Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt is not boolen (yes/no)


EXEtokurapolska

Pytanie

Czesc, jestem w trakcie pisania skryptu na sprawdzanie graczy. Mam problem z napisaniem 1 linijki ktora ma polegac na tym ze gdy admin wpisze /czysty (gracz) to powraca go do poprzedniego miejsca. Z gory dzieki za pomoc :D

Pozdrawiam

 

 

 

        while arg 1 != empty:
            execute player command "title %arg 1% title {"text":"&4JESTES SPRAWDZANY W CELU WYKRYCIA CHEATOW'}"
            execute player command "title %arg 1% subtitle {"text":"&cWSPOLPRACUJ Z ADMINEM ABY NIE DOSTAC BANA!"}"
            if player execute command "czysty %arg 1%":
                execute player command "back %arg 1%"
                stop

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, EXEtokurapolska napisał:

Czesc, jestem w trakcie pisania skryptu na sprawdzanie graczy. Mam problem z napisaniem 1 linijki ktora ma polegac na tym ze gdy admin wpisze /czysty (gracz) to powraca go do poprzedniego miejsca. Z gory dzieki za pomoc :D

Pozdrawiam

Pokaż twój cały kod oraz wskaż w którym miejscu masz problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /sprawdz [<player>]:
    permission : admin.sprawdzanie
    trigger:
        if arg 1 != empty:
            broadcast "&c---------- SPRAWDZANIE ----------"
            broadcast ""
            broadcast "Gracz %arg 1% jest sprawdzany przez jednego z naszych administratorow."
            broadcast ""
            broadcast "&c---------- SPRAWDZANIE ----------"
            execute player command "tp %arg 1% 1 1 1"
            execute player command "ranga %arg 1% sprawdzany"
        while arg 1 != empty:
            execute player command "title %arg 1% title {'text':'&4JESTES SPRAWDZANY W CELU WYKRYCIA CHEATOW'}"
            execute player command "title %arg 1% subtitle {'text':'&cWSPOLPRACUJ Z ADMINEM ABY NIE DOSTAC BANA!'}"

            if player execute command "czysty %arg 1%":
                execute player command "back %arg 1%"
                stop

command /czysty [<player>]:
    permission : admin.czysty
    trigger:
            broadcast "&a---------- SPRAWDZANIE ----------"
            broadcast ""

            broadcast "&aGracz %arg 1% zostal sprawdzony przez jednego z naszych administratorow. Wynik sprawdzania: CZYSTY"

            broadcast ""

            broadcast "&a---------- SPRAWDZANIE ----------"

 

 

Blad jest pogrubiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, EXEtokurapolska napisał:

Blad jest pogrubiony

1. Ten skrypt wywali ci serwer, gdyż w pętli 'while' nie ma żadnego delayu.

2. Ta sama pętla jest trochę bezsensowna, gdyż jeżeli argument zostanie podany, pętla będzie wykonywana do wyłączenia serwera. Oczywiście pętla będzie uruchamiana przy każdorazowym wykonaniu komendy z argumentem.

3. Zamiast używać komend, użyj efektów do teleportacji w Skript.

teleport player to location at (100, 100, 100) in world "world"

Taki przykład.

4. Co do twojego głównego problemu... Wystarczy w "definicji" komendy "/czysty" wykonywać poprzez gracza komendę "back %arg 1%". Należy przed tym sprawdzać jednak czy argument jest ustawiony (arg 1 is set).

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, EXEtokurapolska napisał:

Ok, to czym moge zastapic while?

Nie musisz koniecznie go czymś zastępować. Wystarczy je nieco przerobić.

Na twoim miejscu zrobiłbym sobie pętlę 'while' z warunkiem sprawdzającym czy zmienna informująca o sprawdzaniu 'arg 1' jest ustawiona.

12 minut temu, EXEtokurapolska napisał:

Chodzi mi o to ze po wpisaniu /sprawdz (nick) przenioslo gracza do danej lokalizacji, nadalo range sprawdzany i wyswietlalo title. Po wpisaniu /czysty nick cofa gracza do poprzedniej lokalizacji

To sobie w komendzie "/sprawdz" ustaw zmienną dla 'arg 1' i wykorzystaj ją w wyżej wspomnianej pętli 'while'.

Następnie w komendzie "/czysty" czyścisz 'arg 1' tą zmienną, aby już nie miał wyskakującego title.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...