Skocz do zawartości

Winda w Minecraft


luk4sMC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

#Też jeszcze się uczą, pracuje nad wieloma projektami, więc wrzucam tutaj.

Jest to winda, którą obsługuje się tylko jedną tabliczką -inaczej bym się za to nie zabrał. Kod obecnie wygląda jak wygląda, ponieważ Skript i sQuery zbagowały mi się tak bardzo, że ten pierwszy zamieniał wszystkie tabliczki na mapie, a drugi tak zwyczajnie przestał czytać pliki *.yml... stąd import zmiennych (w innych językach zmienne można exportować i importować ;))

Jak tego używać:

  • koordynaty importowane, wczytywane są z pliku level.yml
  • nazwa na tabliczce np. poziom, piętro, level nie jest stała i możemy ustawić w pliku
  • ilość poziomów ustalamy w pliku level.yml
  • każdemu poziomowi odpowiadają odpowiednie współrzędne.

Film z mojego kanału (nie jest to promocja -mam go w celach edukacyjnych)

Skrypt

Plik level.yml

Cytat

levelTitle: Poziom
level[nr]: 4
level[0]: 502 66 139
level[1]: 502 71 139
level[2]: 502 76 139
level[3]: 502 81 139
level[4]: 502 86 139

Oczywiście sugestie odnośnie optymalizacji, poprawek i całej reszty mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jaki dodatek jest wymagany do przechwytywania i zapisu wartości YAML?

2. Zamiast wykorzystywać komendy, wykorzystaj efekty ze Skripta służące do teleportacji.

3. Nie rozumiem po co te parse'owanie na tekst w evencie 'on load'.

4. Do YAMLa w Skript szczerze polecam skript-yaml. Jest to jedyny dobry dodatek do zarządzania tego typu wartościami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. SkQuery-4.1.4

2. Juz o tym pisałem w jednym temacie. teleport player to location({x}, {y}, {z}, world "world", 270, 0) oczekuje tak jakby 3 argumentów, a ja z pliku czytam całą współrzędną.

3. Coś mi się zbagowało o czym pisałem wyżej, więc zacząłem szukać przyczyny. Po kilku godzinach okazało się, że skQuery przestał czytać z pliku. Spróbuje ten drugi dodatek.

4. Zad pawiana! Jest dla wersji 1.15. skQuery jest dla 1.16...

 

Z jednej linii zrobił się nam taki mały potworek, ale możemy za to dodatkowo ustawić yaw i pitch.

 

Cytat

levelTitle: Poziom
level[nr]: 4
level[0]: {x: 502, y: 66, z: 139, yaw: 135, pitch: 0}
level[1]: {x: 502, y: 71, z: 139, yaw: 135, pitch: 0}
level[2]: {x: 502, y: 76, z: 139, yaw: 135, pitch: 0}
level[3]: {x: 502, y: 81, z: 139, yaw: 135, pitch: 0}
level[4]: {x: 502, y: 86, z: 139, yaw: 135, pitch: 0}

Pytanie czemu nie można podstawić world of player???

Po kilku optymalizacjach

 

Edytowane przez luk4sMC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Szifter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...