QRmade 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 Witam, Szukam skryptu na nieskończony totem, czyli, to normalny totem nieśmiertelności, ale "podczas śmierci" ten się nie marnuje i dalej jest w eq. Można by go przywołać za pomocą komendy /totem give <nick>. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1929 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 15 minut temu, QRmade napisał: Witam, Szukam skryptu na nieskończony totem, czyli, to normalny totem nieśmiertelności, ale "podczas śmierci" ten się nie marnuje i dalej jest w eq. Można by go przywołać za pomocą komendy /totem give <nick>. Nie ma posiadać żadnej nazwy, lore? Nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 QRmade 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 1 godzinę temu, Kormic napisał: Nie ma posiadać żadnej nazwy, lore? Nic? Nie za bardzo się na tym znam bo dopiero zaczynam ale nazwa to "Totem Nieśmiertelności" a lore (jeśli nie o to chodzi to przepraszam, ale przypominam że nie za bardzo wiem co to jest) to "Jestem Nieśmiertelny". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1929 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 (edytowane) 31 minut temu, QRmade napisał: Nie za bardzo się na tym znam bo dopiero zaczynam ale nazwa to "Totem Nieśmiertelności" a lore (jeśli nie o to chodzi to przepraszam, ale przypominam że nie za bardzo wiem co to jest) to "Jestem Nieśmiertelny". Proszę. options: totemItem: totem of undying named "&c&lTotem Nieśmiertelności" with lore "&6&oJestem nieśmiertelny" command /totem give [<player>]: trigger: arg-1 is not set: send "&cPodaj nazwę gracza!" to sender stop give {@totemItem} to arg-1 send "&aDałeś graczowi &6%arg-1% &atotem!" to sender on resurrect attempt: entity is a player entity's tool is {@totemItem}: set {_t1} to true slot 40 of entity's inventory is {@totemItem}: set {_t2} to true if {_t1} is set: set entity's tool to (item amount of entity's tool - 1) of entity's tool else if {_t2} is set: set slot 40 of entity's inventory to (item amount of slot 40 of entity's inventory - 1) of slot 40 of entity's inventory Edytowane 20 lutego 2021 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 QRmade 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 27 minut temu, Kormic napisał: Proszę. options: totemItem: totem of undying named "&c&lTotem Nieśmiertelności" with lore "&6&oJestem nieśmiertelny" command /totem give [<player>]: trigger: arg-1 is not set: send "&cPodaj nazwę gracza!" to sender stop give {@totemItem} to arg-1 send "&aDałeś graczowi &6%arg-1% &atotem!" to sender on resurrect attempt: entity is a player entity's tool is {@totemItem}: set {_t1} to true slot 40 of entity's inventory is {@totemItem}: set {_t2} to true if {_t1} is set: set entity's tool to (item amount of entity's tool - 1) of entity's tool else if {_t2} is set: set slot 40 of entity's inventory to (item amount of slot 40 of entity's inventory - 1) of slot 40 of entity's inventory Niestety coś nie działa, gdy ginę, tracę totem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1929 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 13 minut temu, QRmade napisał: Niestety coś nie działa, gdy ginę, tracę totem. Ehh... Mogę tak zrobić, że po prostu gracz będzie dostawał do ekwipunku. Zrobić tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 QRmade 0 Opublikowano 20 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 2 minuty temu, Kormic napisał: Ehh... Mogę tak zrobić, że po prostu gracz będzie dostawał do ekwipunku. Zrobić tak? Może być, zawsze coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1929 Opublikowano 20 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2021 2 minuty temu, QRmade napisał: Może być, zawsze coś W takim razie proszę. options: totemItem: totem of undying named "&c&lTotem Nieśmiertelności" with lore "&6&oJestem nieśmiertelny" command /totem give [<player>]: trigger: arg-1 is not set: send "&cPodaj nazwę gracza!" to sender stop give {@totemItem} to arg-1 send "&aDałeś graczowi &6%arg-1% &atotem!" to sender on resurrect attempt: entity is a player entity's tool is {@totemItem}: set {_t} to true slot 40 of entity's inventory is {@totemItem}: set {_t} to true {_t} is set give {@totemItem} to entity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
QRmade 0
Witam,
Szukam skryptu na nieskończony totem,
czyli, to normalny totem nieśmiertelności, ale "podczas śmierci" ten się nie marnuje i dalej jest w eq.
Można by go przywołać za pomocą komendy /totem give <nick>.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.