Skocz do zawartości
  • 0

GUI - jak zrobić strony?


DirtyHeroine

Pytanie

Witam, nie mogę znaleźć prostego przykładu dodania stron do swojego gui. Proszę w takim razie o pomoc. Posiadam taki kod. Ograniczyłem już miejsca i dwa zostawiłem na sterowanie. Z tym, że nie wiem jak to opiąć.

command /wopen [<offlineplayer>]:
	trigger:
		if arg-1 is not set:
			set {_player} to player
		else:
			set {_player} to arg-1
		send "wopen - start up"
		set {_maxSlots} to 25
		
		open chest with 3 rows named "GUI %{_player}%" to player # 27 wszystkich
		wait 5 tick #// 
		set {_index} to 0
		
  # ZALĄŻEK STRON
  		set {_page} to 1
		
		if {_page} > 1:
			format slot {_maxSlots} of player with player skull named "&a&lPowrot"
		format slot {_maxSlots}+1 of player with player skull named "&a&lDalej"
	# KONIEC ZALĄŻKA xD
  
		loop yml nodes "gracze.%{_player}%" from file "gracze":
			if {_index} < {_maxSlots}:
				set {_stattrak} to yml value "gracze.%{_player}%.%loop-value%" of file "gracze"
				format slot {_index} of player with player skull named "%loop-value%" with lore " licznik: %{_stattrak}% razy " to be unstealable
				add 1 to {_index}
				send "%loop-value% -> %{_stattrak}%"
			else:
				send "lymyt slotuf" to player
		send "wopen - shutdown"	

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, DirtyHeroine napisał:

Witam, nie mogę znaleźć prostego przykładu dodania stron do swojego gui. Proszę w takim razie o pomoc. Posiadam taki kod. Ograniczyłem już miejsca i dwa zostawiłem na sterowanie. Z tym, że nie wiem jak to opiąć.

Najprościej zapisać sobie tę wartość YAML do listy lokalnej.

set {_lista::*} to yaml list...

Następnie tworzysz sobie pętlę 'loop [ilość miejsc na te główki] times' i ustawiasz slot 'loop-number - 1' jako {_lista::%loop-number%}.

Oczywiście jeżeli to jest pojedyncza wartość YAML, nie ma sensu używać listy. Mimo wszystko jeżeli masz tam zapisanych graczy, użyłbym na twoim miejscu listy YAML i w niej ich zapisywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, DirtyHeroine napisał:

ale dalej nie wiem jak zrobić przejście między stronami. żeby mi na 2 stronie kolejne główki ładowało

Sobie przy tworzeniu pierwszej strony ustawiasz ostatnie loop-number w pętli.

loop 45 times:
	
    # [...]
    
    set {lastSetGUISlot} to loop-number

Następnie przy tworzeniu kolejnej strony używasz sobie tej zmiennej.

set slot (loop-number - 1) of player's current inventory to {_lista::%{lastSetGUISlot} + loop-number%}

Taki przykład.

Mogę również podrzucić moją taką starą funkcję na tworzenie stron w GUI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, DirtyHeroine napisał:

A czy mógłbym Cię prosić spróbować to opiąć w moim kodzie?

 

Wolałbym ci to mimo wszystko wytłumaczyć, abyś wiedział na przyszłość aniżeli odwalać za ciebie całą robotę.

Powiedz z czym masz problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak dodasz te kilka linijek do mojego kodu to zrozumiem. Problem mam z tym, że do "guzików-główek" dopisuję wykonanie to close then run "wopen %{_player}% %{_page}+1%" i mi znika GUI, ponieważ nie wiem gdzie i jak wstawić tą opcję by przeszło na następną stronę (stworzyło nowe gui, od miejsca kolejnego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
50 minut temu, DirtyHeroine napisał:

Jak dodasz te kilka linijek do mojego kodu to zrozumiem. Problem mam z tym, że do "guzików-główek" dopisuję wykonanie to close then run "wopen %{_player}% %{_page}+1%" i mi znika GUI, ponieważ nie wiem gdzie i jak wstawić tą opcję by przeszło na następną stronę (stworzyło nowe gui, od miejsca kolejnego)

Co do tworzenia tego GUI, opisałem wyżej. Przeczytaj to sobie jeszcze raz, na spokojnie. Nikt nie każe ci tego zrozumieć za pierwszym razem.

Natomiast jeżeli chodzi o te "guziki-główki", takie już uroki SkQuery. Nie działa ono poprawnie przy tworzeniu wielu zagnieżdżonych w sobie GUI.

Zalecam przerobić to na formatowanie GUI w Skript. Poradnik o tym zrobił Helios, znajdziesz go w dziale "Skript > Poradniki".

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...