Skocz do zawartości
  • 0

Freeze na powertool


FileciQ
 Udostępnij

Pytanie

Znalazłem gdzieś tu skrypt na freeze dla wszystkich graczy i go przerobiłem, by działał na określonego gracza. Jak musiałbym go zmienić żeby to był skrypt na powertool (w sensie np. że mam diamentowy miecz z modelem paralizatora i chciałbym żeby jak uderzam kogoś to żeby dostał efekt freeza)?

 

command /freeze [<player>]:
    permission: freeze.use
    trigger:
        set {freeze::*} to arg-1
        apply slowness 100 to arg-1 for 15 seconds
        #apply jump boost 999 to arg-1 for 15 seconds
command /unfreeze [<player>]:
    trigger:
        remove slowness from arg-1
        clear {freeze::*}

 

Edytowane przez FileciQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 minut temu, FileciQ napisał:

Znalazłem gdzieś tu skrypt na freeze dla wszystkich graczy i go przerobiłem, by działał na określonego gracza. Jak musiałbym go zmienić żeby to był skrypt na powertool (w sensie np. że mam diamentowy miecz z modelem paralizatora i chciałbym żeby jak uderzam kogoś to żeby dostał efekt freeza)?

Założyłeś wątek w dziale zleceń, ale twoje pytanie jest tak sformułowane jakbyś chciał samemu to zrobić z pomocą niewielkich wyjaśnień. Więc oczekujesz gotowego skryptu czy też wyjaśnień? Jeżeli te drugie, powiedz od razu z czym masz problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Założyłeś wątek w dziale zleceń, ale twoje pytanie jest tak sformułowane jakbyś chciał samemu to zrobić z pomocą niewielkich wyjaśnień. Więc oczekujesz gotowego skryptu czy też wyjaśnień? Jeżeli te drugie, powiedz od razu z czym masz problem.

Skryptu, źle sformułowałem pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, FileciQ napisał:

Skryptu, źle sformułowałem pytanie

Proszę. Wymagany dodatek SkQuery. Na górze ustawiasz sobie czym ma być paralizator. Dostosuj sobie również custom model data tak, aby był to faktycznie paralizator.

options:
	paralizator: diamond sword named "Paralizator" with custom model data 2

on damage of player:
	attacker's tool is {@paralizator}
	set {frozen::%victim%} to now
	
on any move:
	difference between {frozen::%player%} and now is less than 15 seconds
	cancel event
		
command /paralizator:
	trigger:
		give player {@paralizator}

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Proszę. Wymagany dodatek SkQuery. Na górze ustawiasz sobie czym ma być paralizator. Dostosuj sobie również custom model data tak, aby był to faktycznie paralizator.

options:
	paralizator: diamond sword named "Paralizator" with custom model data 2

on damage of player:
	attacker's tool is {@paralizator}
	set {frozen::%victim%} to now
	
on any move:
	difference between {frozen::%player%} and now is less than 15 seconds
	cancel event
		
command /paralizator:
	trigger:
		give player {@paralizator}

 

Dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...