a tnt at event-block
	set {_tnt} to last spawned tnt
	set {_t} to 40
	set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
	loop 40 times:
		wait 2 ticks
		set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}

EDIT:

Można nawet prościej to zrobić.



on place of tnt:
	set event-block to air
	spawn a tnt at event-block
	set {_tnt} to last spawned tnt
	set {_t} to 40
	loop 40 times:
		set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}
		wait 2 ticks

 

Niestety gdy klade tnt to nie działa, nie wiem czy to nie ma coś wspólnego z tym że bedwars1058 może w to ingerować

 

EDIT:
Jest jakiś inny sposób? Bo bedwars1058 chyba szybciej reaguje na to

Edytowane przez vCren
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, vCren napisał:

Niestety gdy klade tnt to nie działa, nie wiem czy to nie ma coś wspólnego z tym że bedwars1058 może w to ingerować

 

EDIT:
Jest jakiś inny sposób? Bo bedwars1058 chyba szybciej reaguje na to

Rozumiem, że plugin blokuje również stawianie bloków, tak?

Czy ma również mechanizm włączania TNT po postawieniu?

Możesz dodać na początku kodu jakiś prosty 'send', aby zobaczyć czy event jest w ogóle wywoływany (podejrzewam, że nie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, vCren napisał:

Właśnie ma system odpalenia tnt po położeniu, i blokuje również stawianie bloków dla graczy

Proszę.

on explosion prime:
	event-entity is a tnt
	set {_t} to 40
	loop 40 times:
		set display name of event-entity to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}
		wait 2 ticks

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 minut temu, Kormic napisał:

Proszę.


on explosion prime:
	event-entity is a tnt
	set {_t} to 40
	loop 40 times:
		set display name of event-entity to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}
		wait 2 ticks

 

Niestety nadal to nie działa, ale przetestowałem z on place, i teraz musimy jakoś zrobić hologram nad tym blokiem tnt, bo jak kłade tnt to się doobluje więc trzeba jakoś inaczej ciutke, ale ten kod działa, o ten:
 

on place:
	set event-block to air
	spawn a tnt at event-block
	set {_tnt} to last spawned tnt
	set {_t} to 40
	loop 40 times:
		set display name of {_tnt} to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}
		wait 2 ticks

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, vCren napisał:

Niestety nadal to nie działa, ale przetestowałem z on place, i teraz musimy jakoś zrobić hologram nad tym blokiem tnt, bo jak kłade tnt to się doobluje więc trzeba jakoś inaczej ciutke, ale ten kod działa, o ten:

"doobluje"? To znaczy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No mogę, ale wtedy tnt nie będzie odbijało ani niszczyło tak jak jest ustawione w configu, chyba że dorobisz mi tutaj aby niszczyło tak samo jak np na hypixei i aby tnt jumpy działały

EDIT

W bedwars1058 tego się nie da wyłączyc

Edytowane przez vCren
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, vCren napisał:

No mogę, ale wtedy tnt nie będzie odbijało ani niszczyło tak jak jest ustawione w configu, chyba że dorobisz mi tutaj aby niszczyło tak samo jak np na hypixei i aby tnt jumpy działały

EDIT

W bedwars1058 tego się nie da wyłączyc

W takim razie ostatnio podrzucony kod jest rozwiązaniem. Zobacz czy cokolwiek wyśle do konsoli.

on explosion prime:
	send "1" to console
	event-entity is a tnt
	send "2" to console
	set {_t} to 40
	loop 40 times:
		set display name of event-entity to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}
		wait 2 ticks

Wpadłem jeszcze na jeden pomysł.

on spawn of tnt:
	set {_t} to 40
	loop 40 times:
		set display name of event-entity to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}
		wait 2 ticks

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

on explosion prime: send "1" to console event-entity is a tnt send "2" to console set {_t} to 40 loop 40 times: set display name of event-entity to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s" remove 1 from {_t} wait 2 ticks

Wysyła w konsoli 1 i 2 lecz to się dzieje dopiero po wybuchnięciu, a drugi kod nie działa, ale można jeszcze chyba zrobić aby zespawnić armorstand'a w tym tnt i go tepać czy jakoś tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 minuty temu, vCren napisał:

Wysyła w konsoli 1 i 2 lecz to się dzieje dopiero po wybuchnięciu, a drugi kod nie działa, ale można jeszcze chyba zrobić aby zespawnić armorstand'a w tym tnt i go tepać czy jakoś tak

Zobacz czy ten kod cokolwiek wyśle do konsoli.

on spawn:
	send "1 - %event-entity%" to console
	event-entity is a tnt
	send "2" to console
	set {_t} to 40
	loop 40 times:
		set display name of event-entity to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}
		wait 2 ticks

Spróbuj również z tym.

on spawn of tnt:
	send "1" to console
	set {_t} to 40
	loop 40 times:
		set display name of event-entity to "&6%floor({_t}/10)%.%mod({_t}, 10)% s"
		remove 1 from {_t}
		wait 2 ticks

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...